Esta e a sección do Departamento de Orientación

Enviado por Anónimo o Mér, 22/04/2009 - 14:22

Os comunicados do Departamento de Orientación poderanse consultar aquí.

( categories: )

GUÍAS DE ORIENTACIÓN ACADÉMICA ESO

Enviado por prof_mvr o Mér, 25/04/2018 - 07:09

Consulta nos enlaces as guías de información académica para o alumnado da ESO.

Guía 1 e 2º de ESO

Guía 3º de ESO

Guía 4º de ESO

Probas de acceso ao Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte da UDC

Enviado por prof_mvr o Lun, 12/03/2018 - 04:57

A Universidade da Coruña convoca as probas específicas de acceso aos estudos de grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte, para o curso académico 2018/2019.

Lugar e datas de celebración das probas: nas instalacións da Facultade de CC. do Deporte e Educación Física da UDC.

Cando:

· 1ª convocatoria: 21 de abril de 2018

· 2ª convocatoria: 20 de xuño de 2018

Consitirán na realización de 3 probas de aptitude:

· Bloque I: proba de adaptación ao medio acuático.

· Bloque II: (elexir unha entre as tres seguintes) - Proba de axilidade no chan - Proba de carreira deobstáculos - Proba de axilidade co balón.

· Bloque III: proba de resistencia cíclica.

* ver baremo das probas no Anexo I das bases da convocatoria e a descripción das probas en

Resultado: o “APTO” nas probas será válido para os cursos 2018-19, 2019-20 e 2020-21.

Prazo e lugar de inscrición:

· convocatoria do 21 de abril: do 2 ao 28 de marzo ata ás 14.00 h.

· convocatoria do 20 de xuño: do 8 de maio ao 2 de xuño ás 14.00 h.

A inscrición realizarase online en https://probasinefgalicia.udc.es/inscricion/paxina-inicio.htm

Prezo: 63,67€ (dereitos de exame) + 6€ (seguro de accidentes). O pagamento dos dereitos de exame permitirá presentarse ás dúas oportunidades (abril e xuño).

Información: Facultade de CC. do Deporte e a Educación Física   http://inefg.udc.es

XXVI Xornadas de Orientación Universitaria e Profesional do Concello da Coruña

Enviado por prof_mvr o Lun, 12/03/2018 - 04:55

Estas xornadas ofrecen a oportunidade de coñecer os estudos universitarios do SUG (Sistema universitario de Galicia), os ciclos formativos medios e superiores de FP, ensinanzas artísticas que se imparten na cidade da Coruña, e os estudos superiores artísticos de Galicia.

Cando:

- do 9 ao 13 de abril de 2018: ENSINANZAS UNIVERSITARIAS: unha semana de mesas informativas sobre os graos universitarios do SUG. Conta cun punto informativo, xestionado polo Centro Municipal de Información Xuvenil e o SAPE, onde asesorarse sobre aspectos de interese para as/os estudantes, de cara á toma de decisións académicas.

Lugar: Centro Universitario de Riazor (CUR).

- do 16 ao 19 de abril de 2018: ENSINANZAS PROFESIONAIS E ARTÍSTICAS SUPERIORES:

· unha semana de visitas aos distintos centros onde se imparten os ciclos formativos medios e

superiores, para coñecer máis de cerca estes estudos,

· e unha mesa informativa dedicada aos estudos superiores artísticos de Galicia (Deseños,

Conservación e Restauración de Bens Culturais, Arte Dramática), na EASD Pablo Picasso o

martes 17 de abril.

Requisitos:

· Alumnado de ESO, FP e Bacharelato (o alumnado ten que presentar a  credencial correspondente ao inicio das visitas.Esta credencial solicitarase no centro antes do día 13 de marzo.

Máis información:  www.edu.coruna ou no Departamento de Orientación do centro.

FORMACIÓN DE ALUMNADO MEDIADOR

Enviado por prof_mvr o Lun, 05/03/2018 - 05:19

No presente curso continuamos co proxecto de Mediación entre iguais coa finalidade de mellorar a convivencia no centro e favorecer a resolución de conflitos mediante o diálogo.

Para lograr este obxectivo é moi importante a colaboración do alumnado mediador que recibiu unha formación específica para poder axudar aos seus compañeiros/as nos problemas que poidan xurdir.

Moitas grazas á asociación ADAFAD e en especial a Cristina, encargada de impartir estes talleres de formación.

IDIOMAS DO MUNDO 2018

Enviado por prof_mvr o Ven, 02/03/2018 - 07:22

Aberto do 5 ao 28 de marzo o prazo de inscrición para Idiomas do Mundo 2018.

E convócase unha reunión informativa para o alumnado interesado e as súas familias o luns 12 de marzo ás 19:00h no Centro Cívico Municipal dos Mallos.

Entre hoxe  emañana os centros educativos de secundaria recibirán do Servizo Municipal de Educación  o material gráfico –o cartel e o folleto- da convocatoria do programa educativo municipal IDIOMAS DO MUNDO 2018, organizado pola Concellaría de Xustiza Social e Coidados, para a súa difusión entre o alumnado de 4º de ESO e 1º de bacharelato dos centros do concello.

O programa educativo “IDIOMAS DO MUNDO” ofrece a oportunidade a 71 alumnas/os de 4º da ESO e 1º de Bacharelato, de realizar unha actividade de inmersión lingüística no verán de 2018, en inglés, portugués, francés ou alemán, co obxectivo de mellorar a competencia nalgunha das linguas europeas máis faladas no mundo e poder acreditar de xeito oficial o nivel acadado consonte o Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas (MCERL); ademáis de participar nunha acción intercultural aumentando a conciencia e comprensión doutras culturas e países e a educación dos participantes no respecto á diversidade e á igualdade, ao tempo que lles permita avanzar o seu desenvolvemento persoal.

A convocatoria e as bases (e anexos) pódense consultar na web www.edu.coruna.es/portada e o luns 5 de amarzo  habilitaráse a ficha de inscrición en liña.

MEDIACIÓN ESCOLAR

Enviado por prof_mvr o Mar, 09/05/2017 - 08:31

Consulta neste DOCUMENTO todo o relativo ao equpo de mediación escolar do centro.

Titulacións e servizos universitarios

Enviado por Anónimo o Sáb, 20/03/2010 - 06:12