ADMISIÓN CICLOS 17-18. CALENDARIO-PRAZOS MOI IMPORTANTE. PERIODO EXTRAORDINARIO

Enviado por prof_mvr o Mér, 02/08/2017 - 07:39

Consulta do calendario do proceso de admisión no seguinte ENLACE

A solicitude deberá realizarse mediante o asistente informático vía web para todos os réximes e graos (dispoñible a partires da apertura do plazo), agás para o segundo curso do réxime ordinario.

Logo de realizada a solicitude web, a aplicación informática xera un impreso con instrucións individualizadas para cada solicitante. O impreso xerado pola aplicación informática indica a documentación que cómpre achegar. Esta documentación cos impresos xerados deberá ser entregada, en prazo, en calquera centro público de Galicia con oferta de ciclos formativos de formación profesional. Este documento será validado polo centro e unha das copias será selada e entregada á persoa solicitante. Sen estes requisitos, a solicitude carece de validez e non será tida en conta no proceso de admisión.

No caso de que o impreso xerado pola aplicación informática indique que se trata dun documento xa validado e que non é necesario entregalo nun centro, non será preciso máis trámite, pero o documento impreso deberase conservar como resgardo da solicitude de admisión.

MANUAL DO ASISTENTE INFORMÁTICO PARA A SOLICITUDE DE ADMISIÓN

RECORDASE A TODO O ALUMNADO QUE O PROCESO IMPLICA 1º A SOLICITUDE DE ADMISIÓN, E 2º QUE UNHA VEZ ADMITIDO NA ADXUDICACIÓN É IMPRESCINDIBLE REALIZAR Á MATRÍCULA NOS PRAZOS ESTABLECIDOS

EXAMES E AVALIACIÓNS SETEMBRO 2017. DATAS E HORARIOS

Enviado por prof_mvr o Ven, 28/07/2017 - 04:34

No seguinte ENLACE pódense consultar as data e horas dos exames de setembro, Avaliacións e entrega de Cualificacións.

LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDO DE LIBROS E AXUDAS Curso 17-18

Enviado por prof_mvr o Xov, 20/07/2017 - 08:54

Publicación das listaxes provisionais do Fondo solidario de libros de texto,  Axudas para a adquisición de libros de texto e Axudas para a adquisición de material escolar.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUIDOS

Contra estas listaxes pódese presentar reclamación na secretaría do centro ata o 31 de xullo de 2017.

RESERVA DE MATRÍCULA PARA O RÉXIME DE ADULTOS PRESENCIAL E DISTANCIA 17-18

Enviado por prof_mvr o Mar, 18/07/2017 - 06:43

No réxime para as persoas adultas, tanto na modalidade presencial como na modalidade a distancia, poderase efectuar reserva de matrícula vía web, coa finalidade de ter que acudir unha soa vez ao centro para efectuar a matrícula dos módulos reservados. Xúntanse instrucións sobre o procedemento de reserva.

Instrucións reserva de matrícula_modular_2017

HORARIOS CICLOS FORMATIVOS ADULTOS PRESENCIAL E DISTANCIA 17-18

Enviado por prof_mvr o Lun, 17/07/2017 - 16:15

Nos seguintes adxuntos poden consultarse os horarios para o curso 17-18 dos ciclos formativos de adultos nos réximes presencial e a distancia.

MEDIACIÓN ESCOLAR

Enviado por prof_mvr o Mar, 09/05/2017 - 08:31

Consulta neste DOCUMENTO todo o relativo ao equpo de mediación escolar do centro.

RESOLUCIÓN PROBLEMAS NO ACCESO Á PLATAFORMA DA FP A DISTANCIA

Enviado por prof_mvr o Mér, 28/09/2016 - 08:49

A través da Unidade de Atención a Centros (UAC) estanse a recibir moitas incidencias do alumnado derivadas de que afirman non ter recibido correo electrónico para a activación dunha conta de usuario para acceder á Plataforma de Teleformación. Para aclarar esta situación:

• Este ano a maior parte do alumnado xa ten creada unha conta de usuario do dominio @edu.xunta.es derivada do uso da aplicación informática que debían empregar no proceso de admisión, polo que non recibirán novos correos electrónicos coas claves para a creación dunha nova conta de usuario.
  • Soamente o alumnado que non teña creada a conta de usuario durante o proceso de admisión ou ben que non dipuxese dunha por outros motivos, será o que reciba un correo electrónico coa indicación de crear unha conta de usuario.
    • Se o/a alumno/a non recibiu o correo, debe comprobar o cartafol SPAM, xa que en ocasións certos xestores de correo o moven a esa localización.
    • No caso de non recibir este correo electrónico, o/a alumno/a debe poñerse en contacto coa Unidade de Atención a Centros (UAC) a través do teléfono 881 99 77 01, ou ben do correo electrónico uac@edu.xunta.es, para que verifique o seu caso particular.

Lémbrase tamén o enderezo da Plataforma de Teleformación, Nova Plataforma de Teleformación: FPaDistancia

ACCESO PROGRAMACIÓNS

Enviado por prof_mvr o Xov, 02/06/2016 - 08:24

No ligazón http://servizos.fernandowirtz.com/viewconsultaprogramacioneslist.php pódense consultar as programación das asignaturas e módulos impartidos no centro.