Proba de idioma alumnos Erasmus+

Enviado por lcc o Ven, 01/12/2017 - 05:16

A proba de idiomas para os alumnos que presentaron a solicitude de inscripción para as mobilidades Erasmus+ marzo/xuño 2018 realizaranse o día 20/12/2017 as 12:30h.

Actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week. Alumnado de 4º de ESO

Enviado por prof_mvr o Xov, 23/11/2017 - 06:27

Chegada dos alumnos de 4º da ESO para participar nas actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week.

RECOLLIDA DE TÍTULOS

Enviado por prof_mvr o Mar, 21/11/2017 - 07:27

Todas aquelas persoas que solicitaron títulos de FP-I ou  FP-II antes do ano 2016 incluído poden pasar a recollelos por Secretaría do centro.

Do mesmo xeito todas aquelas persoas que solicitaron títulos de Ciclos Formativos antes do ano 2015 incluído poden pasar a recollelos por Secretaría do centro.

( categories: )

DATAS E HORARIOS EXAMES 1ª AVALIACIÓN CICLOS DISTANCIA 17-18

Enviado por prof_mvr o Ven, 27/10/2017 - 06:40

No ADXUNTO pódense consultar as datas e horarios dos exames da 1º avaliación nos ciclos de educación a distancia.

CALENDARIO CURSO 17-18 e PREVISIÓN AVALIACIÓNS

Enviado por prof_mvr o Mér, 25/10/2017 - 02:41

Pulse no ENLACE para consultar o calendario para o presente curso 17-18 e as datas previstas para as avaliacións.

CORUÑA LINGUAS 17-18. PROGRAMA DO CONCELLO. PRAZO ABERTO

Enviado por prof_mvr o Mér, 21/06/2017 - 03:51

Aberto o prazo para solicitar a participación no programa CORUÑA LINGUAS para o curso 17-18.

As solicitudes fanse a través da web educativa do Concello da Coruña www.edu.coruna.es

O prazo vais do 19 de xuño ao 30 de setembro

MEDIACIÓN ESCOLAR

Enviado por prof_mvr o Mar, 09/05/2017 - 07:31

Consulta neste DOCUMENTO todo o relativo ao equpo de mediación escolar do centro.

RESOLUCIÓN PROBLEMAS NO ACCESO Á PLATAFORMA DA FP A DISTANCIA

Enviado por prof_mvr o Mér, 28/09/2016 - 07:49

A través da Unidade de Atención a Centros (UAC) estanse a recibir moitas incidencias do alumnado derivadas de que afirman non ter recibido correo electrónico para a activación dunha conta de usuario para acceder á Plataforma de Teleformación. Para aclarar esta situación:

• Este ano a maior parte do alumnado xa ten creada unha conta de usuario do dominio @edu.xunta.es derivada do uso da aplicación informática que debían empregar no proceso de admisión, polo que non recibirán novos correos electrónicos coas claves para a creación dunha nova conta de usuario.
  • Soamente o alumnado que non teña creada a conta de usuario durante o proceso de admisión ou ben que non dipuxese dunha por outros motivos, será o que reciba un correo electrónico coa indicación de crear unha conta de usuario.
    • Se o/a alumno/a non recibiu o correo, debe comprobar o cartafol SPAM, xa que en ocasións certos xestores de correo o moven a esa localización.
    • No caso de non recibir este correo electrónico, o/a alumno/a debe poñerse en contacto coa Unidade de Atención a Centros (UAC) a través do teléfono 881 99 77 01, ou ben do correo electrónico uac@edu.xunta.es, para que verifique o seu caso particular.

Lémbrase tamén o enderezo da Plataforma de Teleformación, Nova Plataforma de Teleformación: FPaDistancia

ACCESO PROGRAMACIÓNS

Enviado por prof_mvr o Xov, 02/06/2016 - 07:24

No ligazón http://servizos.fernandowirtz.com/viewconsultaprogramacioneslist.php pódense consultar as programación das asignaturas e módulos impartidos no centro.