HORARIOS CICLOS FORMATIVOS ADULTOS PRESENCIAL CURSO 2016-17. CORRECCIÓN DE ERROS II

Enviado por prof_mvr o Lun, 18/07/2016 - 09:20

Nos seguintes enlaces pódense consultar os horarios para os grupos dos réximes de adultos na modalidade presencial

O alumnado pode consultar os mesmos para evitar incompatibilidades horarias na súa matrícula modular.

Administración Sistemas Informáticos en rede

Desenvolvemento Apliacións Web

Xestión Administrativa

Administración e Finanzas

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS/EXCLUIDOS FONDOLIBROS 1º E 3º DE ESO CURSO 16-17 e INSTRUCCIÓN AXUDAS-LIBROS 2º e 4º

Enviado por prof_mvr o Lun, 18/07/2016 - 05:04

Pulse no enlace para listaxe de ADMITIDOS

Pulse no enlace para listaxe de EXCLUIDOS

As reclamacións poden presentarse ata o vindeiro martes 19 de xullo

En canto as AXUDAS, ya están a disposición os cheques correspondentes para aqueles que cumprindo as condicións e tendo  xa entregaran os materiais recibidos no ano anterior.

MATRÍCULA ABERTA PARA ALUMNADO CON SÓ FCT e/ou PROXECTO

Enviado por prof_mvr o Mér, 13/07/2016 - 06:24

Xa esta aberto o prazo para formalizar á matrícula dos alumnos que tan só teñen a FCT e/ou Proxecto. Faráse preferiblemente antes do vindeiro 19 de Xullo.

Non é necesario cubrir ningún impreso, xa que como indica a normativa nestes casos o impreso de solicitude é de matrícula ao mesmo tempo.

A documentación a entregar polo tanto é a seguinte:

• Alumnos do centro: 1 fotografía tamaño carnet co nome pola parte traseira)
  • Alumnos prodecentes doutro centro: 2 fotografías tamaño carnet co nome pola parte traseira)
  • Os menores de 28 anos resgardo do ingreso na conta de ABANCA nº: ES24-2080-0058-14-3040006317 da cantidade de 1,12 € en concepto de pago do seguro escolar.
  • Carnet escolar (recóllese en conserxería)

Exención da FCT:

O alumnado que vaia solicitar a exención do módulo de FCT entregará este IMPRESO cuberto xunto coa documentación correspondente. Tamén pode recollerse na conserxería.

CALENDARIO EXAMES CONVOCATORIA DE SETEMBRO ESO E BACHARELATO

Enviado por prof_mvr o Ven, 08/07/2016 - 08:50

Neste ENLACE pódense consultar os calendarios de exames da convocatoria de setembro para ESO e BACHARELATO

CONSULTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 16-17

Enviado por prof_mvr o Mér, 06/07/2016 - 07:04

No seguinte ENLACE servizos.fernandowirtz.com/librosdetexto pódese acceder á aplicación para a consulta de libros de texto do vindeiro curso 16-17.

Unha vez na web temos que seleccionar ENSINO e CURSO

RECOMENDACIÓNS MATRÍCULA MODULAR

Enviado por prof_mvr o Mér, 29/06/2016 - 06:09

RECOMENDACIÓNS PARA A MATRÍCULA MODULAR EN ADULTOS PRESENCIAL (Información acerca de módulos que debo ter cursados antes de facer a matrícula en outros etc.)

Xestión administrativa

Administración e Finanzas

Administación de sistemas informáticos

Desenvolvemento de aplicacións web

OFERTA CICLOS FORMATIVOS CURSO 16-17

Enviado por prof_mvr o Xov, 23/06/2016 - 05:41

Publicada no Diario Oficial de Galicia a oferta de ciclos formativos:

ORDE do 10 de xuño de 2016 pola que se actualiza a oferta de formación profesional do sistema educativo, polo réxime ordinario, en centros públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso académico 2016/17.

CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA
ORDE do 13 de xuño de 2016 pola que se actualiza a oferta modular polo réxime de persoas adultas, nas modalidades presencial, semipresencial e a distancia, de ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional en centros públicos da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso académico 2016/17.

OFERTA DE CICLOS FORMATIVOS NO IES FERNANDO WIRTZ

ADMISIÓN CICLOS 16-17. CALENDARIO-PRAZOS MOI IMPORTANTE

Enviado por prof_mvr o Lun, 20/06/2016 - 07:08

Publicada Orde de admisión a ciclos formativos para o curso 16-17

O prazo de admisión de solicitudes vai do 27 de xuño ao 5 de xullo as 13:00

Alumnado de ORDINARIO que promocione para segundo

Artigo 16. Presentación de solicitudes para o segundo curso do réxime ordinario. 1. O alumnado que se promova de 1º a 2º curso no mesmo centro deberá entregar a solicitude de reserva de praza para o segundo curso, de acordo co modelo ANEXO I, no centro ao que vaia dirixido. Está solicitude non será cuberta a través da aplicación informática; xa que logo, non se trata dun proceso centralizado. Cubrirase e entregarase no centro no que obteña a promoción de 1º a 2º curso.

O resto de alumnado fará a solicitude seguindo estas instruccións:

A solicitude de participación no procedemento farase empregando a aplicación informática subministrada pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, que se atopa no enderezo www.edu.xunta.es/ciclosadmision

A solicitude, conforme o modelo que figura como anexo I, logo de ser cuberta e xerada pola aplicación, deberase imprimir para a súa presentación, xunto coa documentación que se indique na propia solicitude.

Xa se pode consultar o calendario do proceso de admisión no seguinte ENLACE

RECORDASE A TODO O ALUMNADO QUE O PROCESO IMPLICA 1º A SOLICITUDE DE ADMISIÓN, E 2º QUE UNHA VEZ ADMITIDO E IMPRESCINDIBLE REALIZAR Á MATRÍCULA NOS PRAZOS ESTABLECIDOS