Administración

Departamento de Administración

Esta é a Sección do Departamento de Administración.

Enviado por fernandowirtz o Mar, 24/11/2009 - 17:31

O Departamento de Administración comunicará nesta sección as novas, os avisos ou as comunicacións de carácter xeral que precise facer públicas.

( categories: )

CALENDARIO EXAMES 3ª AVALIACIÓN e FINAL DOS CICLOS FORMATIVOS A DISTANCIA CURSO 17-18

Enviado por prof_mvr o Xov, 15/03/2018 - 05:03

No ADXUNTO, pódense consultar as datas e horas dos exames da 3ª avaliación e avaliación Final dos Ciclos Formativos a Distancia de Xestión Administrativa e Administración e Finanzas

CALENDARIO EXAMES 3ª AVALIACIÓN e FINAL DOS CICLOS FORMATIVOS A DISTANCIA CURSO 16-17

Enviado por prof_mvr o Mér, 29/03/2017 - 07:21

No ficheiro adxunto, pódense consultar as datas e horas dos exames da 3ª avaliación e avaliación Final dos Ciclos Formativos a Distancia de Xestión Administrativa e Administración e Finanzas

CALENDARIO EXAMES 2ª AVALIACIÓN CICLOS FORMATIVOS A DISTANCIA CURSO 16-17

Enviado por prof_mvr o Mar, 10/01/2017 - 08:14

CALENDARIO EXAMES 1ª AVALIACIÓN CICLOS FORMATIVOS A DISTANCIA CURSO 16-17

Enviado por prof_mvr o Xov, 03/11/2016 - 08:23

RESOLUCIÓN PROBLEMAS NO ACCESO Á PLATAFORMA DA FP A DISTANCIA

Enviado por prof_mvr o Mér, 28/09/2016 - 08:49

A través da Unidade de Atención a Centros (UAC) estanse a recibir moitas incidencias do alumnado derivadas de que afirman non ter recibido correo electrónico para a activación dunha conta de usuario para acceder á Plataforma de Teleformación. Para aclarar esta situación:

• Este ano a maior parte do alumnado xa ten creada unha conta de usuario do dominio @edu.xunta.es derivada do uso da aplicación informática que debían empregar no proceso de admisión, polo que non recibirán novos correos electrónicos coas claves para a creación dunha nova conta de usuario.
  • Soamente o alumnado que non teña creada a conta de usuario durante o proceso de admisión ou ben que non dipuxese dunha por outros motivos, será o que reciba un correo electrónico coa indicación de crear unha conta de usuario.
    • Se o/a alumno/a non recibiu o correo, debe comprobar o cartafol SPAM, xa que en ocasións certos xestores de correo o moven a esa localización.
    • No caso de non recibir este correo electrónico, o/a alumno/a debe poñerse en contacto coa Unidade de Atención a Centros (UAC) a través do teléfono 881 99 77 01, ou ben do correo electrónico uac@edu.xunta.es, para que verifique o seu caso particular.

Lémbrase tamén o enderezo da Plataforma de Teleformación, Nova Plataforma de Teleformación: FPaDistancia

CALENDARIO EXAMES 1ª AVALIACIÓN CICLOS FORMATIVOS A DISTANCIA CURSO 15-16

Enviado por prof_mvr o Lun, 26/10/2015 - 16:48

CALENDARIO EXAMES 1ª e 2ª AVALIACIÓN CICLOS FORMATIVOS A DISTANCIA CURSO 14-15

Enviado por prof_mvr o Xov, 09/10/2014 - 06:12

No ficheiro adxunto, pódense consultar as datas e horas dos exames da 1ª e 2ª avaliación dos Ciclos Formativos a Distancia de Xestión Administrativa e Administración e Finanzas

CALENDARIO EXAMES 1ª AVALIACIÓN CICLOS FORMATIVOS A DISTANCIA CURSO 13-14

Enviado por prof_mvr o Mér, 09/10/2013 - 08:42

No ficheiro adxunto, pódense consultar as datas e horas dos exames da 1ª avaliación dos Ciclos Formativos a Distancia de Xestión Administrativa e Administración e Finanzas.