Entrega diplomas TEI (titoría entre iguais)

O día 19 de setembro as 16:30 horas comezou no ximnasio do instituto a entrega de diplomas dos alumnos/as titores de 3º e a asignación dos seus titorandos de 1º. Previamente o venres recibiron unha sesión informativa sobre o programa TEI ( programa que implantamos no centro o curso pasado, e que pretende ser unha ferramenta máis para facilitar a incorporación ó instituto ós alumnos/as de 1º da ESO). Durante o luns 18 os alumnos/as de 3º recibiron unha sesión de formación e despois da mesma saíron os alumnos/as que querían desenvolver as funcións de titores durante este curso escolar. Este ano todos os alumnos/as quixeron ser titores.

Ademais da entrega de diplomas tamén se lles entregou unha ficha que tiñan que cubrir cos seus titorandos para empezar a coñecerse un pouco mellor.

Esta é a primeira actividade das moitas que se van a desenvolver dentro do programa TEI.