Electrónica

Ricardo Santos Garrido   Titoría 1º CFGM IT

Unidade móbil de Televés en Proval

Enviado por iesproval o Mér, 2018-03-14 11:03

A unidade móbil de Televés desplazouse ao noso centro o 14 de febreiro. Alumnado dos diferentes ciclos de Electrónica pasaron por esta unidade onde puideron ver e probar instrumentación de Instalacións de Telecomunicacións (Antenas, cabeceiras, amplificadores, fibra óptica ou instrumentación de medida de ICT entre outros equipamentos)

Proval: gañadores en deseño na II Regata Solar Marine Instruments

Enviado por iesproval o Ven, 2017-06-23 17:58

Dous equipos de Ciclos Formativos de Electrónca participaron o domingo 25 de xuño na II Regata Solar Marine Instruments: un grupo de 1º ciclo medio e outro de 1º ciclo superior.

O equipo de 1º do Ciclo Superior de Electrónica foi o gañador da regata na categoría de Deseño mentras que o equipo de 1º do Ciclo Medio foi o 3º Clasificado nesta categoría de Deseño.

Noraboa aos premiados!!

Expoelectrónica 2017

Enviado por iesproval o Dom, 2017-05-21 10:20

Como noutros cursos, este ano celebraremos unha nova edición de Expoelectrónica: unha exhibición do traballo que facemos nos Ciclos de Electrónica. Será o vindeiro mércores 31 de maio en horario de 10 a 14 e de 16 a 20 horas. Estades convidados a visitarnos!!!

Proval nas competicións de robótica

Enviado por iesproval o Mér, 2017-05-03 18:39

Alumnado de Proval participou en varias competicións de Robótica: na Fundación Barrié e na Escola de Enxeñería Industrial. Un equipo foi finalista nesta última competición. Abre este contido para ver as fotos da actividade.

Xornada de portas abertas: Expoelectrónica 2016

Enviado por iesproval o Dom, 2016-05-29 20:46

O mércores 1 de xuño desenvolveuse unha nova xornada de portas abertas cos traballos e proxectos que realizamos nos Ciclos Formativos de Electrónica.

Asi recolleu a prensa esta nova edición de Expoelectrónica:

Tamén está dispoñible a galería de fotos deste evento.

2º premio no Concurso Galego de Robótica 2016

Enviado por iesproval o Mar, 2016-04-26 18:23

Parabéns aos alumnos Sergio Prado, Iago Pena e Juan Martínez de 1º de Bacharelato e ao seu profesor Ricardo Santos, polo 2º premio acadado nesta edición do Obradoiro-Concurso de Robótica organizado pola Fundación Barrié e Igaciencia.

Pode consultarse o álbum deste evento así como as reseñas de Igaciencia (con abundante información) e da prensa.

Finalistas do 8º Consurso galego de Robótica

Enviado por iesproval o Xov, 2016-04-21 13:56

Parabéns aos alumnos Sergio Prado, Iago Pena e Juan Martínez de 1º de Bacharelato e ao seu profesor Ricardo Santos, segundos clasificados e finalistas condicionados na primeira semana de actividade desta edición do Obradoiro-Concurso de Robótica 2016.

A videorockola de Proval, Premio Nacional de Innovación

Enviado por iesproval o Sáb, 2015-12-12 12:10

A videorockola, un proxecto desenvolvido polo alumnado de 2º curso do Ciclo Superior de Mantemento Electrónico baixo a coordinación dos profesores Carmen Currás e Fernando Rodríguez, acaba de recibir un 3º Premio á Calidade e Innovación en Orientación e Formación Profesional

Noraboa aos premiados!!

Pode consultarse a resolución no BOE aquí e información de prensa aquí.

ExpoElectrónica Proval (3 de Xuño)

Enviado por iesproval o Mér, 2015-05-27 17:38

ExpoElectrónica Proval é unha xornada de portas abertas onde podes ver os proxectos que se desenvolven nos ciclos formativos de Electrónica  do IES Escolas Proval.

A xornada está especialmente organizada para pais, fillos e calquera familiar ou amigo que queira coñecer o tipo de formación que se imparte no centro. Da man dos propios profesores e alumnos, coñecerás todas as vantaxes profesionais que ofrecen os nosos ciclos de FP aos alumnos.

ExpoElectrónica Proval

Mais imaxes clicando aquí

Enlaces a reseñas en xornáis:

La Voz de Galicia

Faro de Vigo