Electrónica

Ricardo Santos Garrido   Titoría 1º CFGM IT

Proval na Regata Solar 2018

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 14:45

Os alumnos do ciclo superior de Mantemento electrónico participaron na terceira edición da Regata Solar que se desenvolveu o sábado 23 de xuño en Baiona baixo o patrocinio de Marine Instruments.

Seleccionando a foto inferior pódese ver o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> RegataSolar2018

Premio de Innovación a OlloSip de Proval

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-29 14:30

Ollosip, proxecto coordinado polos profesores Carmen Currás e Fernando Rodríguez e desenvolto nas aulas como froito da colaboración entre o IES Escolas Proval e o IES Ricardo Mella de Vigo, ven de acadar un dos premios a Proxectos de Innovación da Consellería de Educación.

Ollosip é un sistema que integra videovixiancia, control de accesos ou voz IP, entre outras prestacións e está desenvolto totalmente nos centros participantes en base a unha Raspberry Pi. Acaba de ser presentado na edición de Expelectrónica celebrada o 28 de maio no noso IES

Así recolle a prensa este premio:

Alumno de Electrónica de Proval, seleccionado para o CERN

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-29 14:28

Abel Núñez, alumno do Ciclo Formativo de Grao Superior Mantemento Electrónico do IES Escolas Proval ven de ser seleccionado para traballar no CERN.

Noraboa, Abel!!

Enlaces a esta nova na prensa:

Expoelectrónica 2018

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-29 14:24

O luns 28 de maio celebrouse unha nova Xornada de Expoelectrónica, onde o alumnado de ciclos de Electrónica presentou os seus proxectos e traballos de aula.

Así recolleu a prensa este evento:

Seleccionando a foto inferior podes ver as fotos desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Expoelectronica

Alumnado de Proval na IV Competición de Robots da UVIGO

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-08 10:17

Tres equipos de alumnos de Bacharelato de Proval participaron na IV Competicións de Robots da Universidade de Vigo, realizada o 4 de maio na Escola de Enxeñería Industrial. Un destes equipos participantes chegou á final, rematando a competición na 4ª posición.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> CompeticionRobotsUvigo

Alumnado de Proval na IV Competición de Robots da UVIGO

Enviado por iesproval o Lun, 2018-05-07 12:21

Varios equipos de Proval participaron na IV Competicións de Robots da Universidade de Vigo, realizada o 4 de maio na Escola de Enxeñería Industrial.

Unidade móbil de Televés en Proval

Enviado por iesproval o Mér, 2018-03-14 11:03

A unidade móbil de Televés desplazouse ao noso centro o 14 de febreiro. Alumnado dos diferentes ciclos de Electrónica pasaron por esta unidade onde puideron ver e probar instrumentación de Instalacións de Telecomunicacións (Antenas, cabeceiras, amplificadores, fibra óptica ou instrumentación de medida de ICT entre outros equipamentos)

Proval: gañadores en deseño na II Regata Solar Marine Instruments

Enviado por iesproval o Ven, 2017-06-23 17:58

Dous equipos de Ciclos Formativos de Electrónca participaron o domingo 25 de xuño na II Regata Solar Marine Instruments: un grupo de 1º ciclo medio e outro de 1º ciclo superior.

O equipo de 1º do Ciclo Superior de Electrónica foi o gañador da regata na categoría de Deseño mentras que o equipo de 1º do Ciclo Medio foi o 3º Clasificado nesta categoría de Deseño.

Noraboa aos premiados!!

Expoelectrónica 2017

Enviado por iesproval o Dom, 2017-05-21 10:20

Como noutros cursos, este ano celebraremos unha nova edición de Expoelectrónica: unha exhibición do traballo que facemos nos Ciclos de Electrónica. Será o vindeiro mércores 31 de maio en horario de 10 a 14 e de 16 a 20 horas. Estades convidados a visitarnos!!!