Electrónica

Tit. CSII
CURRÁS Francos, Carmen   Resp. Proxectos Europeos
DIZ Bugarín, Javier   Tit. CSI
DOCASAR Rodríguez, Mario José Tit. CMI (noite)
DOMÍNGUEZ Rodríguez, Manuel   Tit. CMII (día)
FEIJOO Buceta, José Manuel
  Tit. CMII (noite)
INFANTE Taboada, Antón
Coord. ABALAR
MARTÍNEZ Álvarez, Roberto   Tit 1º FP BAS IC
MARTÍNEZ Méndez, Manuel
REI Gorís, Fernando   Tit. CMIII (noite)
RODRÍGUEZ Fernández, Chechu Xefe de estudos (nocturno )
RODRÍGUEZ Rodríguez, Fernando  Xefe de Departamento
SANTOS Garrido, Ricardo    Tit CMI (día)

Proval: gañadores en deseño na II Regata Solar Marine Instruments

Enviado por iesproval o Ven, 2017-06-23 17:58

Dous equipos de Ciclos Formativos de Electrónca participaron o domingo 25 de xuño na II Regata Solar Marine Instruments: un grupo de 1º ciclo medio e outro de 1º ciclo superior.

O equipo de 1º do Ciclo Superior de Electrónica foi o gañador da regata na categoría de Deseño mentras que o equipo de 1º do Ciclo Medio foi o 3º Clasificado nesta categoría de Deseño.

Noraboa aos premiados!!

Expoelectrónica 2017

Enviado por iesproval o Dom, 2017-05-21 10:20

Como noutros cursos, este ano celebraremos unha nova edición de Expoelectrónica: unha exhibición do traballo que facemos nos Ciclos de Electrónica. Será o vindeiro mércores 31 de maio en horario de 10 a 14 e de 16 a 20 horas. Estades convidados a visitarnos!!!

Proval nas competicións de robótica

Enviado por iesproval o Mér, 2017-05-03 18:39

Alumnado de Proval participou en varias competicións de Robótica: na Fundación Barrié e na Escola de Enxeñería Industrial. Un equipo foi finalista nesta última competición. Abre este contido para ver as fotos da actividade.

Xornada de portas abertas: Expoelectrónica 2016

Enviado por iesproval o Dom, 2016-05-29 20:46

O mércores 1 de xuño desenvolveuse unha nova xornada de portas abertas cos traballos e proxectos que realizamos nos Ciclos Formativos de Electrónica.

Asi recolleu a prensa esta nova edición de Expoelectrónica:

Tamén está dispoñible a galería de fotos deste evento.

2º premio no Concurso Galego de Robótica 2016

Enviado por iesproval o Mar, 2016-04-26 18:23

Parabéns aos alumnos Sergio Prado, Iago Pena e Juan Martínez de 1º de Bacharelato e ao seu profesor Ricardo Santos, polo 2º premio acadado nesta edición do Obradoiro-Concurso de Robótica organizado pola Fundación Barrié e Igaciencia.

Pode consultarse o álbum deste evento así como as reseñas de Igaciencia (con abundante información) e da prensa.

Finalistas do 8º Consurso galego de Robótica

Enviado por iesproval o Xov, 2016-04-21 13:56

Parabéns aos alumnos Sergio Prado, Iago Pena e Juan Martínez de 1º de Bacharelato e ao seu profesor Ricardo Santos, segundos clasificados e finalistas condicionados na primeira semana de actividade desta edición do Obradoiro-Concurso de Robótica 2016.

A videorockola de Proval, Premio Nacional de Innovación

Enviado por iesproval o Sáb, 2015-12-12 12:10

A videorockola, un proxecto desenvolvido polo alumnado de 2º curso do Ciclo Superior de Mantemento Electrónico baixo a coordinación dos profesores Carmen Currás e Fernando Rodríguez, acaba de recibir un 3º Premio á Calidade e Innovación en Orientación e Formación Profesional

Noraboa aos premiados!!

Pode consultarse a resolución no BOE aquí e información de prensa aquí.

ExpoElectrónica Proval (3 de Xuño)

Enviado por iesproval o Mér, 2015-05-27 17:38

ExpoElectrónica Proval é unha xornada de portas abertas onde podes ver os proxectos que se desenvolven nos ciclos formativos de Electrónica  do IES Escolas Proval.

A xornada está especialmente organizada para pais, fillos e calquera familiar ou amigo que queira coñecer o tipo de formación que se imparte no centro. Da man dos propios profesores e alumnos, coñecerás todas as vantaxes profesionais que ofrecen os nosos ciclos de FP aos alumnos.

ExpoElectrónica Proval

Mais imaxes clicando aquí

Enlaces a reseñas en xornáis:

La Voz de Galicia

Faro de Vigo

Expoelectrónica Proval 2014

Enviado por iesproval o Mar, 2014-05-27 20:12

O luns 2 de Xuño de 2014 celebramos a segunda xornada de portas abertas "Expoelectrónica Proval" organizada polo Departamento de Electrónica do IES Escolas Proval. Nela os profesores e os alumnos dos ciclos formativos de grao medio de "Instalacións de Telecomunicación" e de grao superior de "Mantemento electrónico" amosarán proxectos desenvolvidos no centro.

Ver nota de prensa do Faro de Vigo

Ver galería de fotos de Faro de Vigo