Animación á lectura

Campaña solidaria "Un libro=un quilo"

O pasado decembro a Biblioteca Proval promoveu a campaña "Un libro=un quilo" consistente en intercambiar un quilo de alimentos por un libro de lectura. Esta iniciativa tivo unha gran acollida na nosa comunidade educativa, especialmente entre o alumnado, e chegamos a reunir máis dun cento de quilos de alimentos.

En agradecemento, esta semana recibimos unha carta da Fundación Provincial do Banco de Alimentos de Vigo, así que, unha vez máis, nos sentimos moi orgullosos do labor realizado e sobre todo da solidariedade do noso alumnado. Grazas a tod@s e gozade coas lecturas!

Álbum: Actividades Curso 2019-2020 -> UnQuiloUnLibro

Actividade de escape co Clube de Lectura

O Clube de Lectura A tiro limpo ven de organizar unha actividade no sKapark de Vigo con tres escape room: O legado de Verne, Corredoors e Guantánamo.

Selecciona a foto inferior para ver o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2019-2020 -> Escape

Intercambio de libros

En Proval celebramos o Día Internacional do Libro, o pasado 23 de abril, con varias actividades entre as que destacamos o intercambio de libros.

Selecciona a foto inferior para ver o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> IntercambioLibros

Actividades do clube de lectura

Durante este primeiro trimestre o clube de lectura A tiro limpo organizou as seguintes actividades:

Día das escritoras en Proval

O pasado 15 de outubro celebrouse o Día das Escritoras. A biblioteca de Proval sumouse a esta data cun panel e unha exposición con obras de autoras rebeldes e trasngresoras

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> DiaEscritoras