Animación á lectura

Actividades do clube de lectura A tiro limpo

Enviado por iesproval o Mar, 2018-03-20 01:08

Percorrido fotográfico das actividades desenvolvidas polo Clube de lectura A tiro limpo durante os primeiro e segundo trimestres. Máis información na descrición de fotos e no blogue do club.

Selecciona a foto inferior para empezar o percorrido

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Actividades clube lectura

Obradoiro de esgrima histórica

Enviado por iesproval o Mér, 2018-02-28 13:21

O pasado 26 de febreiro o clube de lectura A tiro limpo organizou un obradoiro de esgrima histórica.

Seleccionando a foto inferior pode verse o álbum completo desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Esgrima histórica

Obra de teatro Ahora mismitos

Enviado por iesproval o Mar, 2018-02-20 02:49

Seleccionando a fotografía inferior pode verse o álbum da obra de teatro Ahora mismitos (19 de febreiro)

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Ahora Mismitos

Encontro de manga no IES Alvaro Cunqueiro

Enviado por iesproval o Ven, 2018-02-09 02:57

Seleccionando a fotografía inferior pode verse o álbum do Encontro de manga celebrado no IES Álvaro Cunqueiro (Vigo) o 29 de xaneiro

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> EncontroMangaAlvaroCunqueiro

Carlos Casares na Biblioteca

Enviado por iesproval o Mér, 2017-05-17 19:15
A Real Academia Galega acordou dedicar o día das Letras Galegas 2017 a Carlos Casares Mouriño (Ourense, 1941 - Vigo, 2002).

Na nosa Biblioteca escolar temos moitas obras súas que podedes consultar: narrativa -Vento feridoXoguetes para un tempo prohibidoO galo de Antioquía...-, ensaios e estudos biográficos -Un país de palabrasConversas con Ánxel Fole..., traducións ao galego -O principiñoO vello e o mar...-.

E tamén outros traballos relacionados con el: O conto da vida, de Tucho Calvo; Carlos Casares. A semente aquecida da palabra, do Consello da Cultura Galega; Carlos Casares, Monografía da Revista de Estudos Miñoranos etc.

Animádevos!

Álbum: Actividades Curso 2016-2017 -> Carlos Casares na Biblioteca

Día do libro: álbumes de actividades.

Enviado por iesproval o Mér, 2017-05-03 18:38

Dende o ano 1995, cada 23 de abril celébrase o Día Internacional do Libro. Este ano a Consellería de Cultura e Educación editou un pequeno marcapáxinas cun texto orixinal da autora Rosalía Fernández Rial.

No IES Escolas Proval tamén celebramos este Día con varias actividades que poden verse nos enlaces desta páxina. Xa están dispoñibles varios álbumes de fotos dos diferentes eventos.

Día do libro

Enviado por iesproval o Dom, 2017-04-23 11:24

Dende o ano 1995, cada 23 de abril celébrase o Día Internacional do Libro. Este ano a Consellería de Cultura e Educación editou un pequeno marcapáxinas cun texto orixinal da autora Rosalía Fernández Rial.

No IES Escolas Proval tamén celebramos este Día con varias actividades

Mércores de cine do clube de lectura

Enviado por iesproval o Lun, 2017-02-06 02:26

O vindeiro mércores, 8 de febreiro, o alumnado do clube de lectura poderá asistir á proxección da película Un cadaver a los postres (Murder by Death, Robert Moore, 1976).

Máis información no noso blogue.

Encontro Otaku de clubes de lectura

Enviado por iesproval o Lun, 2016-11-28 13:34

O pasado 21 de novembro alumnado de Proval participou no encontro Otaku de clubes de lectura. Unha xornada chea de actividades tales como concurso de Pokemon, concurso de debuxo, ximcana ou a representación teatral " Como sobrevivir a un apocalipsis zombie".

Preme na foto para ver a galería de fotos desta xornada.

24 de outubro: Día das bibliotecas escolares

Enviado por iesproval o Dom, 2016-10-23 12:14

Coa conmemoración do Día Internacional da Biblioteca Escolar trátase de facer visibles as bibliotecas nas súas comunidades educativas e destacar a súa importancia como espazo para a aprendizaxe e a convivencia.

O lema elixido pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria para a elaboración dos seus materiais este curso 2016/17 é Biblioteca escolar - Territorio das Artes, e Minia Regos a creadora que o interpretou.

Con motivo da celebración deste día, o equipo de biblioteca do centro elaborou un sinxelo marcapáxinas para distribuír entre a súa comunidade educativa como agasallo. Incluíuse a ilustración de Minia Regos, que convida a entrar na biblioteca como medio para achegarse ás distintas artes: arquitectura, cine, cómic, danza, escultura, fotografía, literatura, música, pintura, teatro…

Iso e máis hai na nosa biblioteca escolar. E está á vosa disposición!