Complementarias

Actuacións musicais do alumnado de 4º de ESO

Enviado por iesproval o Ven, 2018-05-18 13:13

Fragmento das actuacións musicais do alumnado de 4º de ESO en colexios do Val Miñor

CEIP Chano Piñeiro CEP Xosé Neira Vilas

Alumnado de Proval na IV Competición de Robots da UVIGO

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-08 10:17

Tres equipos de alumnos de Bacharelato de Proval participaron na IV Competicións de Robots da Universidade de Vigo, realizada o 4 de maio na Escola de Enxeñería Industrial. Un destes equipos participantes chegou á final, rematando a competición na 4ª posición.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> CompeticionRobotsUvigo

Alumnado de Proval na IV Competición de Robots da UVIGO

Enviado por iesproval o Lun, 2018-05-07 12:21

Varios equipos de Proval participaron na IV Competicións de Robots da Universidade de Vigo, realizada o 4 de maio na Escola de Enxeñería Industrial.

III Ludi Compostellani

Enviado por iesproval o Lun, 2018-05-07 12:04

O pasado 25 de abril, alumnado de Cultura Clásica participou nos III Ludi Compostellani. Foi unha xornada con variedade de actividades (gymkana, obradoiros de escritura grega e romana, danza grega,...) organizada por SEEC Galicia e desenvolvida na Facultade de Filoloxía de Santiago.

Selecciona a foto inferior para ver o álbum completo desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> III Ludi Compostellani

Cumpleanos de Roma

Enviado por iesproval o Lun, 2018-05-07 11:50

Coincidindo co cumpleanos de Roma, o Departamento de Linguas Clásicas organizou un concurso de cociña grega e romana.

Seleccionando a foto inferior pódese ver o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Cumpleaños de Roma

O Courel

Enviado por iesproval o Xov, 2018-05-03 20:54

Os días 5 e 6 de abril de 2018, os alumnos de 2º curso de bacharelato, das materias de Xeografía, Ciencias da Terra e Bioloxía, participaron no Proxecto Terra, en actividades levadas a cabo na provincia de Lugo, en Quiroga, no Courel e tamén na Ribeira Sacra.

Consulta a descrición desta viaxe

Seleccionando a fotografía inferior, pode consultarse o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> O Courel

Tres videos de alumnas no concurso Explícoche matemáticas 2.0

Enviado por iesproval o Mér, 2018-04-18 01:11

Varias alumnas de 4º de ESO do noso centro participan con dous vídeos no concurso Explícoche matemáticas 2.0 organizado polo Servizo de Normalización Lingúística da USC.

Se vos gustan estes vídeos, poñedelle un Gústame dende a páxina de Youtube (entrando dende o enlace Votar situado debaixo de cada título dos vídeos)

Son os seguintes:

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Montecarlo

Laura Álvarez

Clara Rey

Buscando Pi na circunferencia

Nazaret Álvarez

Nerea Fernández

Naima Mera

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Arquímedes

Laura Álvarez

Clara Rey

Alumnado de Proval na Feira Matemática de Agapema

Enviado por iesproval o Mar, 2018-04-10 12:06

O sábado 7 de abril, un grupo de alumnas e alumnos do IES Escolas Proval desprazouse ata A Coruña para participar na duodécima edición da Feira Matemática organizada pola Asociación Galega de Profesorado de Educación Matemática (Agapema).

Laura, Andrea, Nahir, Nerea, Diego e Jairo, de 2º de ESO, propuxeron aos visitantes obter o número Pi medindo obxectos da vida cotiá con cintas métricas, regras e calibres.

Por outra banda, Clara e Laura, de 4º de ESO, amosaron varios traballos de investigación realizados co programa GeoGebra, nos que usaron diferentes métodos para obter o número Pi. Dende o método xeométrico de Arquímides ata métodos máis complexos como probabilísticos e analíticos.

Así recolleu a prensa este evento:

Selecciona a foto inferior para ver o álbum completo desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Feira Matemáticas A Coruña

Cúpulas de Leonardo

Enviado por iesproval o Dom, 2018-04-08 13:14

O Departamento de Matemáticas está a empregar pezas de madeira (pezas de 50cm con 4 muescas) para a construcción de 11 modelos de cúpulas de Leonardo. Trátase de estructuras sen ningún tipo de suxección que se manteñen grazas á gravedade e ao encabalgamento mútuo dos segmentos.

Con esta actividade, o departamento inclúe nos diferentes niveis educativos contidos de traballo cooperativo, imaxinación espacial e seguemento de patróns.

Selecciona a foto inferior para consultar o álbum desta actividade. A última foto recolle os patróns para a construcción das cúpulas

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Cupulas Leonardo

Intercambio Francia 2018

Enviado por iesproval o Mér, 2018-03-21 01:25

Alumnado de Francés do noso centro, conxuntamente co IES Terra de Turonio, estarán na Provenza francesa do 14 ao 23 deste mes de marzo.

Selecciona a foto inferior para ver o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Intercambio Francia 18