Complementarias

Graduacións curso 2017-18

Enviado por iesproval o Mar, 2018-06-26 01:11

Dende este enlace poderanse visualizar as fotos dos diferentes actos de Graduación celebrados nesta fin de curso.

Graduación 4º ESO
Graduación 2º Bacharelato
Graduacións CFGS Mantemento Electrónico e entrega de diplomas pola participación no proxecto premiado OlloSip

Buscando a Pi en Palexco

Enviado por iesproval o Mar, 2018-06-19 01:07

Alumnado de Proval estivo na Feira Matemática de Agapema onde, a maiores de amosar diversos traballos de investigación arredor do número Pi, deseñaron este vídeo buscando a Pi.

Proval na Regata Solar 2018

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 14:45

Os alumnos do ciclo superior de Mantemento electrónico participaron na terceira edición da Regata Solar que se desenvolveu o sábado 23 de xuño en Baiona baixo o patrocinio de Marine Instruments.

Seleccionando a foto inferior pódese ver o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> RegataSolar2018

Colaboración coa Misión biolóxica de Galicia

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 14:44

O departamento de bioloxía e xeoloxía colabora coa Misión biolóxica de Galicia, no proxecto europeo sobre a estimación da taxa de depredación do carballo, Quercus robur, empregando eirugas falsas, co alumnado de 1º de bacharelato.

Este proxecto está coordinado pola profesora e investigadora da MBG Andrea Cortegoso. No dito proxecto realizáronse varias intervencións nos meses de maio e xuño, segundo o protocolo europeo publicado no enlace https://sites.google.com/view/aboutoaks/

Seleccionando a fotografía inferior pode visualizarse o álbum completo desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> AsEirugas

Alumno de Electrónica de Proval, seleccionado para o CERN

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-29 14:28

Abel Núñez, alumno do Ciclo Formativo de Grao Superior Mantemento Electrónico do IES Escolas Proval ven de ser seleccionado para traballar no CERN.

Noraboa, Abel!!

Enlaces a esta nova na prensa:

Actividade de Seguridade Vial

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-29 14:27

O pasado venres 18 de maio o alumnado de 1º ESO participou nunha Xornada de Educación Vial organizada por Protección Civil e Policía Local de Nigrán

Seleccionando a fotografía inferior pódese ver o álbum completo desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> EducacionVial

Actuacións musicais do alumnado de 4º de ESO

Enviado por iesproval o Ven, 2018-05-18 13:13

Fragmento das actuacións musicais do alumnado de 4º de ESO en colexios do Val Miñor

CEIP Chano Piñeiro CEP Xosé Neira Vilas

Alumnado de Proval na IV Competición de Robots da UVIGO

Enviado por iesproval o Lun, 2018-05-07 12:21

Varios equipos de Proval participaron na IV Competicións de Robots da Universidade de Vigo, realizada o 4 de maio na Escola de Enxeñería Industrial.

Un destes equipos participantes chegou á final, rematando a competición na 4ª posición.

Tres videos de alumnas no concurso Explícoche matemáticas 2.0

Enviado por iesproval o Mér, 2018-04-18 01:11

Varias alumnas de 4º de ESO do noso centro participan con dous vídeos no concurso Explícoche matemáticas 2.0 organizado polo Servizo de Normalización Lingúística da USC.

Se vos gustan estes vídeos, poñedelle un Gústame dende a páxina de Youtube (entrando dende o enlace Votar situado debaixo de cada título dos vídeos)

Son os seguintes:

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Montecarlo

Laura Álvarez

Clara Rey

Buscando Pi na circunferencia

Nazaret Álvarez

Nerea Fernández

Naima Mera

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Arquímedes

Laura Álvarez

Clara Rey

Alumnado de Proval na Feira Matemática de Agapema

Enviado por iesproval o Mar, 2018-04-10 12:06

O sábado 7 de abril, un grupo de alumnas e alumnos do IES Escolas Proval desprazouse ata A Coruña para participar na duodécima edición da Feira Matemática organizada pola Asociación Galega de Profesorado de Educación Matemática (Agapema).

Laura, Andrea, Nahir, Nerea, Diego e Jairo, de 2º de ESO, propuxeron aos visitantes obter o número Pi medindo obxectos da vida cotiá con cintas métricas, regras e calibres.

Por outra banda, Clara e Laura, de 4º de ESO, amosaron varios traballos de investigación realizados co programa GeoGebra, nos que usaron diferentes métodos para obter o número Pi. Dende o método xeométrico de Arquímides ata métodos máis complexos como probabilísticos e analíticos.

Así recolleu a prensa este evento:

Selecciona a foto inferior para ver o álbum completo desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Feira Matemáticas A Coruña