Complementarias

Saída final de curso de 1º ESO

Enviado por iesproval o Mar, 2019-07-16 04:53

O alumnado de 1º de ESO, acompañado polos profesores Pura de Ciencias, Chechu de Electrónica e Pilar de Galego, realizou unha saída de fin de curso ao cámping de Maceira, no concello de Covelo.

O mércores 19 saímos do centro dirección Tui (visita ao casco vello e catedral), castro de Trona, castelo de Sobroso e ceraría de Paraños, con chegada a Maceira.

O xoves 20 percorremos a berita do río Tea, visitando os museo-serradoiro Os Carranos

O venres 21 chegamos novamente a Tui, facendo a baixada en canoas polo río Miño

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> AGardaTui1ESO

Unha viaxe a Madrid....coa Historia da Arte

Enviado por iesproval o Mar, 2019-07-16 01:03

Nestes últimos cursos o alumnado de Historia da Arte completou a súa formación coa visita a museos e monumentos de Madrid. Neste vídeo recóllese unha escolma comparativa das fotografías desta actividade.

Graduacións curso 2018 19

Enviado por iesproval o Xov, 2019-07-11 02:04

Dende este enlace poderanse visualizar as fotos dos diferentes actos de Graduación celebrados nesta fin de curso.

Graduación 4º ESO
Graduación 2º Bacharelato

E aquí poden consultarse as palabras que a Dirección do centro lle adicou aos nosos titulados.

Álbum de fin de curso da ESA

Enviado por iesproval o Mar, 2019-05-28 18:23

O curso rematou na ESA.

Premendo na foto inferior pódese visualizar as fotos de grupo de 2º e 4º de ESA

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> FinCursoESA

Excursión 4º ESO

Enviado por iesproval o Mar, 2019-05-28 18:02

O alumnado de 4º de ESO está na súa excursión de fin de curso. Coñecerán Madrid, acompañados polos profesores Ánxela Caldas e Adrián Lema. Dende alí farán visitas a Toledo ou a Segovia

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> Excursion_4_ESO

Fútbol Gaélico

Enviado por iesproval o Mar, 2019-05-28 12:20

O martes 28 de maio o alumnado de 4º de ESO da matería Educación Física participou nunha xornada deportivo-recreativa de fútbol gaélico promovida polo clube Turonia Gondomar FG.

Trátase dun deporte que ten as súas orixes no século XVI e que, ademáis de ser moi completo a nivel motriz, fomenta valores coma o respecto polo rival, a coeducación, o xogo limpo e o compañeirismo.

No campo municipal As Gaiandas, os rapaces e rapazas recibiron unhas nocións básicas que logo puxeron en práctica nun campionato triangular. A noso agradecemento a Gonzalo, presidente do clube, e ao seu equipo técnico polo seu bo facer.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> FutbolGaelico

Visita a Pontevedra

Enviado por iesproval o Sáb, 2019-05-25 09:32

O xoves 16 de maio, o alumnado de 4º de ESO e da materia de Historia do Mundo Contemporáneo de 1º Bacharelato visitou Pontevedra. Estiveron no Museo, no edificio de Arte Contemporánea, disfrutando da obra de Castelao, Maside, Colmeiro ou Maruxa Mallo. E despois de xantar, visitaron o Castelo de Soutomaior paseando polos seus xardíns e polo interior, onde puideron visionar uns videos moi didácticos sobre unha etapa da nosa Historia complexa e non sempre explicada en clase.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> PontevedraHMC

Letras Galegas con Mofa e Befa

Enviado por iesproval o Sáb, 2019-05-25 09:30

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega de Proval organizou o pase no centro da obra Craneos Privilexiados de Mofa e Befa

Preme na fotografía inferior para ver o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> CraniosPrivilexiados

Celebrando os maios

Enviado por iesproval o Sáb, 2019-05-25 09:27

Un ano máis celebramos esta festa en Proval. E este foi o noso maio....

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> Maios

Intercambio de libros

Enviado por iesproval o Xov, 2019-05-23 11:32

En Proval celebramos o Día Internacional do Libro, o pasado 23 de abril, con varias actividades entre as que destacamos o intercambio de libros.

Selecciona a foto inferior para ver o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> IntercambioLibros