Complementarias

Acto de entrega de premios de Explícoche Matemáticas 2.0

Enviado por iesproval o Mar, 2018-10-30 00:10

O venres 26 de outubro, o secretario xeral de Política Lingüística, Valentín García, fixo entrega dos premios do concurso Explícoche Matemáticas 2.0, no que as alumnas do noso centro Clara Rei e Laura Álvarez acadaron o primeiro premio na categoría de vídeo mellor valorado polos internautas.

Recóllese a continuación o álbum deste evento.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> PremioExplicocheMatematicas

Día das escritoras en Proval

Enviado por iesproval o Mar, 2018-10-23 11:49

O pasado 15 de outubro celebrouse o Día das Escritoras. A biblioteca de Proval sumouse a esta data cun panel e unha exposición con obras de autoras rebeldes e trasngresoras

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> DiaEscritoras

Clara Rei e Laura Álvarez, gañadoras de Explícoche matemáticas 2.0

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-10-13 17:17

Laura Álvarez e Clara Rei acaban de gañar o premio Explícoche Matemáticas 2.0 na categoría de video mellor valorado polos internatuas.

Aquí se pode visualizar novamente este vídeo:

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Arquímedes

Laura Álvarez

Clara Rey

(4º ESO)

Nesta categoría tamén se menciona outro vídeo das gañadoras así como o vídeo Buscando Pi na circunferencia das alumnas  Nazaret Álvarez, Nerea Fernández e Naima Mera.

Buscando Pi na circunferencia

Nazaret Álvarez

Nerea Fernández

Naima Mera

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Montecarlo

Laura Álvarez

Clara Rey

Saída á Serra do Galiñeiro

Enviado por iesproval o Mar, 2018-10-02 23:07

Alumnado e profesorado de ESO e Bacharelato realizaron unha saída á Serra do Galiñeiro o luns 1 de outubro. Durante esta actividade puideron coñecer o patrimonio histórico e natural e, ademáis, colaboraron coa Comunidade de Montes de Vincios na retirada de miles de exemplares de eucalipto que colonizaron zonas afectadas polos incendios forestais do ano pasado.

Así recolleu a prensa este evento.

Graduacións curso 2017-18

Enviado por iesproval o Mar, 2018-06-26 00:11

Dende este enlace poderanse visualizar as fotos dos diferentes actos de Graduación celebrados nesta fin de curso.

Graduación 4º ESO
Graduación 2º Bacharelato
Graduacións CFGS Mantemento Electrónico e entrega de diplomas pola participación no proxecto premiado OlloSip

Buscando a Pi en Palexco

Enviado por iesproval o Mar, 2018-06-19 00:07

Alumnado de Proval estivo na Feira Matemática de Agapema onde, a maiores de amosar diversos traballos de investigación arredor do número Pi, deseñaron este vídeo buscando a Pi.

Proval na Regata Solar 2018

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 13:45

Os alumnos do ciclo superior de Mantemento electrónico participaron na terceira edición da Regata Solar que se desenvolveu o sábado 23 de xuño en Baiona baixo o patrocinio de Marine Instruments.

Seleccionando a foto inferior pódese ver o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> RegataSolar2018

Colaboración coa Misión biolóxica de Galicia

Enviado por iesproval o Dom, 2018-06-17 13:44

O departamento de bioloxía e xeoloxía colabora coa Misión biolóxica de Galicia, no proxecto europeo sobre a estimación da taxa de depredación do carballo, Quercus robur, empregando eirugas falsas, co alumnado de 1º de bacharelato.

Este proxecto está coordinado pola profesora e investigadora da MBG Andrea Cortegoso. No dito proxecto realizáronse varias intervencións nos meses de maio e xuño, segundo o protocolo europeo publicado no enlace https://sites.google.com/view/aboutoaks/

Seleccionando a fotografía inferior pode visualizarse o álbum completo desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> AsEirugas

Alumno de Electrónica de Proval, seleccionado para o CERN

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-29 13:28

Abel Núñez, alumno do Ciclo Formativo de Grao Superior Mantemento Electrónico do IES Escolas Proval ven de ser seleccionado para traballar no CERN.

Noraboa, Abel!!

Enlaces a esta nova na prensa:

Actividade de Seguridade Vial

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-29 13:27

O pasado venres 18 de maio o alumnado de 1º ESO participou nunha Xornada de Educación Vial organizada por Protección Civil e Policía Local de Nigrán

Seleccionando a fotografía inferior pódese ver o álbum completo desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> EducacionVial