Complementarias

Francisco Castro en Proval

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-12-22 01:40

Francisco Castro, escritor e director da editorial Galaxía, visitou o noso centro en decembro. Deulle unha charla ao alumnado de 1º de ESO, que leu o seu libro Chamádeme Simbad neste trimestre, na materia de Galego. O acto rematou coa sinatura de libros.

Agradecémoslle a Francisco Castro que viñese compartir o seu tempo e experiencias connosco.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> FranciscoCastro

Intercambio Francia 2019

Enviado por iesproval o Ven, 2018-12-14 14:11

14 alumnos de 3º de ESO do noso centro, viaxando con compañeiros do IES Terra de Turonio, estiveron de Intercambio en Châteaubourg (Bretaña Francesa) entre o 12 e o 21 de decembro. Visitaron Paris, mont Saint Michel, Saint Malo et Rennes.

Selecciona a foto inferior para ver o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> IntercambioFrancia

Obradoiros de arquitectura aplicada

Enviado por iesproval o Lun, 2018-12-10 17:38

O pasado mes de xullo o alumnado do IES Escolas Proval participou nun obradoiro de arquitectura aplicada impartido polo arquitecto Victor G. Echave. Construiron cooperativamente cúpulas, aprenderon enxeñería e arquitectura e coñeceron de forma dinámica polígonos e poliedros básicos ademáis dos fundamentos das estructuras trianguladas.

Neste vídeo podedes ver unha mostra deste traballo.

;

Magosto e Samaín 2018

Enviado por iesproval o Mér, 2018-11-28 19:48

O xoves 15 de novembro celebramos o Magosto e o Samaín en Proval. Xogos populares, concursos de disfraces, portas, cabazas e postres así como un tunel do terror no Salón de usos múltiples foron as actividades organizadas para ese día. E, por suposto, castañas para todo o alumnado!

Seleccionando a foto inferior pode verse o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> MagostoSamaín

Saída ao Galiñeiro

Enviado por iesproval o Mar, 2018-11-27 09:39

O luns 1 de outubro o alumnado de ESO e de Ciencias da Terra e Xeografía e Historia de 1º Bacharelato participaron nunha saída ao Monte Galiñeiro. Esta xornada foi organizada polo Equipo de Normalización Lingüística coa colaboración da Comunidade de Montes de Vincios. Participaron tamén os seminarios de Galego, Bioloxía, Educación Física e Xeografía e Historia.

O obxectivo foi o coñecemento e defensa do contorno natural polo que primeiro arrincáronse os eucaliptos que agromaron de xeito invasor e incontrolado despois dos incendios do ano pasado e despois visitáronse os petróglifos de Auga da Laxe. O alumnado de 1º de Bacharelato fixo dous itinerarios encamiñados a coñecer a xeoloxía do monte e o seu patrimonio cultural.

Seleccionando a foto inferior pódese ver o álbum completo desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> Galiñeiro

Acto de entrega de premios de Explícoche Matemáticas 2.0

Enviado por iesproval o Mar, 2018-10-30 00:10

O venres 26 de outubro, o secretario xeral de Política Lingüística, Valentín García, fixo entrega dos premios do concurso Explícoche Matemáticas 2.0, no que as alumnas do noso centro Clara Rei e Laura Álvarez acadaron o primeiro premio na categoría de vídeo mellor valorado polos internautas.

Recóllese a continuación o álbum deste evento.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> PremioExplicocheMatematicas

Día das escritoras en Proval

Enviado por iesproval o Mar, 2018-10-23 11:49

O pasado 15 de outubro celebrouse o Día das Escritoras. A biblioteca de Proval sumouse a esta data cun panel e unha exposición con obras de autoras rebeldes e trasngresoras

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> DiaEscritoras

Clara Rei e Laura Álvarez, gañadoras de Explícoche matemáticas 2.0

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-10-13 17:17

Laura Álvarez e Clara Rei acaban de gañar o premio Explícoche Matemáticas 2.0 na categoría de video mellor valorado polos internatuas.

Aquí se pode visualizar novamente este vídeo:

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Arquímedes

Laura Álvarez

Clara Rey

(4º ESO)

Nesta categoría tamén se menciona outro vídeo das gañadoras así como o vídeo Buscando Pi na circunferencia das alumnas  Nazaret Álvarez, Nerea Fernández e Naima Mera.

Buscando Pi na circunferencia

Nazaret Álvarez

Nerea Fernández

Naima Mera

Buscando aproximacións de Pi

mediante o método de Montecarlo

Laura Álvarez

Clara Rey

Saída á Serra do Galiñeiro

Enviado por iesproval o Mar, 2018-10-02 23:07

Alumnado e profesorado de ESO e Bacharelato realizaron unha saída á Serra do Galiñeiro o luns 1 de outubro. Durante esta actividade puideron coñecer o patrimonio histórico e natural e, ademáis, colaboraron coa Comunidade de Montes de Vincios na retirada de miles de exemplares de eucalipto que colonizaron zonas afectadas polos incendios forestais do ano pasado.

Así recolleu a prensa este evento.

Graduacións curso 2017-18

Enviado por iesproval o Mar, 2018-06-26 00:11

Dende este enlace poderanse visualizar as fotos dos diferentes actos de Graduación celebrados nesta fin de curso.

Graduación 4º ESO
Graduación 2º Bacharelato
Graduacións CFGS Mantemento Electrónico e entrega de diplomas pola participación no proxecto premiado OlloSip