Complementarias

Concerto de fin de curso do noso alumnado de Música

Enviado por iesproval o Mér, 2017-06-21 17:50

O xoves 22 de xuño o alumnado de Música do IES Escolas Proval ofrecerá un Concerto de Fin de Curso. Será ás 20 horas no Salón de Actos.

Trátase dunha actividade aberta ao público en xeral e ás familias en especial coa que se fecha unha serie de actuacións desenvoltas no presente curso, tanto no noso centro como noutros da contorna.

O repertorio abranguerá cancións actuais e míticas da historia da música pop, rock, da música española, unha cantiga de Santa María (Alfonso X) e pezas de percusión con material reciclado.

Actuará alumnado de 1º e 3º de ESO na primeira parte e alumnado de 4º ESO e Bacharelato na segunda parte. Todos eles baixo a dirección da profesora Paula Carreras.

37 Semana da Froita

Enviado por iesproval o Ven, 2017-06-02 12:30

Na última semana de maio realizamos unha nova edición da Semana da Froita, unha actividade enmarcada no Fomento de actividades saudables. E xa imos pola 37 edición.

Escolas Proval no Xornal Escolar de Atlántico

Enviado por iesproval o Mér, 2017-03-15 18:26

Hoxe recóllese unha ampla referencia ao noso centro no Xornal Escolar de Atlántico. Pulsa na seguinte foto para acceder a máis información:

Entroido 2017 en Proval

Enviado por iesproval o Ven, 2017-02-24 13:07

O pasado venres, 24 de febreiro todo o alumnado de Proval puido participar na festa do Entroido. Unha xornada chea de disfraces onde non faltou o concurso de repostería ou a queima do meco, ademáis das diferentes modalidades dos concursos de disfraces.

Noraboa aos premiados e premiadas!!! E aquí tedes as fotos da xornada.

Carteis do entroido

Enviado por iesproval o Ven, 2017-02-24 12:58

Aquí podedes ver unha escolma dos carteis do Entroido 2017, coordinados polo Departamento de Normalización Lingüística, e coa colaboración do departamento de Lingua Castelá.

Día de Rosalía

Enviado por iesproval o Ven, 2017-02-24 10:42

Poema que Curros adicou a Rosalía

II Concurso de Fotografía Serra da Groba

Enviado por iesproval o Xov, 2017-02-16 10:58

Neste curso desenvolveuse a II Edición do Concurso de Fotografía Serra de Groba.

E os gañadores foron Jairo Rouco Maciel (1º ESO A) na categoría de fotografía en cor e Iago Vasconcellos Cabral (1º Bacharelato) na catergoría de fotografía en cor. Noraboa aos premiados!!

No seguinte enlace poden consultarse as fotos do evento.

Pompeia, catástrofe debaixo do Vesubio

Enviado por iesproval o Sáb, 2016-06-25 18:09

24 de agosto do ano 79 dC. O Vesubio entra en erupción e a lava soterra Pompeia.  ¿Queres coñecer como era a vida en Pompeia nese momento? Descúbreo na nosa bibloteca ou neste percorrido fotográfico.

Pompeia, catástrofe debaixo do Vesubio:  unha exposición organizada polo Clube de lectura A tiro limpo coa colaboración de alumnado de Xeografía e Historia de 1º de ESO e Linguas Clásicas de 1º Bacharelato.

O clube de lectura "A tiro limpo" presenta...

Enviado por iesproval o Sáb, 2016-06-25 18:02

O pasado 22 de xuño, último día de clase, puidemos disfrutar de O caso da mansión Watersdown, un xogo-almorzo ao estilo de 10 negritos de Agatha Chistie. E aquí poden verse as fotos do evento.

Premiados no I Consurso de Fotografía "Serra da Groba"

Enviado por iesproval o Sáb, 2016-06-25 17:44

Xa temos gañadores do I Concurso de Fotografía Serra da Groba, auspiciado polo clube de lectura A tiro limpo.

Primeiro premio para Lidia Pérez Alonso (1º Bacharelato B):

Accesit para David Da Costa Piñeiro (1º CFGM Xestión Administratva):