Complementarias

Xogos Olímpicos Escolas Proval 2017

Enviado por iesproval o Xov, 2017-06-22 13:18

O venres 23 de xuño despediremos o curso coa I edición dos Xogos Olímpicos do IES Escolas Proval.

Olimpiadas Proval

Concerto de fin de curso do noso alumnado de Música

Enviado por iesproval o Mér, 2017-06-21 17:50

O xoves 22 de xuño o alumnado de Música do IES Escolas Proval ofrecerá un Concerto de Fin de Curso. Será ás 20 horas no Salón de Actos.

Trátase dunha actividade aberta ao público en xeral e ás familias en especial coa que se fecha unha serie de actuacións desenvoltas no presente curso, tanto no noso centro como noutros da contorna.

O repertorio abranguerá cancións actuais e míticas da historia da música pop, rock, da música española, unha cantiga de Santa María (Alfonso X) e pezas de percusión con material reciclado.

Actuará alumnado de 1º e 3º de ESO na primeira parte e alumnado de 4º ESO e Bacharelato na segunda parte. Todos eles baixo a dirección da profesora Paula Carreras.

37 Semana da Froita

Enviado por iesproval o Ven, 2017-06-02 12:30

Na última semana de maio realizamos unha nova edición da Semana da Froita, unha actividade enmarcada no Fomento de actividades saudables. E xa imos pola 37 edición.

Escolas Proval no Xornal Escolar de Atlántico

Enviado por iesproval o Mér, 2017-03-15 18:26

Hoxe recóllese unha ampla referencia ao noso centro no Xornal Escolar de Atlántico. Pulsa na seguinte foto para acceder a máis información:

Entroido 2017 en Proval

Enviado por iesproval o Ven, 2017-02-24 13:07

O pasado venres, 24 de febreiro todo o alumnado de Proval puido participar na festa do Entroido. Unha xornada chea de disfraces onde non faltou o concurso de repostería ou a queima do meco, ademáis das diferentes modalidades dos concursos de disfraces.

Noraboa aos premiados e premiadas!!! E aquí tedes as fotos da xornada.

Carteis do entroido

Enviado por iesproval o Ven, 2017-02-24 12:58

Aquí podedes ver unha escolma dos carteis do Entroido 2017, coordinados polo Departamento de Normalización Lingüística, e coa colaboración do departamento de Lingua Castelá.

Día de Rosalía

Enviado por iesproval o Ven, 2017-02-24 10:42

Poema que Curros adicou a Rosalía

II Concurso de Fotografía Serra da Groba

Enviado por iesproval o Xov, 2017-02-16 10:58

Neste curso desenvolveuse a II Edición do Concurso de Fotografía Serra de Groba.

E os gañadores foron Jairo Rouco Maciel (1º ESO A) na categoría de fotografía en cor e Iago Vasconcellos Cabral (1º Bacharelato) na catergoría de fotografía en cor. Noraboa aos premiados!!

No seguinte enlace poden consultarse as fotos do evento.

V Torneo de Xadrez

Enviado por iesproval o Ven, 2017-02-10 10:41

Dende principios deste mes de febreiro desénvolvese no noso IES a V edición do torneo de Xadrez durante os segundos recreos. Unha actuación máis para fomentar estilos de vida saudable e traballar a educación para o ocio no contexto dunha educación integral que propiciamos no centro.

Anuario de actividades

Enviado por iesproval o Dom, 2016-06-26 22:01

Neste enlace pode consultarse o Anuario de actividades do curso 2015 16 elaborado pola Vicedirección.