Curso 2018 19

Fútbol Gaélico

O martes 28 de maio o alumnado de 4º de ESO da matería Educación Física participou nunha xornada deportivo-recreativa de fútbol gaélico promovida polo clube Turonia Gondomar FG.

Trátase dun deporte que ten as súas orixes no século XVI e que, ademáis de ser moi completo a nivel motriz, fomenta valores coma o respecto polo rival, a coeducación, o xogo limpo e o compañeirismo.

No campo municipal As Gaiandas, os rapaces e rapazas recibiron unhas nocións básicas que logo puxeron en práctica nun campionato triangular. A noso agradecemento a Gonzalo, presidente do clube, e ao seu equipo técnico polo seu bo facer.

Selecciona a foto inferior para ver o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> FutbolGaelico

Visita a Pontevedra

O xoves 16 de maio, o alumnado de 4º de ESO e da materia de Historia do Mundo Contemporáneo de 1º Bacharelato visitou Pontevedra. Estiveron no Museo, no edificio de Arte Contemporánea, disfrutando da obra de Castelao, Maside, Colmeiro ou Maruxa Mallo. E despois de xantar, visitaron o Castelo de Soutomaior paseando polos seus xardíns e polo interior, onde puideron visionar uns videos moi didácticos sobre unha etapa da nosa Historia complexa e non sempre explicada en clase.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> PontevedraHMC

Letras Galegas con Mofa e Befa

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega de Proval organizou o pase no centro da obra Craneos Privilexiados de Mofa e Befa

Preme na fotografía inferior para ver o álbum desta actividade

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> CraniosPrivilexiados

Celebrando os maios

Un ano máis celebramos esta festa en Proval. E este foi o noso maio....

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> Maios

Intercambio de libros

En Proval celebramos o Día Internacional do Libro, o pasado 23 de abril, con varias actividades entre as que destacamos o intercambio de libros.

Selecciona a foto inferior para ver o álbum desta actividade.

Álbum: Actividades Curso 2018-2019 -> IntercambioLibros