Proval na prensa

Premio de Innovación a OlloSip de Proval

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-29 14:30

Ollosip, proxecto coordinado polos profesores Carmen Currás e Fernando Rodríguez e desenvolto nas aulas como froito da colaboración entre o IES Escolas Proval e o IES Ricardo Mella de Vigo, ven de acadar un dos premios a Proxectos de Innovación da Consellería de Educación.

Ollosip é un sistema que integra videovixiancia, control de accesos ou voz IP, entre outras prestacións e está desenvolto totalmente nos centros participantes en base a unha Raspberry Pi. Acaba de ser presentado na edición de Expelectrónica celebrada o 28 de maio no noso IES

Así recolle a prensa este premio:

Alumno de Electrónica de Proval, seleccionado para o CERN

Enviado por iesproval o Mar, 2018-05-29 14:28

Abel Núñez, alumno do Ciclo Formativo de Grao Superior Mantemento Electrónico do IES Escolas Proval ven de ser seleccionado para traballar no CERN.

Noraboa, Abel!!

Enlaces a esta nova na prensa:

A Rockestra Proval no Faro de Vigo

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-01-20 21:09

O pasado 19 de xaneiro o xornal Faro de Vigo incluíu unha ampla reseña da Rockestra Proval, creada a principios deste curso académico e que fixo a súa presentación no programa Luar o 5 de xaneiro.

Selecciona a foto inferior ou accede ao documento adxunto para consultar a páxina completa do xornal.

Enlace á web de Faro de Vigo (contido accesible só para suscritores)

Enlace a Val Miñor TV

A Rockestra Proval no Luar

Enviado por iesproval o Sáb, 2018-01-06 02:14

O venres 5 de xaneiro a Rockestra Proval actuou no Luar baixo a dirección de Paula Carreras, profesora de Música. Parabéns!!

Preme neste enlace para acceder á TVG á carta e no intre 1hora e 26 minutos poderás ver a actuación da Rockestra Proval

Proval en La Voz de Galicia: Un Instituto que mira arredor

Enviado por iesproval o Lun, 2017-12-04 19:20

Escolas Proval no Xornal Escolar de Atlántico