Funcionamento e normas

Funcionamento e normas de uso da Biblioteca

As normas de uso e funcionamento da biblioteca do Centro, lectura en sala, préstamos e todo oque hai que saber sobre como sacar o mellor proveito da estupenda colección de libros, cómics, música e videos de que dispomos, pódense ver na presentación (Powerpoint pps) que sigue como arquivo adxunto.

A programación didáctica do presente curso pode consultarse no enlace.

A Biblioteca de xaneiro a marzo 2018

Neste trimestre conmemoramos varias datas significativas coma o Día escolar da non violencia e da paz, o Día da muller e da nena na ciencia, o Día da muller...; actualizamos os taboleiros de Biblionoticias e Biblionovidades; fixémonos eco do Premio Nacional de las Letras Españolas outorgado á escritora e xornalista Rosa Montero; e, como non podía ser doutro xeito, tivemos unha pequena lembranza para o gran Stephen Hawking co motivo do seu pasamento.

Seleccionando a fotografía inferior poderás ver un álbum de resumo destas actividades.

Álbum: Actividades Curso 2017-2018 -> Actividades biblioteca 2 avaliacion

Samaín na biblioteca

Fins de outubro e principios de novembro. Os espíritos dos defuntos pasean entre os vivos.

E das estanterías sacamos lecturas en galego, castelán, francés, inglés... para facilitarlle aos nosos usuarios

horas de horror, terror, arrepío, desacougo...

Selecciona a imaxe superior para ampliala.

Samaín na biblioteca

A biblioteca de abril a xuño

Xa pode consultarse aquí a memoria das actividades que desenvolveu a Biblioteca escolar durante este 3º trimestre. Entre elas destacamos as actividades das letras galegas, adicadas a Carlos Casares neste 2017, ou o intercambio de libros.

A biblioteca de xaneiro a marzo

No segundo trimestre deste curso seguimos traballando dende a biblioteca en múltiples liñas. Entre elas, destacamos:

• Formación de usuarios. Neste trimestre co alumnado de 2º de ESO.
  • Exposición de libros asociados a diferentes celebracións como o Día Escolar da non Violencia e da Paz, Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia ou o Día Internacional da Muller.
  • Colaboración co torneo de Xadrez.

Podedes ver a descrición completa neste enlace.