ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2014-2015 (ESO ou Bacharelato)
INSTRUCCIÓNS PARA SOLICITUDE DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2014/15 EN ESO OU BACHARELATO
- Solicitude de admisión, Anexo II , cumprimentado e asinado (non cubrir o apartado da renda). No caso de non haber prazas para todos os solicitantes, o centro avisará ás familias para que entreguen a documentación necesaria no prazo do 24/03/2014 ao 03/04/2014.
- Certificado no que conste o nome e curso no que está matriculado/a no curso actual 2013/14.
- Fotocopia do DNI do/a alumno/a
- Fotocopia do DNI da persoa que asine a solicitude de admisión. (pai, nai ou titor/a).
Toda a documentación deberá ser entregada na secretaría do centro en horario de atención ao público (09:00 a 14:00 h.) no prazo do 1 ao 20 de marzo.
Como arquivos adxuntos achéganse : listaxe de vacantes e Nota informativa da Delegación Territorial sobre o Proceso de Admisión de alumnos para o curso 2014-2015
Adxunto | Tamaño |
---|---|
listaxe de vacantes eso e bach 2014-2015.pdf | 294.66 KB |
nota informativa solicitude admision eso bach 13 14.odt | 48.94 KB |