Language Planning

Esta mañá acudimos co noso alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato ao Auditorio do concello de Nigrán para presenciar a peza Language Planning. Este espectáculo de Os Quinquilláns Teatro -en colaboración coa editorial Galaxia- mestura relatos de Made in Galiza, de Sechu Sende, con textos de Nuñez Singala, notas de humor retranqueiro e apuntamentos sociolingüísticos, para facernos reflexionar sobre a problemática diglósica que aínda sofre a nosa terra.

A partir dun leve fío argumental -a existencia, desde hai séculos, dun plan a grande escala conducente a roubarnos as palabras e a que deixemos de usar o galego-, esta montaxe teatral obríganos a tomar conciencia sobre os factores que poden incidir na desaparición da lingua, como a perda de falantes, a ruptura xeracional, a perviviencia dos prexuízos... Como podemos evitalo? Falando o galego sempre e en todos os ámbitos e, sobre todo, sentíndonos orgullosos de termos unha lingua de noso tan fermosa.

book | by Dr. Radut