Anástrofe

No marco das actividades que estamos desenvolvendo co fin de concienciar o noso alumnado sobre a necesidade de erradicar a violencia de xénero, insírese a performance que nos ofreceu María Vallina o pasado 11 de novembro: Anástrofe

Selecciona a foto para

ver o álbum desta

actividade

Con esta representación pechouse a cuarta edición do programa da Deputación de Pontevedra "Mulleres en acción. Violencia zero". Na compaña das deputadas Isaura Abelairas e Raquel Giráldez -alén do alcalde, Juan González, e das concelleiras de igualdade, Patricia Diego, e de educación, Marina Vidal-, profesorado e alumnado puidemos interactuar coa artista asturiana nunha simbólica peza de "inversión" ata reflexionarmos sobre o noso papel na sociedade fronte a violencia que sofren as mulleres desde as tarefas máis cotiás; porque, en definitiva, non podemos ficar pasivos ante a desigualdade, e cómpre que todos e todas nos impliquemos nun cambio necesario!

PHOTO-2019-11-15-21-19-22_1.jpg44.41 KB

book | by Dr. Radut