ASAMBLEA ORDINARIA DA ANPA

Tagged:

A próxima asamblea ordinaria da ANPA do IES Carlos Casares terá lugar o vindeiro 29 de maio ás 18:30 en primeira convocatoria e ás 19:00 en segunda. A orde do día enviarase mediante a aplicación Abalar durante esta semana.

Aberto o prazo de solicitudes de Fondo libros

05/22/2023 12:06

Informamos de que este pasado venres, 19 de maio,saiu publicada no DOG a Orde para a participación no fondo solidario de libros e axudas para a compra de material escolar do curso 23/24, polo que xa  pódense presentar as solicitudes.

Excursión 2º e 3º ESO a Leitariegos

Boa tarde,

Despois da reunión mantida no día de hoxe, adxuntamos enlace á aula virtual onde atoparedes a información sobre a excursión de 2º e 3º ESO a Leitariegos.

Listado de útiles para a neve.                          Autorización Leitariegos 22-23

Excursión 2º Bach. a Londres

Boa tarde,

Despois da reunión mantida no día de hoxe, adxuntamos enlace á aula virtual onde atoparedes a información sobre a excursión de 2º Bach. a Londres.

Programa Londres 22-23                               Autorización Londres 22-23

Excursión 1º Bach. a París

Boa tarde,

Despois da reunión mantida no día de hoxe, adxuntamos enlace á aula virtual onde atoparedes a información sobre a excursión de 1º Bach. a París.

Programa París 22-23                  Autorización París 22-23

Excursión Barcelona - Salou 4º ESO

Boa tarde,

Despois da reunión mantida no día de hoxe, adxuntamos enlace á aula virtual onde atoparedes a información sobre a excursión de 4º ESO a Barcelona.

Programa Barcelona 22-23                        Autorización Barcelona 22-23

Axuda 25€ material escolar

Tagged:

Xa están a disposición os cheques de ampliación de axuda do material escolar de 25€ (para aqueles que xa teñen concedida a axuda inicial)

Poden pasar a recollelo na secretaría do centro en horario de luns a venres de 9:00 a 14:00 h.

Presentarase a persoa solicitante co seu DNI

Comezamos o curso!

Bo día familias!

Queremos comunicarvos que a presentación do novo curso será o día 8 de setembro. Lembrade que ese día non haberá servizo de autobuses.

As horas de presentación por grupos indicaranse nos próximos días .

Saúdos e vémonos xa!

CORRECCIÓN LIBROS DE TEXTO 2022/2023

ATENCIÓN:

Lista de libros de texto para o curso 2022/2023 coa corrección dun erro no ISBN do libro de texto de Lingua galega para 3º de ESO. O indicado nesta listaxe é o correcto.

(Suprimíronse os libros de lectura de Inglés)

ADXUDICACIÓN LIBROS FONDO XUNTA

Tagged:

Xa está publicada na entrada do centro a lista coa adxudicación dos libros de texto. Pódese consultar también dende a aplicación FondoLibros.

Os cheques de material escolar poderán recollerse na secretaría do centro a partir do martes 26 de xullo en horario de 10 a 13.