Reunión trimestral coas nais, pais ou titores/as do alumnado.

Como ven sendo habitual ao remate de cada trimestre, convócolles a unha reunión para expoñerlles os resultados da primeira avaliación e a marcha do instituto en xeral.

Será o vindeiro xoves 20 de decembro ás 19:00 horas no auditorio.

O Director.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR - RESULTADOS

Comunicamos que unha vez recontados os votos das diferentes candidaturas ao CONSELLO ESCOLAR do Centro, resultan elixidos:

PAIS/NAIS:                - Dona Ana Belén Quintana Luis

ALUMNADO:              - Dona María Teijeira Pérez

- Dona Abril Costas Domínguez

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR - CANDIDATURA PAIS/NAIS/REPRESENTANTES LEGAIS

Unha vez rematado o prazo de presentación de candidaturas para a elección dos representantes dos PAIS/NAI/REPRESENTANTES LEGAIS do alumnado no CONSELLO ESCOLAR do Centro, a XUNTA ELECTORAL fai pública a relación de nomes dos candidatos:

1. Dona Sandra Mouriño Moja
  2. Dona Ana Belén Quintana Luis

A votación será o luns 26 de novembro de 14,00 a 14,30 e de 16,30 a 19,00 horas.

Calendario para as eleccións ao Consello Escolar 2018

CALENDARIO PARA AS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2018

Fondo solidario de libros de texto curso 2018/19 - Listaxes definitivas

Publicamos as listaxes definitivas de alumnado admitido (cos libros que recibe) e o excluido nos arquivos adxuntos.

A semana que ven repartiremos os libros. O titor/a enviará unha folla informativa a través do alumnado.

Inicio do curso 2018-19

Comunicamos que o luns 17 de setembro terán lugar as presentacións dos diferentes niveis no seguinte orde:

11:00  1ºESO

11:30  1º Bacharelato.

12:00  2ºESO.

12:30  3º ESO.

13:00  4º ESO.

13:15  2º Bacharelato.

ESTE DÍA NON HABERÁ SERVIZO DE AUTOBÚS ESCOLAR

BENVIDOS

O Equipo Directivo

Reunión autobús para o alumnado de Bacharelato.

Lembramos a pais e nais que o vindeiro luns día 10 ás 19:30 horas terá lugar a reunión para tratar o asunto do autobús de bacharelato.

Peche da cafetería

Comunicamos que estes días non haberá servizo de cafetería no centro por non ter resolto a Consellería o concurso de adxudicación das mesmas para o curso 2018-19.

Sentimos as molestias ocasionadas.

O Equipo directivo

Devolución dos libros de texto do fondo solidario

Comunicamos que a recollida dos libros de texto prestados polo fondo solidario da Consellería de Educación no curso 2017-18 farase na Biblioteca do centro co seguinte calendario e horario:

• 1º ESO o mércores 5 ás 10.00 horas
  • 2º ESO o mércores 5 ás 12.00 horas
  • 3º e 4º ESO o xoves 6 ás 10.00 horas

Para poder cumprir cas datas marcadas pola Consellería e fundamental que non se retrase a entrega dos libros, pasada a data non se poderá gravar a devolución na aplicación informática.