BECAS MINISTERIO DE EDUCACIÓN

Xa está publicada na páxina do Ministerio de Educación y Formación Profesional a convocatoria para solicitar as becas das ensinanzas non obrigatorias (bacharelato). O prazo de presentación remata o 1 de outubro. Na seguinte ligazón está toda a información.

A dirección.

Reunión trimestral coas nais, pais ou titores/as do alumnado.

Como ven sendo habitual ao remate de cada trimestre, convócolles a unha reunión para expoñerlles os resultados da segunda avaliación e a marcha do instituto en xeral.

Será o vindeiro luns 1 de abril ás 19:00 horas no auditorio.

Saúdos.

O Director.

Convocatoria de axudas: "Campus Científicos de Verano"

A Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades publica as bases da convocatoria pola que se convocan axudas para participar no Programa Campus Científicos de Verano. O prazo de presentación remata o 9 de marzo de 2018.

Máis información:

"Campus Científicos de Verano"

Inicio do curso 2017_2018

Comunicamos que o Venres 15 de setembro terán lugar as presentacións dos diferentes niveis no seguinte orde:

• 10:30  1ºESO.
  • 11:00  1º Bacharelato.
  • 11:30  2ºESO.
  • 12:00  3º ESO.
  • 12:30  4º ESO.
  • 12:45  2º Bacharelato.

Cada presentación durará uns 30 minutos.

ESTE DÍA NON HABERÁ SERVIZO DE AUTOBÚS ESCOLAR

BENVIDOS

Premios Curso 2016-2017

Unha das sinais de identidade do instituto é o traballo multidisciplinar en temas de todo tipo buscando a participación de todo o alumnado en cuestións que creen neles hábitos de traballo, lles eduquen en valores e lles permitan mostrar a súa creatividade. Froito desta tarefa foron os seguintes premios:

Proxecto de Dinamización Lingüística 2016/17

Acompáñase proxecto de dinamización lingüística do curso 2016/17 no documento adxunto.

OPERACIÓN KILO - Gran recollida de alimentos

De novo o Centro participa na campaña de Nadal do Banco de Alimentos.

Podes depositar a túa contribución no espazo habilitado no recibidor do Centro entre o 11 e o 15 de Decembro.

Grazas

O Equipo Directivo

Letras Galegas 2017

O noso querido escritor CARLOS CASARES, a quen o noso centro debe o seu nome, vén de ser nominado pola Real Academia Galega no día de hoxe persoeiro homenaxeado nas Letras Galegas do ano 2017.

Parabéns a toda a comunidade educativa.

Celebrarémolo como o persoeiro o merece.

E para ir mergullándose no universo Casares, deixamos a nosa ligazón á nova web Galaxia Casares

Premio de Innovación en dinamización lingüística

Comunicamos a concesión do Premio de Innovación en dinamización lingüística ao Proxecto Galaxia Casares. Leriando no Casares. Curso 2015/16

Parabens a todos.

A Dirección

Enquisa Dinamización Lingüística

Formulario ENQUISA DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA PARA O ALUMNADO (Totalmente anónima).