Usuario: Acceso

Charla Hábitos de hixiene do sono

Dúas doutoras do Centro de Saúde de Sárdoma acudiron hoxe ao noso centro a falar co alumnado de 3º ESO sobre os hábitos do sono. O alumnado contestou nos días previos unha enquisa elaborada por ditas doutoras para coñecer os seus costumes.

SAMAGOSTÍN NO CASARES

Hoxe celebramos no instituto o magosto e o samaín con disfraces, xogos, música e castañas. Unha festa na que traballaron arreo un grupo de alumnas e alumnos de 3º e 4º de ESO para que todo saíse xenial. E así foi. Moitas grazas pola vosa dedicación.

REUNIÓN COAS FAMILIAS

En

O vindeiro luns 7 de outubro terá lugar a reunión das familias cos titores e titoras do alumnado. Será ás 18:45 no Salón de Actos para pasar posteriormente ás aulas correspondentes.

Un saúdo,

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. RESOLUCIÓN DEFINITIVA

Publicación das listaxes de adxudicación de libros do fondo da Xunta e das solicitudes excluídas. Estes libros se irán entregando a partir do martes da próxima semana.

PRESENTACIÓN DO ALUMNADO 16 DE SETEMBRO

En

Adxúntase documento co horario de presentacións.

REUNIÓN DA ANPA

Hoxe ás 20:00 no salón de actos do instituto terá lugar a reunión da ANPA para tratar o tema do transporte de bacharelato.

ENTREGA DE NOTAS E RECOLLIDA DE LIBROS DO FONDO DA XUNTA

O xoves 5 de setembro se entregarán as notas e se recollerán os libros do fondo de libros da Xunta segundo o horario que figura no arquivo adxunto.

BECAS MINISTERIO DE EDUCACIÓN

Xa está publicada na páxina do Ministerio de Educación y Formación Profesional a convocatoria para solicitar as becas das ensinanzas non obrigatorias (bacharelato). O prazo de presentación remata o 1 de outubro. Na seguinte ligazón está toda a información.

PROBAS DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO

Felicitacións ás alumnas de segundo de bacharelato do noso centro CLAUDIA ÁLVAREZ COSTAS, LUCÍA ÁLVAREZ

MARTÍNEZ, ANTÍA GAGO ALONSO E VANJA VEIGA QUINTAS, polos seus resultados nas probas dos premios

extraordinarios de bacharelato. Os nosos máis sinceros parabéns.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DE FONDO LIBROS

Xa está publicada no vestíbulo do instituto a listaxe na que se adxudan os libros de texto para o curso 2019-2020.

Pódese tamén consultar na propia aplicación e no arquivo adxunto.