Carlos Casares dixo:

"As cousas da mente, comezando pola lectura, hai que cultivalas para que non enferruxen."

(Á marxe, 1997. "Divagacións aéreas", La Voz de Galicia, 19-VI-1997)

Convocatoria de axudas: "Campus Científicos de Verano"

A Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades publica as bases da convocatoria pola que se convocan axudas para participar no Programa Campus Científicos de Verano. O prazo de presentación remata o 9 de marzo de 2018.

Máis información:

"Campus Científicos de Verano"

Reunión informativa coas familias do alumnado de 1ºESO interesadas no campamento de inmersión lingüística en inglés.

Cónvocase unha reunión informativa o luns, 19 de febreiro as 18:30 horas.

É importante a súa asistencia.

Reunión informativa coas familias do alumnado de 1ºBacharelato da viaxe a París

Cónvocase unha reunión informativa o luns, 19 de febreiro as 18:30 horas.

É importante a súa asistencia.

Convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas extranxeiras

A consellería de Cultura, Edducación e Ordenación Universitaria convoca axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva. O número de prazas é de 1400.

Máis información:

Proceso de admisión do alumnado para o curso 2017-18

Comunicamos que o prazo de presentación de solicitudes é do 1 ao 20 de marzo.

Os centros adscritos ó Centro son: CEIP SANTA MARIÑA DA BECERREIRA, CEIP CHANS, CEIP CARBALLAL-CABRAL e CEIP IGREXA-CANDEAN

Información do proceso e solicitude electrónica: Proceso Admisión 2017-18 IMPORTANTE: Adxuntar padrón conxunto (por si fose preciso baremar) e o anexo A que podedes descargar nos documentos adxuntos.

Reunión trimestral coas nais e pais do alumnado.

Como ven sendo habitual ao remate de cada trimestre, convócolles a unha reunión para expoñerlles os resultados da primeira avaliación e a marcha do instituto en xeral.

Será o vindeiro xoves día 21 de decembro ás 19:00 horas no auditorio.

O Director.

Premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria

Comunicamos que a alumna Claudia Álvarez Costas obtivo o premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2016/2017.

Parabéns a premiada.

Saúdos.

O Equipo Directivo.

Reunión cos titores/as de cada grupo o luns 23 de outubro

Lembramos que o vindeiro luns 23 de outubro ás 18:45 horas terá lugar a reunión conxunta dos titores/as de cada grupo cos pais/nais/titores legais do alumnado.

Pregamos accedan o aparcadoiro despois de que teñan saído os autocares do alumnado co fin de evitar atascos.

Saúdos.

O Equipo Directivo.

Calendario escolar curso 2017-18

Acompañamos calendario escolar cas datas das avaliacións para o curso 2017-18.