Usuario: Acceso

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

Seguindo a Resolución do 30 de setembro de 2020, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos, mañá, xoves 22 de outubro, ás 11:30, no despacho de dirección farase o sorteo público para a elección da Xunta Electoral, que será a encargada de aprobar e publicar os Censos electorais, concretar o calendario electoral, admitir e proclamar candidaturas, e ordenar, en xeral, o proceso electoral. Esta Xunta Electoral está formada pola persoa directora do centro, unha persoa representante das familias, un representante do profesorado, un representante do persoal de administración e servizos, e un representante do alumnado.

CONSEGUÍMOLO!!

Estimadas familias:

Cando comezou o curso informámosvos do compromiso deste equipo directivo en facer todo o posible por levar o curso de 1º de bacharelato ao ensino presencial. Hoxe podemos anunciarvos con grande ledicia que a vindeira semana esperamos ter todo preparado para acoller a todo o alumnado de 1º de bacharelato diariamente. As obras para facer aulas máis grandes están en marcha neste momento e agardamos que a partir do xoves 15 de outubro todo o alumnado deste curso volva ao ensino presencial.

Moitísimas grazas pola vosa comprensión durante todo este tempo.

Un saúdo do equipo directivo.

Workbook dixital para a materia de Lingua Inglesa

Recordatorio para mercar on line os wokbook da materia de lingua inglesa.

1º y 2º ESO: editorial Macmillan
Este es el cupón CASARESPULSE25 que pueden usar los alumnos en www.tienda.macmillan.es para la compra del workbook digital de Pulse 1 y 2. El cupón estará activo del 29 de junio al 30 de septiembre

3º y 4º ESO: editorial Burlington Books

1º y 2º de Bachillerato: editorial Oxford
 Al realizar la compra, tienen que escribir el nombre del centro y automáticamente se les realiza el 10% de descuento.

Ferramentas tecnolóxicas para a comunicación e docencia

Na seguinte ligazón pódese atopar axuda para acceder  á información dispoñible na web do centro , así como a axuda necesaria para empregar as ferramentas tecnolóxicas imprescindibles para este curso 2020-21.

HORARIOS DE PRESENTACIÓN DO ALUMNADO

Horario de presentación dos cursos:

O mércores 23 de setembro presentaranse os grupos de 1º ESO, 2º ESO e 1º de Bacharelato co horario que se indica a continuación.

1º BACHARELATO: 9:00

1º ESO: 10:30

2º ESO: 12:30

O xoves 24 será a presentación do alumnado de 3º ESO e 2º BACHARELATO co horario que se indica a continuación.

3º ESO: 9:30

2º Bacharelato: 11:00

O venres 25 será a presentación de 4º ESO.

4º ESO: 9:30

O CURSO QUE AGORA COMEZA.....

Estimadas familias:

Despois dun comezo de setembro no que as informacións da Consellería de Educación variaban cada pouco, finalmente confirmousenos que a Educación Secundaria Obrigatoria debía desdobrarse para acadar as distancias de seguridade entre o alumnado que marcan os protocolos (1,5 metros) e que o bacharelato, polo menos ata que cambien as condicións sanitarias, sería semipresencial. O esforzo do claustro do profesorado por preparar o centro para as novas condicións está a ser grande. Tivemos que converter en aulas espazos que normalmente non o son e tivemos que adaptar as aulas que sempre usamos ás novas ratios. Queremos que o noso centro sexa un lugar seguro, e levamos tempo traballando con este obxectivo. Pedímosvos a vosa colaboración, nun ano que se prevé duro, na concienciación dos vosos fillos e fillas por manter as medidas de prevención que recomendan as autoridades sanitarias. Nós traballaremos con eles neste mesmo sentido.

En breve comunicaremos as horas de presentación do alumnado os días 23, 24 e 25 de setembro.

Unha aperta e moito ánimo neste curso diferente que está a piques de comezar.

O Equipo Directivo

FONDO DE LIBROS DA ANPA

A ANPA do IES Carlos Casares fará a entrega dos libros de texto ao alumnado que os solicitou o luns, 21 de setembro co seguinte horario:

9:00 -  4º ESO

10:00 - 3º ESO

11:00 - 2º ESO

12:00 - 1º ESO. O alumnado de 1º ESO tamén poderá recoller xa, a esta mesma hora, os libros do fondo da Xunta.

BECAS MINISTERIO PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

A solicitude das  becas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo está dispoñibles ata o 30 de setembro na seguinte ligazón:

CAMBIO NAS DATAS DE COMEZO DE CURSO. FONDO LIBROS DA XUNTA

Estimadas familias:

A Consellería de Educación vén de anunciar na súa páxina web o adiamento do comezo de curso para os días 23, 24 e 25 de setembro.

O día 23 fará a súa presentación o alumnado de 1º e 2º de ESO e 1º de Bacharelato.

O día 24 presentarase o alumando de 3º ESO e 2º Bacharelato

O día 25 será a quenda de 4º ESO.