Usuario: Acceso

VIGO EN INGLÉS 2021-2022

O Concello de Vigo vén de publicar a convocatoria para a participación de inmersión en lingua inglesa "Vigo en Inglés 2021-2022".

A información está no seguinte enlace

O alumnado pode pedir o certificado correspondente na secretaría do instituto.

CANDIDATURAS CONSELLO ESCOLAR

Candidaturas ao  Consello Escolar:

Familias:

Purificación Casal Seijo

Luis González Rodríguez

Alumnado:

Ayla Rodríguez Ballesteros

Nerea Álvarez Arnosi

Ani Candela Bouzón Domínguez

Segio Paulos González

Manuel Xes Barciela Cabaleiro

Paula Ubeira Carramal

Noelia Lafuente Alonso

Leilani Grace Jankel Cea

Carme Vila Bastero

Orianna Daniela Villamediana Iglesias

Profesorado:

Mª Carmen Fernández Costas

Laura Sánchez Fernández

Víctor Rodríguez Romero

Mariano Vázquez Tur

MÁSCARAS PARA ALUMNADO DA ESO

Está publicada a ORDE do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria, para alumnado que foi beneficiario da axuda para adquirir material escolar ou para aquel que non se beneficiou da axuda pero:

a) Pertenza a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €

b) Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65 %, con independencia da renda da unidade familiar.

O alumnado interesado debe pasar pola secretaría do centro a cubrir o impreso correspondente.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR. PRESENTACIÓN DE CANDIDATURAS E CENSO ELECTORAL

O día 8 de novembro quedan convocadas as eleccións ao Consello Escolar, nas que hai que renovar prazas de profesorado, familias, persoal non docente e alumnado.

Os censos electorais dos diferentes sectores estarán expostos no centro ata o día 15 de novembro para ser consultados e facer, de ser o caso, as oportunas reclamacións.

A partir do día 9 de novembro e ata o 16 está aberto o prazo para a presentación de candidaturas. Na secretaría do instituto hai un documento para cubrir por parte das persoas que queiran presentar a súa candidatura.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

No mes de novembro celebrarase a renovación dos membros que corresponden do Consello Escolar do noso instituto. Para empezar o procedemento é necesario elixir a Xunta Electoral a través de sorteo, que se celebrará publicamente o venres, 27 de novembro, ás 11:15 diante do despacho de Xefatura de estudos, e que estará formada por:

- A persoa directora

- Un pai/nai ou persoa titora

- Un docente

- Un representante do PAS

- Un alumno/alumna

Nomearanse suplentes para cada un dos postos.

As persoas elixidas polo sorteo serán notificadas o mesmo día 27.

COMEZO DO CURSO ESCOLAR

O día 15 de setembro terán lugar as presentacións dos cursos co seguinte horario:

2º BACH: 10:00

1º BACH: 10:30

4º ESO: 11:00

3º ESO: 11:30

2º ESO: 12:00

1º ESO: 12:30

As presentacións terán unha duración aproximada de 45 minutos. Ese día NON haberá servicio de autobuses.

O día 15 estarán expostas, no exterior do edificio, as listas coas liñas de transporte. O alumnado terá asignada, como o curso pasado, unha praza fixa no autobús.

O servizo de transporte comezará a funcionar o día 16, día no que teremos xa o horario habitual do centro: de 8:40 a 14:10. Os luns pola tarde o horario é de 16:50 a 18:30.

NOVAS COMEZO DE CURSO

- RECOLLIDA DE NOTAS: LUNS 6 DE SETEMBRO, co seguinte horario:

9:00 - 1º bacharelato
9:30 - 4º ESO
10:00 - 3º ESO
10:30 - 2º ESO
11:00 - 1º ESO

- DEVOLUCIÓN DE LIBROS DO FONDO DA XUNTA E DA ANPA:

LUNS 6 DE SETEMBRO DESPOIS DE RECOLLER AS NOTAS

-VENTA DE SOBRES DE MATRÍCULA NA CONSERXERÍA DO CENTRO

- ENTREGA DE SOBRES DE MATRÍCULA CUBERTOS, PREFERENTEMENTE, OS DÍAS 6 E 7 DE SETEMBRO NA CONSERXERÍA.

BECAS MINISTERIO DE EDUCACIÓN

Xa están convocadas as becas do Ministerio de Educación para alumnado de bacharelato e con necesidades educativas especiais. Toda a información está no seguinte enlace:

EXAMES DE SETEMBRO

No documento adxunto figura o calendario de exames de setembro.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2021-2022

Adxuntamos a lista de libros de texto para o curso 2021-2022. Os workbook de inglés deberán mercarse on line. As instrucións para a compra están noutro documento adxunto.