Carlos Casares dixo:

"As cousas da mente, comezando pola lectura, hai que cultivalas para que non enferruxen."

(Á marxe, 1997. "Divagacións aéreas", La Voz de Galicia, 19-VI-1997)

BECAS MINISTERIO DE EDUCACIÓN

Xa está publicada na páxina do Ministerio de Educación y Formación Profesional a convocatoria para solicitar as becas das ensinanzas non obrigatorias (bacharelato). O prazo de presentación remata o 1 de outubro. Na seguinte ligazón está toda a información.

PROBAS DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO

Felicitacións ás alumnas de segundo de bacharelato do noso centro CLAUDIA ÁLVAREZ COSTAS, LUCÍA ÁLVAREZ

MARTÍNEZ, ANTÍA GAGO ALONSO E VANJA VEIGA QUINTAS, polos seus resultados nas probas dos premios

extraordinarios de bacharelato. Os nosos máis sinceros parabéns.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DE FONDO LIBROS

Xa está publicada no vestíbulo do instituto a listaxe na que se adxudan os libros de texto para o curso 2019-2020.

Pódese tamén consultar na propia aplicación e no arquivo adxunto.

A dirección.

Devolución dos libros de texto do fondo solidario

Comunicamos que a recollida dos libros de texto prestados polo fondo solidario da Consellería de Educación no curso 2018-19 farase na Aula 25 (enfrente Biblioteca) co seguinte calendario e horario:

• 1º ESO o mércores 26 de 10.00 a 10.30
  • 2º ESO o mércores 26 de 10.30 a 11:00
  • 3º e 4º ESO o mércores 26 a partir das 11:30

So devolverán os libros o alumnado que non necesite ningún deles para setembro (devolucións completas).

Datas exames setembro 2019

Publicamos as datas e horas dos exames de setembro no arquivo adxunto

O Equipo Directivo

Resultados ABAU

Comunicamos que todo o alumnado do centro superou a ABAU na convocatoria ordinaria.

NORABOA

O Equipo Directivo

Libros de texto para o curso 2019-2020

Acompañamos relación de libros de texto para os diferentes niveis para o curso 2019-2020.

NOTA IMPORTANTE: os libros da materia de Economía de 4º ESO e 1º Bacharelato e o de 4º ESO da materia de Iniciación á actividade empresarial NON hai que mercalos. Pola contra, en 2º de Bacharelato se engade na materia de Economía o libro Economía de la empresa, con ISBN: 978-84-9737-253-4, da editorial Galinova, autor: Alberto Pérez César, ano 2018.

O Equipo Directivo.

Avisos de fin de curso 2018-19

Día 20 de xuño, xoves,  e o último de clases.

O día 21 de xuño, venres, imos as Illas Cíes.

Axudas para Material Escolar e/ou Libros de Texto Cruz Vermella

Un ano máis Cruz Vermella continúa ofrecendo apoio a aquelas familias con nenos e nenas que teñan dificultades para adquirir o material escolar e inclusive os libros de texto e/ou cuadernillos.

A continuación adxuntamos a nota informativa que poden descargar no ficheiro adxunto.

As solicitudes para estas axudas presentaranse na Asamblea da Cruz Vermella de Vigo do 18 ao 28 de xuño.

O Director