Carlos Casares dixo:

"As cousas da mente, comezando pola lectura, hai que cultivalas para que non enferruxen."

(Á marxe, 1997. "Divagacións aéreas", La Voz de Galicia, 19-VI-1997)

Premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria

Comunicamos que a alumna Claudia Álvarez Costas obtivo o premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2016/2017.

Parabéns a premiada.

Saúdos.

O Equipo Directivo.

Reunión cos titores/as de cada grupo o luns 23 de outubro

Lembramos que o vindeiro luns 23 de outubro ás 18:45 horas terá lugar a reunión conxunta dos titores/as de cada grupo cos pais/nais/titores legais do alumnado.

Pregamos accedan o aparcadoiro despois de que teñan saído os autocares do alumnado co fin de evitar atascos.

Saúdos.

O Equipo Directivo.

Calendario escolar curso 2017-18

Acompañamos calendario escolar cas datas das avaliacións para o curso 2017-18.

Listaxes definitivos admitidos/excluídos do Fondo Solidario de Libros de texto curso 2017/18

Acompañamos nos ficheiros adxuntos:

• a relación definitiva de libros asignados ao alumnado.
  • a relación definitiva do alumnado excluído ca causa de exclusión.

A entrega dos libros será o Luns 18 a partir das 16:00 horas na biblioteca.

Deben traer o resgardo da solicitude.

O Equipo Directivo

Adxudicacións de Bacharelato pola comisión de escolarización

Achéganse as adxudicacións de solicitudes de bacharelato realizadas pola comisión de escolarización no arquivo adxunto.

O Equipo Directivo

Inicio do curso 2017_2018

Comunicamos que o Venres 15 de setembro terán lugar as presentacións dos diferentes niveis no seguinte orde:

• 10:30  1ºESO.
  • 11:00  1º Bacharelato.
  • 11:30  2ºESO.
  • 12:00  3º ESO.
  • 12:30  4º ESO.
  • 12:45  2º Bacharelato.

Cada presentación durará uns 30 minutos.

ESTE DÍA NON HABERÁ SERVIZO DE AUTOBÚS ESCOLAR

BENVIDOS

Fondo solidario de libros de texto e axudas alumnado repetidor 4ºESO

Comunicamos que o alumnado repetidor de 4º de ESO dispón de un prazo dun (1) mes desde a formalización da matrícula para presentar a solicitude de participación no fondo solidario de libros de texto e a solicitude para adquirir material escolar para o curso escolar 2017/18.

Entrega notas e devolución dos libros de texto do fondo solidario

Comunicamos as datas e horas de entrega de notas:

- 2º Bacharelato: Martes 5 ás 11:00 horas

- 1º ESO: Mércores 6 ás 10:00 horas

- 2º ESO: Mércores 6 ás 10:45 horas

- 3º ESO: Mércores 6 ás 11:30 horas

- 4º ESO e 1º Bacharelato: Mércores 6 ás 12:15 horas

A devolución dos libros de texto adquiridos co vale ou prestados polo fondo solidario no curso 2016-17 para o alumnado con materias pendentes para setembro será o mércores 6 de setembro na Biblioteca despois da entrega de notas (10:00 horas).

Programa “Avós e Avoas Educadores/as” da Cruz Vermella

Acompaño información remitida ao Centro pola Cruz Vermella para informar do inicio do programa “Avós e Avoas Educadores/as” en colaboración coa  Dirección Xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica.