Carlos Casares dixo:

"As cousas da mente, comezando pola lectura, hai que cultivalas para que non enferruxen."

(Á marxe, 1997. "Divagacións aéreas", La Voz de Galicia, 19-VI-1997)

Actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017

Comunicamos a publicación no DOG do día de hoxe da Orde do 2 de febreiro de 2017, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, xúntase cartel informativo desta convocatoria.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 28 de febreiro e remata o día 27 de marzo.

Programa Vigo en Inglés 2017

Estimadas familias,

Proceso de admisión do alumnado para o curso 2017-18

Comunicamos que o prazo de presentación de solicitudes é do 1 ao 20 de marzo.

Os centros adscritos ó Centro son: CEIP SANTA MARIÑA DA BECERREIRA, CEIP CHANS, CEIP CARBALLAL-CABRAL e CEIP IGREXA-CANDEAN

Novo enderezo e números de teléfono e fax

Comunicamos o novo enderezo do centro:

Calendario curso 2016-17

Acompañamos resumo do calendario escolar cas datas das avaliacións para o curso 2016-17.

Información para retirar documentación persoal da secretaría do centro

Comunicamos que para retirar documentación persoal(certificados, títulos …) da secretaría do centro é necesario presentar:

-    Para o alumnado MENOR de idade:

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR - RESULTADOS

Comunicamos que unha vez recontados os votos das diferentes candidaturas ao CONSELLO ESCOLAR do Centro, resultan elixidos:

PAIS/NAIS:                - Dona Mª Pilar Franco Araújo

- Dona Ana Belén Martínez González

Suplente: Dona María Marcote Márquez

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR - CANDIDATURA PAIS/NAIS

Unha vez rematado o prazo de presentación de candidaturas para a elección dos representantes dos PAIS/NAIS no CONSELLO ESCOLAR do Centro, a XUNTA ELECTORAL fai pública a relación de nomes dos candidatos:

1. Mª Pilar Franco Araújo
  2. María Marcote Márquez
  3. Ana Belén Martínez González

Votación o luns 28 de novembro de 10,00 a 14,30 e de 16,30 a 19,00.

Elixir a 2 pais/nais

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR - CANDIDATURA ALUMNADO

Unha vez rematado o prazo de presentación de candidaturas para a elección dos representantes do ALUMNADO no CONSELLO ESCOLAR do Centro, a XUNTA ELECTORAL fai pública a relación de nomes dos candidatos:

1. María Alonso Fernández
  2. Alba Alonso Soto
  3. Erea Garcés Fernández
  4. Carla Rodríguez Pérez

Votación o luns 28 de novembro ao longo da mañá.

Elixir a 3 alumnos/as