Carlos Casares dixo:

"As cousas da mente, comezando pola lectura, hai que cultivalas para que non enferruxen."

(Á marxe, 1997. "Divagacións aéreas", La Voz de Galicia, 19-VI-1997)

Axudas e fondo solidario libros de texto para o curso 2017-18

Comunicamos a publicación no DOG Nº 96 do Luns 22 de maio de

Axudas municipais de libros, material escolar

Comunicamos que están publicadas as Axudas municipais de libros, material escolar e comedor para alumnado de centros docentes públicos e privados concertados de educación infantil (2ª etapa), educación primaria e secundaria curso 2017/2018

Máis información na web do concello de Vigo: https://sede.vigo.org/expedientes/avisos/aviso.jsp?id=2464&lang=ga

O Equipo Directivo

LISTAS DEFINITIVAS ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2017/2018

Comunicamos a publicación das LISTAS DEFINITIVAS do alumnado admitido/excluido no centro.

Está admitido todo o alumando que presentou solicitude para os cursos da ESO ou 2º Bacharelato.

En 1º Bacharelato foi necesario baremar o non haber prazas para todos os solicitantes. Pódese consultar admitidos/excluídos no documento adxunto.

O Secretario

Convocatoria de Matrícula ABAU Xuño 2017

Comunicamos a publicación das instrucións para a realización da avaliación de bacharelato para o acceso á universidade (ABAU) do curso 2016/17.

Podes consultalas no documento adxunto.

O Equipo Directivo

NOVAS Proceso de admisión do alumnado para o curso 2017-18: baremación renda per cápita

Acompañamos novas instrucións para a baremación da renda per cápita da unidade familiar:

Actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017

Comunicamos a publicación no DOG do día de hoxe da Orde do 2 de febreiro de 2017, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, xúntase cartel informativo desta convocatoria.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 28 de febreiro e remata o día 27 de marzo.

Programa Vigo en Inglés 2017

Estimadas familias,

Proceso de admisión do alumnado para o curso 2017-18

Comunicamos que o prazo de presentación de solicitudes é do 1 ao 20 de marzo.

Os centros adscritos ó Centro son: CEIP SANTA MARIÑA DA BECERREIRA, CEIP CHANS, CEIP CARBALLAL-CABRAL e CEIP IGREXA-CANDEAN

Novo enderezo e números de teléfono e fax

Comunicamos o novo enderezo do centro: