Carlos Casares dixo:

"As cousas da mente, comezando pola lectura, hai que cultivalas para que non enferruxen."

(Á marxe, 1997. "Divagacións aéreas", La Voz de Galicia, 19-VI-1997)

Listaxes definitivos admitidos/excluídos do Fondo Solidario de Libros de texto curso 2017/18

Acompañamos nos ficheiros adxuntos:

• a relación definitiva de libros asignados ao alumnado.
  • a relación definitiva do alumnado excluído ca causa de exclusión.

A entrega dos libros será o Luns 18 a partir das 16:00 horas na biblioteca.

Deben traer o resgardo da solicitude.

O Equipo Directivo

Adxudicacións de Bacharelato pola comisión de escolarización

Achéganse as adxudicacións de solicitudes de bacharelato realizadas pola comisión de escolarización no arquivo adxunto.

O Equipo Directivo

Inicio do curso 2017_2018

Comunicamos que o Venres 15 de setembro terán lugar as presentacións dos diferentes niveis no seguinte orde:

• 10:30  1ºESO.
  • 11:00  1º Bacharelato.
  • 11:30  2ºESO.
  • 12:00  3º ESO.
  • 12:30  4º ESO.
  • 12:45  2º Bacharelato.

Cada presentación durará uns 30 minutos.

ESTE DÍA NON HABERÁ SERVIZO DE AUTOBÚS ESCOLAR

BENVIDOS

Fondo solidario de libros de texto e axudas alumnado repetidor 4ºESO

Comunicamos que o alumnado repetidor de 4º de ESO dispón de un prazo dun (1) mes desde a formalización da matrícula para presentar a solicitude de participación no fondo solidario de libros de texto e a solicitude para adquirir material escolar para o curso escolar 2017/18.

Entrega notas e devolución dos libros de texto do fondo solidario

Comunicamos as datas e horas de entrega de notas:

- 2º Bacharelato: Martes 5 ás 11:00 horas

- 1º ESO: Mércores 6 ás 10:00 horas

- 2º ESO: Mércores 6 ás 10:45 horas

- 3º ESO: Mércores 6 ás 11:30 horas

- 4º ESO e 1º Bacharelato: Mércores 6 ás 12:15 horas

A devolución dos libros de texto adquiridos co vale ou prestados polo fondo solidario no curso 2016-17 para o alumnado con materias pendentes para setembro será o mércores 6 de setembro na Biblioteca despois da entrega de notas (10:00 horas).

Programa “Avós e Avoas Educadores/as” da Cruz Vermella

Acompaño información remitida ao Centro pola Cruz Vermella para informar do inicio do programa “Avós e Avoas Educadores/as” en colaboración coa  Dirección Xeral de Familia, Infancia e Dinamización Demográfica.

Información para trámites administrativos

Comunicamos que para retirar documentación persoal (certificados, títulos …) da secretaría do centro é necesario presentar:

-    Para o alumnado MENOR de idade:

Axuda de Material Escolar da Fundación Amigos de Galicia

Acompaño carta remitida ao Centro pola Fundación Amigos de Galicia, entidade sen ánimo de lucro que traballa dando resposta ás necesidades básicas das persoas en situación de carencia de recursos económicos, principalmente, cando estas familias contan con menores a cargo. Poderedes coñecer máis sobre a labor da entidade na páxina web: http://fundacionamigosdegalicia.org/ no facebook da entidade: https://www.facebook.com/FundacionAmigosDeGalicia/

Saúdos.

O Equipo Directivo.

Listaxes provisionais admitidos/excluídos do Fondo Solidario de Libros de texto curso 2017/18

Publicamos as listaxes provisionais de admitidos e excluídos do Fondo Solidario de Libros de texto para o curso 2017/18.

O prazo de reclamacións é o 17 e 18 de xullo de 9:30 a 13:00 horas.

O listaxe ca relación de libros asiganados a cada alumno/a farese o 15 de setembro.

O Secretario