Usuario: Acceso

Actividades extraescolares

Este curso retomamos as actividades extraescolares o luns ao mediodía.  O ANPA encargouse da súa oferta para que puidérades elixir aquelas de maior interese. Neste días van voltar a ofrecer a información na súa páxina de Facebook (https://www.facebook.com/ANPAIESCarlosCasaresVigo). Estade atentos e se tedes interese debedes poñervos en contacto con eles esta semana sen falta.

Rutas transporte 2022-2023

Bo día!

Achégase. con modificacións. as rutas de transporte para este curso. Estade atentos á web estes días por se houbera cambios.

Na presentación, o alumnado consultará a súa ruta. Lembrade que segue a ser a máscara obrigatoria no transporte.

Bo inicio de curso!

Comezamos o curso!

Bo día familias!

Queremos comunicarvos que a presentación do novo curso será o día 8 de setembro. Lembrade que ese día non haberá servizo de autobuses.

As horas de presentación por grupos indicaranse nos próximos días .

Saúdos e vémonos xa!

CORRECCIÓN LIBROS DE TEXTO 2022/2023

ATENCIÓN:

Lista de libros de texto para o curso 2022/2023 coa corrección dun erro no ISBN do libro de texto de Lingua galega para 3º de ESO. O indicado nesta listaxe é o correcto.

(Suprimíronse os libros de lectura de Inglés)

ADXUDICACIÓN LIBROS FONDO XUNTA

Xa está publicada na entrada do centro a lista coa adxudicación dos libros de texto. Pódese consultar también dende a aplicación FondoLibros.

Os cheques de material escolar poderán recollerse na secretaría do centro a partir do martes 26 de xullo en horario de 10 a 13.

Bolsas Concello de Vigo

O Concello de Vigo convoca axudas para libros, material escolar e comedor para o curso 2022-2023. Nos arquivos adxuntos está toda a información.

FONDO LIBROS XUNTA

Xa se pode comprobar na aplicación FondoLibros ou na entrada do instituto o número de libros adxudicados pola Consellería a cada alumno/a ou o rexeitamento da concesión dos mesmos.

ENTREGA - PUBLICACIÓN DE NOTAS

O luns 27 de xuño faremos a entrega de notas ao alumnado da ESO co seguinte horario:

- 9:30 1º ESO

- 10:00 2º ESO

- 10:30 3º ESO

- 11:00 4º ESO

As notas de 1º de Bacharelato publicaranse por Abalar o luns, 27 de xuño ás 13:00 horas. As notas de 2º de Bacharelato publicaranse por Abalar o xoves 23 de xuño ás 22:00 horas.

Gozade das vacacións!!