Axudas e fondo solidario libros de texto para o curso 2018-19

Comunicamos a publicación da »

Listaxe definitiva de admisión de alumnado para o curso 2018-2019

Nos arquivos adxuntos mostrase a listaxe definitiva de alumnado admitido de 3º ESO e 1º Bacharelato.

No resto dos cursos foron admitidas todalas solicitudes.

Carlos Casares dixo:

"As cousas da mente, comezando pola lectura, hai que cultivalas para que non enferruxen."

(Á marxe, 1997. "Divagacións aéreas", La Voz de Galicia, 19-VI-1997)

Listaxe provisional de admisión de alumnado para o curso 2018-2019

No arquivo adxunto mostrase a listaxe provisional de alumnado admitido ou en lista de espera de 3º ESO e 1º Bacharelato.

No resto dos cursos foron admitidas todalas solicitudes, polo cal non se publica a listaxe deles.

Vigo en inglés. Programa educativo Municipal 2018

O Concello de Vigo adoptou o seguinte acordo: "Aprobar as bases reguladoras e convocatoria ordinaria para a adx

8 de marzo Día da muller traballadora

Como sabedes o 8 de marzo, commemórase o Día da muller traballadora.

Proceso de admisión do alumnado para o curso 2018-19

Comunicamos que o prazo de presentación de solicitudes é do 1 ao 20 de marzo.

Os centros adscritos ó Centro son: CEIP SANTA MARIÑA DA BECERREIRA, CEIP CHANS, CEIP CARBALLAL-CABRAL e CEIP IGREXA-CANDEAN

Información do proceso e solicitude electrónica: Proceso Admisión 2018-19

Convocatoria de axudas: "Campus Científicos de Verano"

A Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional y Universidades publica as bases da convocatoria pola que se convocan axudas para participar no Programa Campus Científicos de Verano. O prazo de presentación remata o 9 de marzo de 2018.

Máis información:

"Campus Científicos de Verano"

Convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas extranxeiras

A consellería de Cultura, Edducación e Ordenación Universitaria convoca axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva. O número de prazas é de 1400.

Máis información: