Carlos Casares dixo:

"As cousas da mente, comezando pola lectura, hai que cultivalas para que non enferruxen."

(Á marxe, 1997. "Divagacións aéreas", La Voz de Galicia, 19-VI-1997)

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2017/2018

COMUNICAMOS QUE ESTAN ADMITIDOS TODOS OS ALUMNOS/AS QUE PRESENTARON  SOLITUDE DE ADMISIÓN PARA OS CURSOS :

2º BACHARELATO

O   ALUMNADO  QUE  PRESENTOU SOLICITUDE PARA 1º DE BACHARELATO TERÁ QUE ESPERAR Á BAREMACIÓN, QUE DEBIDO A UN PROBLEMA INFORMÁTICO AÍNDA NON SE POIDO REALIZAR.

O SECRETARIO

Charla Educación Sexoafectiva nos nosos adolescentes

Comunicamos que o vindeiro xoves 27 de abril ás 18:30 horas no IES O Castro terá lugar a charla EDUCACIÓN SEXOAFECTIVA NOS NOSOS ADOLESCENTES, dirixida a nais, pais e docentes de educación secundaria dos centros de ensino público, por si fose do voso interese.

Acompañamos información nos documentos adxuntos.

O Equipo Directivo

NOVAS Proceso de admisión do alumnado para o curso 2017-18: baremación renda per cápita

Acompañamos novas instrucións para a baremación da renda per cápita da unidade familiar:

Actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017

Comunicamos a publicación no DOG do día de hoxe da Orde do 2 de febreiro de 2017, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2017, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, xúntase cartel informativo desta convocatoria.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 28 de febreiro e remata o día 27 de marzo.

Programa Vigo en Inglés 2017

Estimadas familias,

Proceso de admisión do alumnado para o curso 2017-18

Comunicamos que o prazo de presentación de solicitudes é do 1 ao 20 de marzo.

Os centros adscritos ó Centro son: CEIP SANTA MARIÑA DA BECERREIRA, CEIP CHANS, CEIP CARBALLAL-CABRAL e CEIP IGREXA-CANDEAN

Novo enderezo e números de teléfono e fax

Comunicamos o novo enderezo do centro:

Calendario curso 2016-17

Acompañamos resumo do calendario escolar cas datas das avaliacións para o curso 2016-17.

Información para retirar documentación persoal da secretaría do centro

Comunicamos que para retirar documentación persoal(certificados, títulos …) da secretaría do centro é necesario presentar:

-    Para o alumnado MENOR de idade: