CAMPAMENTO SPRING WEEK OS PEARES

Nas datas do domingo 14 ao sábado 20 de maio, 20 alumnas e alumnos de 2º de ESO do noso centro estivemos nun campamento para inmersión lingüistica en inglés, en Os Peares.

No campamento tiñamos catro horas de clase diarias, e dúas delas utilizadas para preparar un proxecto que presentaríamos fronte ao resto do campamento o venres. Para estas clases e algunhas actividades, separáronos en grupos con xente doutros institutos.

As activades que faciamos (unha pola mañá, outra pola tarde e outra despois de cear) estiveron ben.

A comida era rica, aínda que como tiñamos que ir en fila para coller a comida, se eras dos últimos soamente tiñas 20 ou 30 minutos para comer.

As actividades eran moi variadas (a bomba, as estatuas musicais, crear o noso propio cómic ou a nosa cidade...) e sempre en equipo, desta maneira podiamos aprender, pasalo ben e coñecer a xente doutros institutos.

Deixando as cousas que cambiaría de lado, foi unha experiencia inolvidable e moi divertida que, sen dubidalo, repetiría.

Aroa Prieto Fernández, 2º ESO B

Preme na icona para ver máis fotografías.

icona click