ANDAINA POR ONS, ROTEIRO DO POZO NEGRO

O martes 18 de abril o alumnado de 2º de ESO realizamos unha andaina en Ons, parroquia pertencente ao concello de Brión. Cada participante levamos unha pequena mochila e roupa e calzado cómodos que nos permitira camiñar facilmente.

Saímos do instituto a primeira hora da mañá e fomos en autobús ata a Área de Piragüismo en Ponte Ínsua (Ons), punto de inicio dun roteiro circular polo monte, que pasa pola fermosa fervenza do Pozo Negro, onde tamén hai unha pequena ponte de madeira.

Os guías foron Luciano e Manolo, veciños de Ons, que nos ensinaron as diferentes plantas propias, resaltando que era unha das únicas zonas de Brión que conservaba a súa flora natural.

Fomos camiñando pola beira do río Tambre, que se podía ver dende o sendeiro marcado.

Fixemos unha parada na Igrexa de Ons, onde nos explicaron un pouco da historia e tamén tivemos tempo para merendar e recobrar forzas.

Tras chegar ao final da andaina, aproveitamos a Área de Piragüismo para descansar ou xogar e, posteriormente, regresamos ao instituto para coller o transporte escolar.

Un día para recordar e unha andaina recomendable!

Sara Castro Blanco, 2º ESO B

Preme na icona para ver as fotos.