PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO PARA O CURSO 2022-23

Enviado por Dirección o Dom, 24/04/2022 - 11:19

Seguindo a normativa que regula o proceso de admisión de alumnado para o vindeiro curso académico 2022-23 (Decreto 13/2022) no día de hoxe publicamos no taboleiro de anuncios as listaxe provisional do alumnado admitido e non admitido.

As persoas interesadas no procedemento de admisión poderán consultar as listaxes provisionais, coa puntuación desagregada dos criterios de baremo:

Presencial: na secretaría do centro.

Non presencial: a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

Poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da publicación das listaxes na secretaría do centro.

As listaxes definitivas publicaranse antes do 15 de maio.