INFORMACIÓN PARA PRIMEIRA SEMANA DE SETEMBRO

DÍA 1 E 3 DE SETEMBRO  Realizaranse as probas correspondentes á convocatoria extraordinaria do curso 2020/2021, atendendo ó calendario de exames de setembro.

DÍA 7 DE SETEMBRO: Entrega de boletín de cualificacións  ás 10:00 horas na aula de referencia. Para respectar as medidas de hixiene o alumnado seguirá as mesmas instruccións que durante o curso, agardando nas filas ata que os recolla o titor. O alumando traerá os libros metidos nunha bolsa de plástico e con unha folla na que conste o seu nome, grupo e a relación de libros de texto que entrega. Dirixiranse a súa aula de referencia acompañados polo titor/a que fará entrega dos boletíns de cualificación.

DÍA 7-8 DE SETEMBRO: Reclamacións ás cualificacións por parte dos alumnos en horario de 10:00 a 14:00 horas.