O IES DE BRIÓN NA MAKER FAIRE

Enviado por admin o Mar, 27/11/2018 - 19:26

O pasado domingo 25 de novembro o IES de Brión participou na Maker Faire Galicia con varios proxectos elaborados por alumnado do noso centro.

Agradecemos ao CAFI o convite a participar no stand da súa Aula Nova xunto a outros centros e a diversos obradoiros.

O equipo que desenvolveu o proxecto BrionBot presentou a edición Br. Xbot_2.0, coa que gañou o primeiro premio de Sensores 2018 de Igaciencia e o Premio de innovación educativa "Desafíos STEM: Programación, robótica e impresión 3D".

Amosamos ademais un pequeno teclado electrónico modelado, montado e programado ao final do pasado curso 2017/18 polas alumnas Clara Cidrás e Marta Rodríguez coa colaboración de Breixo Rudiño e Victor Sloth Sixto.

O alumno de 4º ESO Daniel Souto presentou dous proxectos de programación e desenvolvemento web: un visor 3D de figuras xeométricas programado en Scratch e un simulador de movemento con parámetros físicos desenvolvido con HTML5 e JavaScript.