COÑECE O ESPAZO ABALAR

O vindeiro martes 25 de outubro ás 20:00 h. terá lugar na aula de usos múltiples do IES de Brión a charla divulgativa "Coñece o  espazo Abalar”, dirixida as familias do alumnado que está cursando 1º ESO e 2º ESO. A charla correrá a cargo de  Fernando Pizarro.
Esta iniciativa, desenvolvida pola Secretaria Xeral de Modernización e Innovación Tecnolóxica e a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia en colaboración co Colexio Profesional de Enxeñaría e Informática de Galicia (CPEIG), ten como obxectivo dar a coñecer ás familias do alumnado dos centros públicos da Rede Abalar, da que este IES forma parte, as funcionalidades do portal espazo Abalar e o seu uso, tanto na comunicación en liña entre o centro e as familias, como na obtención de información sobre a evolución académica do alumnado.