O IES DE BRIÓN PARTICIPA EN "TECNOLOXÍA NA RÚA"

O IES de Brión participou na VI mostra de proxectos "Tecnoloxía na rúa" organizada por Apetega, presentando o venres 10 de xuño na Praza do Toural traballos de 2º ESO e 1º de Bacharelato.

O alumnado de bacharelato implicado no proxecto do invernadoiro xeodésico explicou repetidamente a quenes se interesaron pola proposta diferentes aspectos da mesma. Queremos recoñecer públicamente neste foro o seu compromiso e esforzo nas diferentes etapas deste traballo.

Accede ás novas sobre o evento publicadas na prensa nas seguintes ligazóns:

"Los genios están en las aulas" , en La voz de galicia

"Los inventos de los alumnos de Santiago y comarca", en El correo gallego

No seguinte vídeo de Correo TV ( a partir do minuto 13:04) podes ver información sobre a nova emitida en Correo TV o día 10 de xuño.

Quenes estén interesados en máis información sobre o proxecto poden consultala na páxina aulasnarede.espazoweb.com/invernadoiro.

VI Mostra A Tecnoloxía no Toural

Preme nas seguintes ligazóns para ver vídeos da Mostra: Mostra de proxectos 1    Mostra de proxectos 2