Bioloxía e Xeoloxía

CHARLA SOBRE EXOPLANETAS

Agora mesmo, no I Ciclo de Conferencias Científicas Aida Fernández Ríos organizadas pola Deputación de Pontevedra e impartidas pola catedrática de Astronomía Minia Manteiga Otero, baixo o título "Exoplanetas, o reto da procura da vida máis aló do sistema solar"

O BOSQUE ANIMADO (2ª SAÍDA)

Segunda visita ao Bosque Animado, esta vez cun grupo de 1° da ESO e os profes Fran e Raúl. Moi boa tarde en moi boa compañía.

PROXECTO "O BOSQUE ANIMADO"

Xa botou a andar o proxecto "O bosque animado", estudo da fauna salvaxe do Concello de Moaña. Durante todo o curso o alumnado fará saídas a distintas zonas do concello coa fin de recabar información sobre as distintas especies de animais que conviven con nós.

MEMBROS DO DEPARTAMENTO CIENCIAS

• Carlos Chapela
  • Raúl Rodríguez
  • Francisco Torrado