Blogues

VISITAMOS O OCEANOGRÁFICO

O pasado venres 29, o noso alumnado de 1º Bacharelato STEM visitou o Oceanográfico de Vigo en compañía dos profes Carlos e José Luís. Aí van algunhas fotos:

MIRADAS DA XEOMETRÍA

Apuntámonos nun proxecto creativo que involucra Matemáticas e Artes, que se desenvolve en Francia e que este ano involucra tamén a Galicia. Sumádevos!

GAÑADORA DO CAMPIONATO DE XADREZ

Facemos entrega do premio á gañadora do Campionato de Xadrez, Ana Pena. Parabéns!!!!

VISITA AO CIQUS

Visita ao CIQUS (Santiago) do alumnado de Química de 2° de Bacharelato, acompañado de Loli e José Luis.

MIL GRAZAS A XOSÉ MANUEL BUDIÑO!

Veunos visitar Xosé Manuel Budiño para as nosas entrevistas do equipo de Normalización do Instituto e deixounos o seu disco! Mil grazas!

25-N

O IES As Barxas en negro contra as violencias machistas! NON É NON!

XORNADAS DE ORIENTACIÓN UNIVERSITARIA

Onte 14 de novembro o alumnado de 1º de Bacharelato asistiu ás Xornadas de Orientación Educativa en Cangas acompañados do profe Yago e de Charo, a nosa orientadora. Saíron encantadas/os!

15 de novembro. Día sen alcohol

Con motivo do Día mundial sen alcohol, o 15 de novembro, e coa mediación do Concello de Moaña, veu visitarnos o escritor Ángel Bouzas Varela para falarnos da súa dura experiencia e para doarnos xenerosamente cen exemplares da súa obra Del infierno al paraíso.

Aí van algunhas fotiños!

CHARLA NOV@S INVESTIGADOR@S

O próximo venres 15 de novembro teremos unha nova palestra dos Nov@s Investigador@s, neste caso para 1º de Bacharelato. Será, coma sempre, á 3ª hora!

IMATXINA NA RÚA!!!

Moi ben o pasaron os alumnos/as acompañados/as de Débora, Paco e Natalia! Aí vai un enlace ás fotos: