INFORMACIÓN IMPORTANTE

Comunicado conxunto dos centros CEIP Alfonso R. Castelao, CEIP Celso Emilio Ferreiro, CEIP Escultor Acuña e IES Álvaro Cunqueiro no día 13 de novembro de 2023.

Versión en pdf.

2024/02/22 - Publicación das listaxes de alumnado admitido para o curso 2024-2025 procedente dos centros adscritos

Todo o alumnado dos centros adscritos que fixo a reserva de praza para o noso centro está admitido. Pódense consultar as listas na aplicación de admisión alumnado ou no taboleiro do recibidor do instituto.

Deberán formalizar a matrícula do 23 de xuño ao 7 de xullo (ambos incluídos).

En breve actualizaremos as instrucións de matrícula.

2024/02/15 - Publicada a convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024

A Consellería publicou a convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

Pódese revisar a orde na publicación do DOG.

Tamén está dispoñible toda a información na aplicación AxudasLe.

2024/02/08 - Datas relevantes do proceso de admisión do curso 2024-2025

Publicamos o calendario coas datas relevantes para o proceso de admisión do curso 2024-2025.

Descarga documento en pdf.

2024/01/25 - Calendario Club de Ciencias segundo trimestre

Publicamos as datas nas que terán lugar as sesións do club de Ciencias neste 2º trimestre:

• 1 ESO (Luis e Natalia)
    • Luns 15 de xaneiro 2024
    • Luns 29 de xaneiro 2024
    • Luns 19 de febreiro 2024
    • Luns 4 de marzo 2024
    • Luns 18 de marzo 2024

• 2 ESO (Alejandra e Brais)
    • Luns 29 de xaneiro 2024
    • Luns 19 de febreiro 2024
    • Luns 4 de marzo 2024
    • Luns 18 de marzo 2024

• 3 ESO (Alejandra e Brais)
    • Luns 22 de xaneiro 2024
    • Luns 5 de febreiro 2024
    • Luns 26 de febreiro 2024
    • Luns 11 de marzo 2024

• 4 ESO e bacharelato (Antón e Suso)
    • Todos os luns lectivos.

CONVOCATORIA ERASMUS CURSO 2023-2024

Publicado BAREMO PROVISIONAL

Dirixido ao alumnado de 4º ESO e 1º de bacharelato, curso 23/24.

Convócanse 10 mobilidades de intercambio de alumnado Vigo - Amiens (Francia) dentro do proxecto de Centros Acreditados Erasmus número: 2023-1-ES01-KA121-SCH-000121401.

O alumnado interesado debe descargar e cubrir a solicitude (SOLICITUDE) e presentala xunto coa documentación correspondente nas oficinas de administración do Centro. Debese consultar o baremo (BAREMO) antes de cubrir a solicitude.

O prazo de presentación termina o 1 de febreiro ás 14.00 horas. Non se recollerá documentación presentada despois desa data.

2024/01/10 - Calendario de exames parciais de pendentes

Xa tedes dispoñible o calendario para os exames parciais de pendentes para a semana do 23 ao 25 de xaneiro.

Todos os exames terán lugar no centro.

Podedes consultar os horarios das distintas materias neste documento.

Mil primaveras máis para Cunqueiro 2023

O alumando de 1º e 2º da ESO realizaron o último día de clase antes das vacacións de Nadal unha serie de actividades relacionadas co escritor que dá nome ao noso instituto, Álvaro Cunqueiro. As monitoras foron alumnados de 1º de bacharelato que achegaron a figura do mindoniense ao alumnado máis novo do centro na data en que cumpriría 112 anos.

Mil primaveras máis para Cunqueiro!

Master Chef Cunqueiro 2023

O 22 de decembro é o aniversario do escritor Álvaro Cunqueiro e, como cada ano, o Departamento de Lingua Galega e Literatura, xunto co Equipo de Dinamización Lingüística, organizan unha xornada de festexo arredor da súa figura. O alumnado do centro elaborou trinta e dúas tortas para o concurso Master Chef Cunqueiro e as persoas gañadoras levaron un lote de produtos galegos.

Para rematar a xornada cantámoslle o Parabéns por estes 112 anos!

Grazas a todo o alumnado por participar, especialmente ao de Afondamento de Galego, sen o que non poderiamos ter organizado o evento.

Mil primaveras máis para Cunqueiro!

VI Concurso Foto e Ciencia - 2023

En novembro, o mes de da ciencia, celebrouse o VI CONCURSO FOTO e CIENCIA no que participou o alumnado do noso Centro. Este ano as fotografías premiadas foron:

• 1º e 2º de ESO: sen participantes
  • 3º e 4º de ESO:
    • 1º PREMIO: “Xeo ou escarcha” (Mar García Martínez)
    • Accesit: “Doando vida” (Luciana Andrade di Natale)
    • Accesit: “Con las primeras lluvias” (Raquel de Vila Álvarez)
    • Accesit: “Cando a natureza ábrese paso a empuxóns” (Marcos González Valencia)
  • Bacharelato:
    • 1º PREMIO: “Tinta natural” (Gadea lópez Gallo)
    • Accesit: “Os secretos das ás dos morcegos” (Andrea Román Balo)