Títulos de A2 e B1 do curso 2019-2020

Dende o luns día 16 de novembro, están dispoñibles os títulos de A2 e B1 acadados no curso 2019-2020.

Recóllense de forma presencial na secretaría da Escola, presentando o DNI/NIE. Tamén pode recollelo outra persoa presentando unha autorización asinada polo alumnado, na que figuren o nome e DNI/NIE do alumnado e da persoa á que se autoriza a recoller o título.

Os títulos de B2, C1 e C2 poden solicitarse seguindo este procedemento.

AVISO IMPORTANTE!

Aínda que os concellos de Burela e Viveiro foron pechados perimetralmente, as clases continúan con normalidade, de forma presencial.

O alumnado que resida nun concello diferente a onde recibe as clases, e se matriculara en prazo e de forma presencial, pode presentar o resgardo de matrícula (figuran os días e horas do grupo) para xustificar que ven ás clases.

O alumnado que se matriculara no prazo oferta de vacantes ou a través de internet, debe poñerse en contacto coa Escola e solicitalo.

Acceso a CentrosNet

Para entrar en CentrosNet por primeira vez segue estas instrucións, se xa entraches pero tes dúbidas de como cubrir cada campo na patalla de acceso, repasa o punto 4 das anteriores instrucións.

Se xa entraches en centrosNet e creaches o teu contrasinal persoal pero non o recordas, segue estas instrucións

Se non estás seguro se creaches o teu contrasinal persoal ou non coñeces algún dos campos a cubrir na páxina de acceso, ponte en contacto por teléfono (982551745) coa secretaría da Escola.