Preinscrición e matrícula. Curso 2022/23

A norma que regula o proceso de preinscrición, admisión e matrícula é a Resolución do 25 de maio de 2022 da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional.

Para acceder a estas ensinanzas é imprescindible ter dezaseis anos cumpridos no ano natural en que se comecen os estudos. Poderán acceder aquelas persoas que teñan catorce anos, ou que os cumpran antes do 31 de decembro de 2022, para seguir as ensinanzas dun idioma distinto do cursado na educación secundaria obrigatoria como primeira lingua estranxeira.

PRAZO DE MATRÍCULA EXTRAORDINARIO DE PRAZAS VACANTES

Do 1 ao 7 de setembro

Mentres queden prazas, as vacantes serán asignadas de forma presencial na secretaría da escola de idiomas en Celeiro, no horario habitual de secretaría:

Oferta educativa desta escola para o curso 2022/23.

- Documentación a entregar. (entregarase no enderezo electrónico matriculaeoiviveiro@gmail.com ou presencialmente na secretaría.

- Taxas de matrícula.

- Acceso directo a cursos superiores ao primeiro de nivel básico.

Información IMPORTANTE ao alumnado:

• A posta en marcha do grupo da súa elección dependerá do número mínimo de persoas inscritas que o xustifique.
  • As datas de realización das probas finais poderán ter lugar en días e horas diferentes aos horarios ordinarios das clases do curso no que se matrícula. Igualmente, na convocatoria extraordinaria poderán coincidir as probas de distintos idiomas na mesma data e hora.

CONCURSO DE FOTOGRAFÍA: Que é para ti a primavera?

Xa está aquí a primavera, unha estación que fai brotar unha chea de diferentes emocións e sensacións... por que non compartes con nós a túa percepción da primavera e quizás gañar un dos tres premios?

Le as bases do concurso no documento adxunto e lembra que tes de prazo ata o 26 de abril para entregar a túa foto orixinal.

Anímate a participar!

21 de Marzo: Día Mundial da Poesía!

Invitámosvos a compartir neste padlet,  ou taboleiro colaborativo, un texto poético escrito e/ou recitado (pode ser orixinal voso ou de calquera autor/a) nalgunha das linguas de estudo da Escola.

Tamén podedes entrar simplemente para ver o que van compartindo os demáis....Viva a poesía!

Pincha no seguinte enlace:

Dende o equipo da Biblioteca da EOI de Viveiro moitas grazas a todos os que colaborastes coas vosas aportacións para celebrar o día da poesía!

CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL

Noraboa ás gañadoras do concurso! Xa podedes consultar as postais premiadas no arquivo adxunto. Moitas grazas por participar!

Ante a proximidade do Nadal, por que non compartes con nós a túa creatividade artística mediante o deseño dunha postal?

Le as bases do concurso no documento adxunto e anímate a participar! Haberá premios para todos os participantes!

HALLOWEEN CONTEST

E agora xa podes consultar e ler os relatos gañadores do concurso neste enlace! Moitas grazas por participar!

Anímate a escribir un microrrelato arrepiante e poderás gañar cousiñas....