Benvidos

Xa está aquí o curso 2018-2019!

As presentacións de tódolos cursos de tódolos idiomas na EOI de Viveiro serán a vindeira semana nesta orde:

C1.1 e C1.2 : luns 24 de setembro

B2.1 e B2.2 (só B2 para alemán) : martes 25 de setembro

B1 (só B1.1 e B1.2 para alemán): mércores 26 de setembro

A1, A2 e A1-A2 : xoves 27 de setembro

Aclaración: Tódalas presentacións serán na hora habitual das clases (na aula correspondente) aínda que o día da presentación non coincida co día de clase durante o curso.

O inicio das clases será o LUNS 1 DE OUTUBRO.

PREINSCRICIÓN E MATRÍCULA CURSO 2018/2019

*Podes consultar eiquí o curso no que che correponde matricularte segundo o novo plan de estudos.

Documentación necesaria.

Taxas de matrícula.

Enlace de matrícula para o alumnado preinscrito:

Preme eiquí para consultar se estás admitida/o e confirmar a túa matrícula.

Lembra que esta matrícula non será efectiva ata que presentes na secretaría da Escola os resgardos de matrícula e os xustificantes do pago das taxas correspondentes, xunto coa documentación requerida.

Prazo de matrícula:

Dende o día 18 de setembro ata as 12:00 horas do 28 de setembro (a documentación poderá presentarse na secretaría ata as 14:00 horas).