Benvidos

Matrícula probas de certificación (réxime libre)

O prazo de matrícula comeza o día 20 de marzo e remata o 6 de abril.

A matrícula efectuarase no seguinte enlace:

www.informaticacentros.com/xunta

A aplicación estará aberta dende as 10:00 horas do 20 de marzo ate as 12:00 horas do 6 de abril, poderase entregar documetación na secretaría da Escola ate as 14:00 horas.

O alumnado non constará como matriculado ate que se entregue toda a documentación na secretaría da Escola.

As probas de acceso libre están reguladas pola circular 1/2017, tamén atoparás as datas dos exames escritos.

• Como cambiar a chave de Centros Net, preme eiquí e segue as instruccións.

-Aviso para o alumnado que solicitou bolsa para o actual curso 2016

AVISO!

Podedes pasar a retirar os títulos de Certificación Avanzado solicitados no ano 2015.

Documentación requerida para recollelos:

-Persoalmente: deberase presentar o DNI.

-Persoa autorizada: Fotocopia do DNI da persoas que autoriza e autorización, na que conste, o nome e DNI da persoa autorizada e da que autoriza.

BONOS CINE

Gústache o cine en V.O.S.? os Cines Viveiro e a EOI, prémiante se desfrutas desta modalidade. Cando vaias ver unha película en V.O.S. garda a entrada e presentándoa o mércores, xunto ao carnet da Escola, accederás ao cine co prezo reducido de  3,90€; pero aínda hai máis..., por cada 5 películas en V.O.S. os Cines Viveiro, en colaboración coa EOI, regálanche a entrada da seguinte!!!! solicita o teu bono na secretaría da Escola e a desfrutar do cine en versión orixinal!!!

O vindeiro 1 de abril poderedes escoitar a Beauty e a The Best coas súas voces orixinais, achegádevos a participar da festa do cinema!