Inicio das clases do curso 2019-2020

AVISO IMPORTANTE:

Suspéndense as presentacións previstas para hoxe dos seguintes grupos:

ALEMÁN: C1.2

INGLÉS: C1.2-1 (grupo das 18:00 ás 20:00 horas) e o nivel C2

As presentacións do curso 2019-2020 na Escola de idiomas en Viveiro serán os seguintes días:

LUNS 23 de setembro: Nivel C1.1, C1.2 e C2

MARTES 24 de setembro: Nivel B2.1 e Nivel B2.2 (nivel B2 no caso de alemán)

MÉRCORES 25 de setembro: B1 (B1.1 e B1.2 no caso de alemán)

XOVES 26 de setembro: A1, A2, A1-A2

As presentacións na Sección de Burela podes consultalas aquí.

As presentacións faranse no horario habitual do grupo, AÍNDA QUE O DÍA DA PRESENTACIÓN NON COINCIDA COS DÍAS DA SEMANA DE CLASE, DURANTE O CURSO.

Preinscrición e matrícula. Curso 2019-2020

A norma que regula o proceso de preinscrición, admisión e matrícula é a circular 3/2019.

Prazo de preinscrición: Do 2 ao 16 de setembro

Farase on-line neste enlace: https://www.eoidigital.com/preinsxunta. Para consultar se tes que preinscribirte, en que curso, e o procedemento a seguir, pincha aquí.

Prazo de matrícula:

- Alumnado preinscrito: do 19 ao 27 de setembro. A partir do día 18 de setembro poderase consultar (entrando co contrasinal que se creou para realizar a preinscrición) na aplicación web se foi admitido. De ser así, terá dispoñible (dentro do prazo de matrícula) nesa páxina un acceso directo ao enlace de matrícula (esta é a forma que recomendamos dende esta Escola para acceder ao enlace de matrícula).

En primeiro lugar, farase on-line neste enlace: https://www.informaticacentros.com/xunta pero é imprescindible entregar na secretaría da Escola TODA A DOCUMENTACIÓN DENTRO DO PRAZO ESTABLECIDO. Podes consultar o procedemento a seguir, as taxas a pagar e a documentación necesaria.

Títulos obtidos no curso 2018-2019

Os títulos de A2 e B1 son emitidos polo propio centro, e estarán dispoñibles na Secretaría da Escola a partir do 15 de Novembro.

Os títulos de B2, C1 e C2 son emitidos pola Consellería de Educación e deben ser solicitados na Secretaría da Escola de Idiomas.

Máis información...