Curso 2023/24

NOVAS DESTACADAS

EOI DA CORUÑA

Matrícula e preinscrición para o curso 2024-25

·        Alumnado novo que fixo a preinscrición: publicada a adxudicación de prazas ás persoas que fixeron a preinscrición.

Para ver se se che adxudicou unha praza, tes que acceder á plataforma de preinscrición e facer clic en “Identificación”. Tras meter os teus datos, verás as túas preinscricións e se estás admitido/a ou non. Se estás admitido/a, a partir do 9 de xullo e ata o 19 de xullo poderás formalizar a matrícula dentro desa mesma plataforma, seguindo os pasos que che indican.

Necesitarás achegar: copia do DNI, documento de pagamento de taxas e xustificación de exencións ou descontos, e, de ser o caso, o impreso de solicitude de adaptación de probas para alumnado con diversidade funcional. No caso de alumnado menor de idade, deberá achegar tamén este documento.

·        Alumnado en lista de espera: publicarase unha nova adxudicación o 24 de xullo.

·        Matrícula para alumnado que non fixo a preinscrición ou que non se matriculou en prazo: publicaranse as vacantes e abrirase a matrícula o 29 de xullo.

·        Matrícula en cursos monográficos (cursos sen exame): do 18 de xuño ata completar prazas. Toda a información aquí.

·        Matrícula en cursos CELGA do primeiro cuadrimestre: do 1 ao 12 de xullo. Matrícula nesta plataforma e toda a información aquí.

Idiomas e horarios para o curso 2024-25

Obradoiro de caligrafía árabe

Video recomendado de Abdelaziz Bouhlassa sobre como facer un cálamo:

Material recomendado por @azaharaletras e Abdelaziz Bouhlassa:

► Calligraphy Pen de Sakura

► Calligraphy Pen Zig de Kuretake