Inscrición nas probas de clasificación xuño 2024

Que é a proba de clasificación?

A proba de clasificación está pensada para o alumnado que se quere matricular nos estudos oficiais das escolas oficiais de idiomas e xa ten coñecementos previos. Consiste nunha proba que diagnostica o seu nivel de idioma e lle dá acceso a un curso determinado.

Debe saber que:
  • A proba de clasificación non certifica un nivel de lingua, senón que estritamente fixa o nivel de acceso en caso de quererse matricular nos estudos de EOI na modalidade oficial.
  • A proba de clasificación non outorga automáticamente unha praza: o alumnado deberá optar ás prazas nas EOI mediante o procedemento de preinscrición.
  • Poderán facer a proba de clasificación aquelas persoas que desexen acceder por primeira vez ás ensinanzas de idiomas na modalidade presencial e semipresencial.
  • A proba daralle acceso a un curso concreto e só a ese curso; isto quere dicir que non poderá matricularse nun curso inferior ou superior ao que indique a proba.
  • A proba terá validez para matricularse na modalidade oficial neste curso e no seguinte.
  • Se a proba lle da acceso a un nivel xa cursado e/ou superado anteriormente, a proba quedará sen efecto.
  • Para acceder a estudos das EOIs, incluso a través da proba de clasificación, deberá ter 16 anos antes e rematar o ano en curso ou 14 se é para cursar un idioma distinto ao que está a cursar na ESO como primeira lingua estranxeira.
  • Non poderá facer a proba o alumnado matriculado na modalidade oficial na EOI nos dous últimos cursos (2022-23 e 2023-24).
  • O alumnado poderá matricularse nunha soa proba de clasificación por cada idiomas durante un curso escolar

Prazo de inscrición nas probas para o curso 2024-25

Do 31 de maio ao 7 de xuño ás 14:00h

Procedemento de inscrición

1. Descargar e cubrir o formulario (formato editable).
  • Escolla o formulario de onde vai facer a proba
  • Enviar un formulario por cada lingua
NOTA: non envialos ata que esteamos en prazo (31 de maio a 7 de xuño 2024 ás 14:00h)
2. Pagar a taxa correspondente: 17€.
  • Se fai o pagamento en liña, ten que enviar o modelo 730 (Consultar como se fai aquí)
  • En caso contratrio, pode recoller o impreso de taxas na conserxería da escola.
3. Enviar por correo a eoi.corunha.matricula@edu.xunta.gal (poñer no asunto: proba de clasificación) a seguinte documentación:
  •  Formulario/s de inscrición debidamente cumprimentado/s
  •  Copia do seu documento de identidade
  •  Resgardo do pago da taxas

Datas das probas - Xuño 2024 (SEDE CENTRAL)-Consultar páxina seccións

Xaponés

25 xuño ás 11:00h

A continuación

Información para inscribirse en las pruebas de clasificación de español (ELE)

Clic en la imagen