Novas destacadas

NOVAS DESTACADAS

EOI DA CORUÑA

Matrícula e preinscrición para o curso 2024-25

•       Alumnado que fixo a preinscrición e está en lista de espera: o día 24 de xullo ás 09:00 podes optar as prazas vacantes ata as 23:59 do día 25 de xullo.

Tes que acceder á plataforma de preinscrición de novo e facer clic en “Identificación”. Tras meter os teus datos, verás os grupos nos que hai vacantes. Poderás formalizar a matrícula dentro desa mesma plataforma, seguindo os pasos que che indican.

Necesitarás achegar: copia do DNI, documento de pagamento de taxas e xustificación de exencións ou descontos, e, de ser o caso, o impreso de solicitude de adaptación de probas para alumnado con diversidade funcional. No caso de alumnado menor de idade, deberá achegar tamén este documento.

• Matrícula para alumnado que non fixo a preinscrición ou que non se matriculou en prazo: publicaranse as vacantes e abrirase a matrícula o 29 de xullo.
  •  Matrícula en cursos monográficos (cursos sen exame): do 18 de xuño ata completar prazas. Toda a información aquí.

Idiomas e horarios para o curso 2024-25

logo da biblio e de Bibliotecas escolares   logo edlg

logo etwinning   logo de Erasmus+     logo observa_acción

acuarela do edificio da EOI e número 50 coa palabra grazas nos 11 idiomas do centro