Adxudicacións de prazas e posterior matrícula

Procedemento

1. Ir á páxina da preinscrición: Prema aquí
  2. Se ten adxudicada praza, siga os pasos que se lle indica
  3. Por último, entregue a documentación que se indican neste enlace: prema aquí

Matricula oficial curso 2017-18

A matrícula en modalidade oficial está dirixida ao alumnado que desexa asistir presencialmente aos cursos ordinarios que ofrece a EOI da Coruña e as súas seccións.

Prema nas seguintes ligazóns para obter máis información sobre:

O que hai que saber antes de se matricular.

Se quere matricularse por primeira vez na EOI da Coruña deber ter en conta o seguinte:

DATAS DE EXAMES DE SETEMBRO 2017

Datas exames de setembro 2017.

• Premer neste enlace para ver o documento. Premer aquí
  • As convocatorias dos exames orais deben consultarse nos apartados dos departamentos.

Adxudicación de prazas para o alumnado NOVO no curso 2017-18

NOVO: Adxudicación de prazas para o alumando NOVO no curso 2017-18

Este curso escolar as prazas non se asignarán seguindo unha letra de corte como en cursos anteriores. O criterio é o que se reflicte no punto 2.4. da Circular de matrícula.

"No momento de facer a preinscripción, a aplicación asignaralle un número a cada solicitude, independientemente da escola, idioma e curso solicitado. Para a asignación de prazas o sistema informático en que se realizaron as preinscricións obterá un número de corte por idioma e curso a partir do cal se asignarán as vacantes dispoñibles, este número obtense aleatoriamente entre todos os números asignados a cada solicitante dese idioma e curso no momento da preinscrición. A adxudicación de prazas realizarase por persoa, empezando pola solicitude que teña o número obtido no sorteo, respectando a orde de preferencia indicada na solicitude e pasando á seguinte persoa cando se lle asigne praza nun grupo ou cando non obteña praza en ningún dos grupos solicitados."

ACTIVIDADES 2017