NOVO: Exames de Certificación

Velaquí o taboleiro de setembro e outubro dos exames escritos de certificación. A convocatoria ordinaria será no mes de setembro para todo o alumnado oficial e libre AGÁS/EXCEPTO os LIBRES de INGLÉS (B1,B2,C1) e GALEGO (B2 e C1). Eses alumnos examinaranse no mes de outubro

Para saber a súa convocatoria de proba oral, o alumnado terá que mirar e comprobar na ligazón de cada departmento. O feito de que exista máis dunha convocatoria oral non signfica que o alumno poida elixir a súa quenda/hora. Hai máis información premando nas ligazóns dos departamentos.

PREMA AQUÍ PARA VER O TABOLEIRO completo de setembro (orais e escritos) e a información das seccións pódese consultar nas ligazóns seguintes:

Arteixo      Carballo    Culleredo    Cee    Melide

Matricula Oficial 2020-2021-SO PARA APROBADOS EN XUÑO E RENUNCIAS

Ampliación do primeiro prazo de matrícula ata o 10 de xullo

Matrícula 20-21

• Aberta ata 10 de xullo ás 14:00
  • Haberá outro plazo a partir do 14 de setembro.
  • Neste prazo só se matriculan
    • Os aptos en xuño (cursos de promoción)
    • Renuncias ao curso

Procedemento

1. Entrar en Centrosnet e formalizar matrícula
  2. Pagar as taxas. Premer aquí para ver instrucións
  3. Cubrir o documento información importante. Premer aquí para descargalo
  4. No caso de fraccionar o pago da matrícula certificado da conta bancaria, onde conste o IBAN e a titularidade (o titular ten que ser o alumno/a que se matricula).
  5. No caso de alumnado con diversidade funcional e que precise condicións especiais, deberase achegar documentación acreditativa e, se solicita adaptacións, cubrir esta solicitude e entregala xunto coa resto da documentación de matrícula

Se hai algunha dúbida atendemos prferiblemente por correo electrónico en matricula@eoicoruna.org  ou teléfono: 608157057 (de 9 a 14:00h)

A matrícula non será efectiva ata que a secretaría do centro teña todos estes documentos.

Pódense entregar:

• Presencialmente na secretaría do centro solicitando cita previa

Consultar a oferta de cursos nesta ligazón

Pedir cita

Guias para os candidatos de probas de certificación

Guías para os candidatos de probas de certificación

Actualización de novas: Publicación de instrucións para o terceiro trimestre

• Ligazón ás instrucións. Aquí
  • Ligazón á preguntas frecuentes. Aquí

Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20 nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.

Pódese acceder a esta información nesta ligazón

A modo de resumo:

• Os departamentos didácticos revisarán e modificarán as programacións e trasladarán as actividades de lingua non realizadas ao vindeiro curso.
  • Modificaranse o procedemento e os criterios de avaliación nos cursos non certificativos, que estarán á disposición do alumnado. Valoraranse os obxectivos xerais de cada curso.
  • Nos cursos de non certificación, aplicarase a avaliación continua (proba parcial de progreso e o rendemento do alumnado ao longo do curso).
  • Seguimos á espera de coñecer as datas para as probas dos cursos de certificación.