Skip to Content

Arte

ACTIVIDADE COA ASOCIACIÓN AMBAR

BOAS FAMILIAS!!

Como xa sabedes estamos a facer unha actividade colectiva na nosa escola xunto coa ASOCIACIÓN AMBAR.

Este traballiño realízase en conxunto entre as persoas da ASOCIACIÓN E ALUMNOS/AS do noso centro. Con eles estamos a debuxar e pintar XOGOS COEDUCATIVOS que farán a nosa escola máis divertida.

Aquí vedes un pouquiño do traballo realizado.

Polo de agora a actividade só foi desenvolta polos máis maiores xa que actualmente o tempo non nos está deixando continuar ca mesma. Esperemos que pronto o tempo nos dé un respiro e poidamos seguir desenvolvéndoa cos máis pequerrechos.

 

 

 

O equipo de actividades Extraescolares.

 

 

 

ARTE

ACTIVIDADE 7 DE ARTE- A CARA E O AUTORRETRATO.

A PROPOSTA DESTA SEMANA SERÁ A DE TRABALLAR ARTISTICAMENTE A CARA E O AUTORRETRATO.

COMEZAREMOS ESTA ACTIVIDADE FALANDO DAS PARTES DA CARA, SENDO MOI MINUCIOSOS NA DESCRICIÓN DA MESMA. FALAREMOS DE CADA UNHA DAS PARTES, TOCANDO CADA UNHA DELAS DE SER POSIBLE, E POÑÉNDOLLE NOME.

A CONTINUACIÓN, PODEMOS COMEZAR A CONSTRUIR CARAS CON ELEMENTOS QUE TEÑAMOS POLA CASA. USADE A VOSA IMAXINACIÓN, POIS DE SEGURO, QUE TENDES MOITOS OXECTOS QUE PODEN VALER PARA A REALIZACIÓN DESTA ACTIVIDADE.

ACTIVIDADE 1- CREAR CARAS CON OBXECTOS QUE TEÑAMOS NA CASA.

ACTIVIDADE 2- CUN ESPELLO DIANTE, PODEMOS DEBUXAR A NOSA CARA.

TEREMOS QUE PRESTAR MOITA ATENCIÓN A TODAS AS PARTES, E NON DEIXAR NINGUNHA ATRÁS. INTENTAREMOS QUE O FAGAN ORDENADAMENTE, E VERBALIZANDO EN TODO MOMENTO O QUE ESTÁN PINTANDO.

UNHA OBSERVACIÓN: CANDO DEBUXAMOS OS OLLOS, HAI QUE TER EN CONTA TAMÉN AS SÚAS PARTES, POLO QUE, FAREMOS QUE SE FIXEN EN TODAS ELAS E QUE AS INTENTEN DEBUXAR. POR EXEMPLO: DEBUXAN PRIMEIRO O OLLOS E LOGO, AS PARTES INTERIORES (IRIS E PUPILA) E LOGO AS EXTERIORES (PESTANAS E CELLAS). IGUALMENTE FAREMOS ASÍ CO RESTO DAS PARTES. NON IMPORTA O RESULTADO O QUE IMPORTA É QUE SE VAIAN FIXANDO E COÑECÉNDOAS TODAS.

 

E FINALMEMTE, DECORARÉMOLO OU PINTARÉMOLO AO NOSO GUSTO.

 

INCLUSO PODEMOS RECORTAR OU PEGAR O NOSO DEBUXO DENTRO DUN MARCO QUE PODEDES FACER CON BLONDAS DE TARTAS, OU TAMÉN, DESCARGANDO ALGÚNS DE INTERNET (EN PINTEREST ATOPAREDES MOITAS OPCIÓNS) COMO OS QUE PROPOÑEMOS A CONTINUACIÓN.

ACTIVIDADE 3-FACER CARAS CON OUTROS MATERIAIS.

 

CON ROLLOS DE PAPEL HIXIÉNICO OU DE PAPEL DE COCIÑA, CON PASTA DE MODELAR, PODEMOS CREAR CARAS DIVERTIDAS, ENGADINDO INCLUSO: LAZOS, POMPÓNS, LIMPAPIPAS, …

ACTIVIDADE 4-CARAS CON FROITA.

BASEÁNDONOS NA OBRA DO PINTOR ARCIMBOLDO, PODEMOS CREAR CARAS CON ELEMENTOS NATURAIS, NESTE CASO IMOS A XOGAR A CREAR CARAS CON FROITAS.

PODEDES VER ALUNHAS IDEAS NOS SEGUINTES VÍDEOS:

https://www.youtube.com/watch?v=wbv-ugfgMLo

 

https://www.youtube.com/watch?v=R6BYtuFkQaE

 

 

ESTAS SON AS PROPOSTAS PARA ESTA SEMANA, DESEXAMOS QUE AS DISFRUTEDES.

ARTE: XOGOS CON PEDRAS PINTADAS

 

ACTIVIDADE 6 DE ARTE: XOGOS CON PEDRAS PINTADAS

ESTA SEMANA SEGUIMOS CON PROPOSTAS DE ACTIVIDADES ARTÍSTICAS LIGADAS Á NATUREZA.

  • POR QUE USAR ESTE TIPO DE ELEMENTOS?

-PORQUE SON ELEMENTOS NATURAIS.

-PORQUE NOS INVITAN A SAÍR Á NATUREZA E BUSCAR AS MELLORES PEDRAS PARA PODER SER PINTADAS.

-E, SOBRE TODO, PORQUE OS NENOS/AS APRENDEN A VALORAR COUSAS QUE APARENTEMENTE “NON TEÑEN VALOR”.

  • QUE PRECISAMOS?

-PEDRAS E ROTULADORES (PERMANENTES), PINTURAS OU ROTULADORES PARA DIFERENTES SUPERFICIES OU PINTURAS ACRÍLICAS. E UNHA VEZ PINTADAS, MELLOR POÑERLLE BARNIZ SE QUEREMOS QUE DUREN.

1-ACTIVIDADE: O XOGO DAS EMOCIÓNS:

APRENDER A RECOÑECER AS EMOCIÓNS E XESTIONALAS NON É DOADO, E MOITO MENOS CANDO ERES UN NENO… E CANDO CHE FALTA VOCABULARIO PARA NOMEAR ESES SENTIMENTOS. POR ISO, REALIZAR ESTA ACTIVIDADE MEDIANTE TÉCNICAS PLÁSTICAS E CREANDO UN XOGO, PODE SER UNHA ESTUPENDA FERRAMENTA PARA O SEU TRABALLO.

COMO SOPORTE DA CARA PODEMOS USAR DIFERENTES MATERIAIS: UN TRONCO (TAL E COMO APARECE NA IMAXE), UN MANTEL REDONDO DE RAFIA, … COAS PEDRAS FACEMOS AS PARTES DA CARA OLLOS, BOCAS, NARIZ, ETC. E A XOGAR!

PODEDES VER O DESENVOLVEMENTO ENTEIRO DESTA ACTIVIDADE EN: http://www.tierraenlasmanos.com/aprender-sobre-emociones-creando-caras-con-piedras/

 

 

 

2-ACTIVIDADE: XOGAR CO ESQUEMA CORPORAL E COAS PRENDAS DE VESTIR:

CON ESTA ACTIVIDADE PODEMOS TRABALLAR O ESQUEMA CORPORAL ADEMAIS DAS DIFERENTES CONVINACIÓNS DE ROUPA…

 

DEPENDENDO DA IDADE E DA MADUREZ MANIPULATIVA DO NENO/A, PODEMOS USAR PEDRAS DE MAIOR OU DE MENOR TAMAÑO PARA QUE PINTEN E XOGUEN. O QUE SI DEBEMOS TER EN CONTA, É A PROPORCIONALIDADE DAS PEZAS.

 

 

3-ACTIVIDADE: CREAR ANIMAIS:

SE A ALGO LLE GUSTA XOGAR E TRABALLAR A CASE TODOS OS NENOS, É COS ANIMAIS. ASÍ POIS, CON ESTA ACTIVIDADE PODEMOS FACELOS, E CONSTRUÍR COAS PEDRAS AS DIFERENTES PARTES. TAMÉN PODEMOS FACER UNHA VARIANTE, QUE SERÍA MESTURAR PARTES DE ANIMAIS E INVENTAR ANIMAIS NOVOS.

 

 

4-ACTIVIDADE: FACER CASAS:

CON ESTA ACTIVIDADE PODEMOS INVENTAR CASAS DIVERSAS, DE DIFERENTES TAMAÑOS, EDIFICIOS, … E DESPOIS DE TER ESAS CASAS PINTADAS XOGAR A CREAR CIDADES, DISTRIBUÍLAS COMO SE ESTIVERAN NUN PLANO, …

 

  • ESTAS SON ALGUNHAS ACTIVIDADES QUE PODEDES FACER CON PEDRAS PINTADAS, PERO TAMÉN SE PODEN CREAR XOGOS COMO: DOMINÓS, 3 EN RAIA, CONTOS, …

 

DESAXAMOS QUE VOS GUSTEN AS ACTIVIDADES PROPOSTAS PARA ESTA SEMANA!

 

 

ARTE: PINTAR CON ELEMENTOS NATURAIS


ACTIVIDADE 5 DE ARTE:PINTAR CON ELEMENTOS NATURAIS

NESTE NOVO MOMENTO QUE ESTAMOS A VIVIR, E COA POSIBILIDADE DE SAÍR DA CASA E VOLTAR A TER CONTACTO COA NATUREZA, PROPOÑEMOS AS SEGUINTES ACTIVIDADES, QUE DE SEGURO SERÁN MOI MOTIVADORAS PARA OS PEQUES.

O ESPAZO EXTERIOR É, TAMÉN, UN LUGAR IDEAL NO QUE PINTAR E DESENVOLVER ACTIVIDADES ARTÍSTICAS. A INSPIRACIÓN ESTÁ AÍ FÓRA, EN CADA PLANTA, EN CADA PEDRA, … PERO, DESTA VEZ, QUE TAL SE EN VEZ DE PINTAR “O QUE VEMOS” PINTAMOS “CO QUE VEMOS”?. É DICIR, SE USAMOS OS PROPIOS RECURSOS NATURAIS PARA PINTAR. UN EXEMPLO: EN VEZ DE PINTAR UNHA FLOR, PODEMOS USAR A FLOR PARA PINTAR.

1-ACTIVIDADE: PINTAR CON FLORES

HAY MOITAS MANEIRAS DE PINTAR CON FLORES, POR EXEMPLO:

-COLOCANDO UNHA TEA DEBAIXO E AS FLORES ENRIBA, E CUN MARTELO (DE MADEIRA, UN RODILLO, …) PRESIONAR AS FLORES ATA QUE PINTEN A TEA. TAMÉN PODEMOS FACELO ENRIBA DUN PAPEL, DUN LENZO, ETC. DESCUBRIR DESTE XEITO QUE AS FLORES PINTAN, E TAMÉN, QUE NON SEMPRE PINTAN DA MESMA COR DA QUE SON. 

 

 

-OUTRA MANEIRA SERÁ UTILIZANDO A PROPIA FLOR COMO PINCEL, E FACER ESTAMPACIÓNS.

2-ACTIVIDADE: PINTAR CON TERRA.

 

PARA ESTA ACTIVIDADE SÓ FAI FALTA COLOCAR UN PAPEL GRANDE ONDE CONSIDEREMOS, PODE SER NO CHAN OU PEGADO NUNHA PAREDE, UN CALDEIRO PEQUEÑO CON TERRA E ALGO DE AUGA, E … A PINTAR.

3-ACTIVIDADE: PINTAR CON PEDRAS OU SOBRE PEDRAS.

 

HAI PEDRAS QUE SON UN ESTUPENDO LENZO SOBRE O QUE PINTAR. OUTRAS PARECEN XICES PERFECTOS. SON MOITAS AS PEDRAS QUE PERMITEN SER PINTADAS: PEDRAS GRANDES E PLANAS, CANTOS RODADOS, …

4-ACTIVIDADE: PINTAR CON AUGA.

 

COA AUGA PÓDENSE CREAR OBRAS EFÍMERAS, PERO IGUALMENTE ATRACTIVAS E DIVERTIDAS PARA OS NENOS/AS. PODEMOS ESTAMPAR AS MANS, OS PÉS, … CUN PINCEL DEBUXAR CON AUGA ENRIBA DO ASFALTO, DO CEMENTO, DA TERRA SECA, …INCLUSO PODEMOS DEBUXAR USANDO VAPORIZADORES, ETC.

 

5- CREAR DEBUXOS CON MATERIAIS NATURAIS-LANDART

 

CON ESTA TÉCNICA UNIMOS OS ELEMENTOS NATURAIS E A OBRA ARTÍSTICA. TRÁTASE DE CREAR DEBUXOS DIRECTAMENTE COS MATERIAIS QUE PODEMOS ATOPAR NA NATUREZA.

 

BOTELLAS SENSORIAIS

 

 ACTIVIDADE DE ARTE:BOTELLAS SENSORIAIS

 

AS BOTELLAS SENSORIAIS SON UN TIPO DE MATERIAL DE ESTIMULACIÓN CASEIRO. SON UNHAS BOTELLAS, BOTES OU TARROS, XERALMENTE DE PLÁSTICO, QUE RECHEAMOS CON OBXECTOS OU DIVERSOS MATERIAIS PARA QUE ESTIMULEN DIVERSAS SENSACIÓNS NO NENO, CANDO MOVA A BOTELLA.

UNHA VEZ ELABORADAS, O NENO/A AS MANIPULA LIBREMENTE, AS FAI XIRAR, AS VOLTEA E OBSERVA O COMPORTAMENTO DOS OBXECTOS QUE HAI DENTRO DELA. ESTIMULA A ATENCIÓN, A OBSERVACIÓN, O SEGUEMENTO DOS OBXECTOS, A CURIOSIDADE, AS GANAS DE EXPLORAR, …

COMO SE FAN?

PRECISAMOS BOTELLAS DE PLÁSTICO, LISAS E BALEIRAS. TAMÉN, SE PODEN USAR TARROS DE CRISTAL, POIS APORTAN CALIDADES COMO A DUREZA, O PESO, O SON DE CERTOS MATERIAIS REBOTANDO NAS PAREDES… (ESTO DEPENDERÁ DA VOSA DECISIÓN).

E, UNHA VEZ ELEXIDO O MATERIAL QUE EMPLEAMOS PARA RECHEALAS, PECHAMOS AS BOTELLAS, DE SER PRECISO PEGÁNDOA CON SILICONA OU CON CINTA, PARA QUE NON SAIA NINGÚN DOS ELEMENTOS.

PODEMOS FACER DIFENTES TIPOS DE BOTELLAS:

1-BOTELLAS LÍQUIDAS.

-ELEXIMOS BOTELLAS DE PLÁSTICO LISAS CON APERTURA GROSA, E METEMOS ELEMENTOS NATURAIS: CARACOLAS PEQUENIÑAS, CUNCHAS, RAMIÑAS DE PLANTAS, OU PODEMOS ELEXIR OUTROS OBXECTOS COMO: POPÓNS, BOTÓNS, PEZAS PEQUENAS DE PLÁSTICO, ETC. E, TAMÉN, ENGADIR PURPURINA. TODO A GUSTO DO NENO/A.

-UNHA VEZ METIDOS OS ELEMENTOS DE DECORACIÓN, ENGADIMOS A AUGA OU GLICERINA (QUE SE PODE MERCAR NAS FARMACIAS), Á QUE LLE PODEMOS ENGADIR UNHA GOTIÑA DE COLORANTE PARA DARLLE COR. TAMÉN PODEMOS DEIXALO SIMPLEMENTE COA AUGA/GLICERINA.

 

-PECHAMOS A BOTELLA PEGANDO A TAPA CON SILICONA LÍQUIDA OU CUNHA CINTA ADHESIVA.

 

-FINALMENTE, E A MODO DE DECORACIÓN, PODEMOS RODEAR A TAPA CUN PEDACIÑOS DE TELA E ATALA CUN LACIÑO OU CORDEL. 

 

 

BENEFICIOS: SON UN RECURSO EXCELENTE PARA AXUDAR A CALMAR AOS NENOS/AS QUE SE POÑEN NERVIOSOS E SE ENFADAN. É UNHA BOTELLA DE AUGA/GLICERINA QUE CONTÉN ELEMENTOS DIVERSOS E FUNCIONA MOI BEN PARA AXUDAR AOS NENOS A CALMARSE SÓS, MENTRAS MIRAN O FRASCO E ESPERAN A QUE TODO SE DETEÑA.

A BOTELLA AXITADA É UN SÍMIL DO QUE SUCEDE NA CABEZA DO NENO/A ENFADADO/A, ONDE TODO VAI MOI DEPRESA E SE MOVE DE XEITO DESCONTROLADO. CANDO PASAN UNS MINUTOS, TODO VAI INDO AO SEU ESTADO INICIAL, DO MESMO XEITO QUE O ENFADO DO NENO VAI QUEDANDO QUEDO, EN CALMA.

 

2-BOTELLAS EN SECO.

 

PROCEDEREMOS IGUAL QUE NAS BOTELLAS LÍQUIDAS, PERO NESTA OCASIÓN NON ENGADIREMOS NIN AUGA NIN GLICERINA.

3-BOTELLAS TEMÁTICAS.

 

AO IGUAL QUE NAS BOTELLAS ANTERIORES, ESCOLLEMOS OS ELEMENTOS NECESARIOS PARA CONVERTER A NOSA BOTELLA NA PERSONAXE ESCOLLIDA. CADA NENO/A PODERÁ IMITAR Á SÚA PERSONAXE PREFERIDA.

https://elalmademiaula.com/2018/03/26/botellas-sensoriales-despertando-sentidos/

https://locaacademiafamiliar.com/2018/como-hacer-botellas-sensoriales-para-ninos-las-botellas-de-la-calma/

http://lacuentistadejuegos.blogspot.com/

 

DESEXAMOS VOS GUSTEN AS ACTIVIDADES DESTA SEMANA. COIDÁDEVOS MOITO!

 

ARTE: ATRAPASOÑOS

 

3ª ACTIVIDADE DE ARTE:OSATRAPASOÑOS

 

OS ATRAPASOÑOS SON UNS ADORNOS DE INSPIRACIÓN ESPIRITUAL; COMUNMENTE NALGUNHAS CULTURAS SON USADOS PARA PROTEXER AOS NENOS DOS MALOS SOÑOS E DAS VISIÓNS MALIGNAS.

A SÚA ORIXE SE REMONTA ÁS TRIBUS INDIAS AMERICANAS, E SEGUNDO A LENDA POPULAR, A SÚA FUNCIÓN CONSISTE EN ATRAPAR OS SOÑOS DOS NENOS/AS MENTRAS DURMEN, DEIXANDO PASAR SÓ OS SOÑOS

POSITIVOS, DE TAL XEITO, QUE OS PESADELOS SE QUEDAN ATRAPADOS NA TEA DE ARAÑA, DESVANECÉNDOSE AO AMENCER CO PRIMEIRO RAIO DE LUZ DO SOL.

 

ESTÁN COMPOSTOS POR UNHA ARGOLA CIRCULAR SOBRE A QUE SE TEXE UNHA REDE EN FORMA DE TEA DE ARAÑA. COLGANDO PODEMOS POÑER DIFERENTES ABALORIOS, PLUMAS E OBXECTOS DIVERSOS (AO NOSO

GUSTO).

MATERIAIS: IMOS PRECISAR: UN ARO (DE CALQUER MATERIAL: MADEIRA, METAL, CARTÓN, …), FIGURAS DECORATIVAS, FÍO OU LÁ DA COR QUE MÁIS NOS GUSTE PARA FACER AS TEAS DE ARAÑA, BOLIÑAS DE CORES,

TIXEIRAS, SILICONA, PLUMAS, ABALORIOS, … E TODO AQUELLO QUE VOS GUSTE PARA A COMPOSICIÓN.

ELABORACIÓN:

  • ATAR O EXTREMO DO FÍO AO ARO, E IR ENVOLVENDO TODO O ARO CON ESE FÍO QUEDANDO BEN APRETADO E PEGADO AO ARO. PÓDESE FACER CON VARIAS CORES TAMÉN E IR MESTURÁNDOAS PARA DARLLE COR.

  • 2-VOLVER A ATAR OUTRO FÍO OU LÁ NUN PUNTO DO ARO, E COMEZAR A PASALO DE UN LADO PARA OUTRO DO ARO CO FIN DE FACER A TEA DE ARAÑA.

  • FINALMENTE, ATAR TANTOS FÍOS COMO QUEIRAMOS QUE COLGUEN. PREVIAMENTE, METERLLE ABALORIOS, PEGARLLE POMPÓNS, ATARLLE PLUMAS, …

IDEAS:

 

-PODEDES FACELOS CON PLATOS DE CARTÓN, PINTANDO OS PLATOS PARA DECORALOS E FACÉNDOLLES FURADOS PARA ATRAVESAR LÁ.

 

-PODEDES FACELOS MOI SINXELOS CON AROS METÁLICOS OU DE MADEIRA, CON POMPÓNS E PLUMAS.

 

-CON DIFERENTES TEMÁTICAS OU DECORACIÓNS.

 

https://www.youtube.com/watch?v=xg0jXr9HrB0

 

https://www.guiainfantil.com/articulos/ocio/leyendas/leyenda-del-atrapasuenos-leyenda-norteamericana-para-ninos/

 

2ª ACTIVIDADE DE ARTE

 AS FLORES

 

 A SEMANA PASADA VOS INVITAMOS A INVESTIGAR, NO APARTADO DE CIENCIAS, ÁS FLORES. NESTA SECUENCIA DE ACTIVIDADES, UTILIZAREMOS AS APRENDIZAXES ADQUIRIDAS, E FAREMOS CREACIÓNS ARTÍSTICAS.

1-RECOLLEMOS FLORES E AS SECAMOS PARA PODER USALAS NOS NOSOS CADROS:

https://www.pinterest.es/pin/402509285446958104/

 

2-PODEMOS CLASIFICALAS:

https://www.pinterest.es/pin/402509285448445252/

 

 

 

3-FACER CADROS: CON FORRO DE PEGAR TRANSPARENTE, CON FUNDAS DE PLÁSTICO E PLASTIFICADORA, CON DOUS METACRILATOS, ETC. PODEMOS FACER O MARCO CON DIFERENTES MATERIAIS: CARTÓN RECORTADO EN TIRAS, PINTADO-DECORADO E PEGADO AO ARREDOR, CON MARCO DE FOTOS QUE TIVERAMOS GARDADOS, ETC.

 

4-COA FLOR DIANTE, POR EXEMPLO COLOCADA NUN XARRÓN, IMOS DEBUXÁNDOA FIXÁNDONOS EN TODAS AS SÚAS PARTES. LOGO, REPASÁMOLA CON ROTULADOR NEGRO E A PINTAMOS.

 

5-IMPRIMIMOS OU MOSTRAMOS DIFERENTES PLANTILLAS COMO A QUE A CONTINUACIÓN MOSTRAMOS (ATOPAREDES MOITAS MÁIS EN PINTEREST), E PEDIMOS QUE INTENTEN DEBUXALAS.

https://www.pinterest.es/pin/616500636478163437/

6-PODEMOS CREAR CADROS: FACEMOS FONDOS DIFERENTES, E USANDO A TÉCNICA ANTERIOR (POR EXEMPLO): UNHA VEZ CREADO O FONDO AO NOSO GUSTO (CON CERAS MANLEY, CON ROTULADORES, CON TÉMPERAS, CON ACUARELAS …), RECORTAMOS AS FLORES E AS PEGAMOS ENRIBA DO FONDO. TAMÉN, PODEMOS SIMPLEMENTE DEBUXALAS E PINTALAS.

 

 

 

 

7-PINTOR: COÑECEMOS ALGUNHAS OBRAS DE

ROMERO BRITTO, ONDE

FAI FLORES CON DIFERENTES REPRESENTACIÓNS.

 

           

VÍDEO SOBRE A SÚA OBRA: https://www.youtube.com/watch?v=SRSynV95rCY

 

ESTAS SON AS INDICACIÓNS PARA ESTA SEMANA.

 

DESEXAMOS QUE VOS GUSTEN!

 

 

ACTIVIDADE DE ARTE

AS MANDALAS 

 

1– A ACTIVIDADE QUE VOS PROPOÑEMOS A CONTINUACIÓN REQUIRE DUN TRABALLO PREVIO DE BUSCA DOS MATEIRAIS. PODEDES UTILIZAR TODO AQUELO QUE VÓS CONSIDEREDES E QUE TEÑADES POLA CASA: FABAS, LENTELLAS. MACARRÓNS, TAPAS DE PLÁSTICO, … OU ELEMENTOS NATURAIS COMO: PEDRAS, PAOS, FLORES, PÉTALOS, FOLLAS, ETC.

2– EN DIFERNTES CAIXIÑAS OU BOTES FACEMOS A CLASIFICACIÓN DO MATERIAL, QUE LOGO DE XOGAR, DEBERÁ IR PARA O MESMO LUGAR, E ASÍ QUEDAR TODO RECOLLIDO PARA XOGAR NOUTRO MOMENTO. ASÍ TAMÉN TRABALLAREMOS A CLASIFICACIÓN DE MATERIAIS, ORDEN, ETC.

 

 

3-EMPEZAMOS A CREAR MANDALAS. AS PRIMEIRAS VECES, PODEN TRABALLAR ENRIBA DUN PRATO, NUN CARTÓN, ETC, PARA QUE LLES SEXA MÁIS DOADO ORGANIZARSE ESPACIALMENTE. PODEMOS CREAR MANDALAS MOMENTÁNEAS, QUE RECOLLAN UNHA VEZ REMATEN DE XOGAR. PODEMOS FACER UN CADRO, PEGANDO CON COLA AS PEZAS, TAMÉN PODEMOS USAR FORRO DE PEGAR, BOLSAS DE GARDAR ALIMENTOS… E, INVENTAR MANDALAS PINTANDO, COMO POR EXEMPLO, NUN PRATO DE CARTÓN, …

                    

                   

4– TAMÉN PODEMOS BUSCAR MANDALAS PARA IMPRIMIR EN INTERNET. AO IGUAL QUE PARA A ACTIVIDADE ANTERIOR, EN PINTEREST TEMOS MOITOS EXEMPLOS DE MATERIAIS, TIPOS DE MANDALAS E IMPRIMIBLES.

 

5– PODEMOS CREAR AS NOSAS MANDALAS COMO AS DO PINTOR “GRAFITEIRO”: OKUDA.

                  

 

 

 

6-PROPOSTA DE VISITA:  AUDIOGUÍAS MUSEO DO PRADO:

https://www.youtube.com/watch?v=PC_NxAhTlZc

 

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut