Celebracións

22/05/2019 09:30

VI SEMANA DA ORIENTACIÓN

OBRADOIROS: DIVERS@S EN IGUALDADE

Estes obradoiros que se desenvolveron na EEI Fernández Varela tiveron como finalidade o traballo da igualdade como valor a través de actividades deseñadas co modelo de Intelixencias Múltiples dende a diversidade pois coñecemos a persoas relevantes que destacaron polas súas habilidades específicas unidas as súas dificultades ou discapacidades.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

16/05/2019 09:30

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

VISITA AOS CASTRO DE NEIXÓN, MERENDOLA E ROMARÍA

VÍCTOR CONTOUNOS COMO ERA A VIDA EN NEIXÓN FAI MOITIIIIÍSIMOS ANOS: DONDE VIVÍAN, QUE COMÍAN, COMO FABRICABAN AS SÚAS FERRAMENTAS...

VISITAMOS OS CASTROS

MERENDOLA E ROMARÍA

DÍA DA MULLER

08/05/2019 09:41

DÍA DA MULLER

Para festexar o DÍA DA MULLER na escola decidimos coller como punto de referencia o libro:

CUENTOS DE BUENAS NOCHES PARA NIÑAS REBELDES

(Elena Favilli e Francesca Cavallo)

"A todas las niñas rebeldes del mundo:

soñad en grande,

luchad con fuerza.

y, ante la duda, recordad:

tenéis razón."

Este libro contén cen historias que demostran o poder transformador dun corazón que confía.

As nenas e nenos contáronnos a biografía dalgunha destas grandes mulleres.

JANE GOODALL

FRIDA KAHLO

MARÍA MONTESSORI

GRACE O'MALLEY

ASHLEY FIOLEK

SIMONE BILES

ZHANG XIAN

HIPATIA

ENTROIDO 2019

01/03/2019 14:06

ENTROIDO 2019

DÍA DA PAZ

30/01/2019 11:37

DIA DA PAZ

Este ano para a celebración do DÍA DA PAZ, realizamos as seguintes actividades:

• Un gran mural co lema: "YO CONTIGO, TÚ CONMIGO". As familias aportaron fotos divertíndose e compartindo algunha actividade xuntos e cos nenos/as como protagonistas. MOITAS GRAZAS!!

• BAILE CONXUNTO: todos e todas xuntos a bailar coa canción de Álvaro Soler, "Yo contigo, tu conmigo". Un aplauso!

• Fixemos unha MERENDA DA PAZ, na que compartimos un momento de ledicia e de conversa con todos os compañeiro e compañeiras. Que rico!!

• Ao longo da mañá, desenvolvemos diferentes OBRADOIROS que tiveron como eixe principal a importancia de fomentar unha convivencia san e harmoniosa entre todos. Nestes obradoiros os nenos e nenas xogaron e gozaron de distintas actividades de arte, contos e movemento.

Moitas grazas pola vosa colaboración!

FESTA DE NADAL 2018

21/12/2018 09:53

FESTA DE NADAL 2018

RECIBIMOS A VISITA DE ALGUÉN MOI ESPECIAL

PAPÁ NOEL

ACOMPAÑADO POR UN DOS SEUS AXUDANTES, E DESPOIS DE DEIXAR AOS SEUS RENOS NA CUROTA,

CONTOUNOS MOITAS COUSIÑAS E LEVOU A LISTA COS NOSOS DESEXOS.

CONTA-CONTOS AMENIZADO POR RAQUEL QUEIZÁS

FESTA-BAILE

VESTIDOS PARA A OCASIÓN E DESPOIS DUN CHOCOLATE CON CHURROS RIQUÍSIMO,

BAILAMOS ACOMPAÑADOS POLA CHARANGA "BATUKABRAS"

MAGOSTO 2018

16/11/2018

MAGOSTO 2018

Ao longo da semana do 12 ao 16 de Novembro, traballamos cos nenos e nenas con diferentes materiais da natureza: madeira, terra, pedras, piñas, follas, froitos... o propósito do noso traballo foi que os peques manipulasen, experimentasen e realizasen unha "produción artística" xunto cos seus compañeiros/as.

Aquí tedes unha pequena mostra de todo ese traballo.

O día do Magosto saímos ao patio a facer estas bonitas composicións.

Cando rematamos e para festexar o ben que o fixemos, bailamos todos xuntos ao ritmo da música.

Con tanto traballo entrounos a fame e xuntámonos no patio cuberto a degustar unhas riquísimas castañas asadas.

Bo proveito!

SEMANA DA ORIENTACIÓN

Tivemos a oportunidade de levar a cabo durante unha semana diferentes actividades enmarcadas na celebración da "Semana da Orientación". Entre todas elas, podemos destacar a nosa asistencia ao Teatro Cine Elma, para ver a obra de teatro "O pavo fachendoso" da Asociación Ambar das persoas con discapacidade.

Organizados por grupos mixtos, e dentro tamén da "Semana da Orientaición" os nenos/as tiveron a oportunidade de participar nun circuíto de xogos e actividades encamiñadas a sensibilizarnos coa diversidade, co respecto cara a pluralidade, a personalidade, os sentimentos e as emocións dos demáis. Unha xornada do máis enriquecedora e ao remate da cal, cada neno/a obtivo a súa propia medalla en recoñecemento á súa participación na actividade.