RÚA CASTELAO, 3

VIDA SAUDABLE

BOAS FAMILIAS

DENDE O PROXECTO DE PLURINFANTIL

QUE ESTAMOS A DESENVOLVER NO COLE SE VOS PRESENTA ESTE CALENDARIO PARA QUE PODADES DESENVOLVER VÓS NA CASA UNHA SERIE DE PROPOSTAS:

POR OUTRA BANDA TAMÉN DISPOÑEDES DESTE ENLACE NO QUE PODEREDES SEGUIR DESENVOLVENDO UN MONTÓN DE ACTIVIDADES MÁIS:

Bye Bye Andrea

Fai uns días despedimos a Andrea, a nosa auxiliar de conversa!

Esperamos que che vaia moi ben no novo camiño que che espera, as portas do Fernández Varela sempre estarán abertas.

ROBÓTICA

Como moitos xa sabedes trala creación do novo espazo MAKER na nosa biblioteca, levamos a cabo neste moitas actividades relacionadas coa robótica, as luces, as sombras, os nosos proxectos de aula, ... entre oitras moitas.

Neste álbum poderedes observar o proceso ou o resultado destas actividades.

Esperamos que vos gusten moito.

Álbum: Curso 2022/2023 -> ROBÓTICA

Music around the world

Seguimos traballando aspectos relacionados co noso proxecto. En psicomotricidade identificamos diferentes instrumentos xogando a “musical hoops” coa colaboración da nosa auxiliar de conversa. Ademais, entramos en contacto con aspectos relacionados coa robótica xogando a dar instrucións aos compañeiros para chegar ata un instrumento.

Álbum: ENGLISH -> Music around the world

We can do it!

No Fernández Varela hoxe todos fomos conscentes da importancia da muller e da loita que todo isto conleva.

O 8M forma parte da nosa historia, o 8M forma parte da nosa vida.

Proxecto

Este ano o proxecto é “Music around the world”. Para comezar, a través de diferentes pistas (instrumentos, un mapa...) adiviñamos de qué trataría o proxecto e pensamos en actividades que nos gustaría facer.

Musicograma “The Addams Family”

En relación ao proxecto do centro “Music around the world” traballamos musicogramas que decoramos con diferentes cores. O musicograma escollido foi “The Addams Family”.

Álbum: ENGLISH -> Music around the world

Nadal

“It’s beginning to look a lot like Christmas”

O Nadal está cada vez máis cerca, polo que estamos traballando para decorar as nosas aulas e crear algún elemento decorativo para a nosa propia árbore de Nadal.

Álbum: ENGLISH -> Nadal

Numbers and glass dictation

“From one to ten and back” foi o conto co que recordamos os números do 1 ao 10. Fixemos algún xogo como “glass ditaction”.

Álbum: ENGLISH -> Numbers and glass dictation

Halloween

Para festexar Halloween lemos diferentes historias e bailamos algunha que outra canción. Trala lectura do conto “Little cloud” decidimos que podiamos facer a nosa pantasma de algodón semellando unha nube. En pequeno grupos xogamos co vocabulario das cancións de Halloween para completar as nosas “Hunted houses”.

Por outro lado, a nosa auxiliar de conversa contounos un conto chamado “What’s in the witch’s kitchen?”. Aprendemos vocabulario e pásamolo moi ben!

Álbum: ENGLISH -> Halloween

The colour monster

A través do conto “The colour monster” traballamos as emocións e cores. Fixemos os nosos propios “monsters” e logo explicamos aos compañeiros as cores do mesmo e como se sentía.

Por outro lado, relacionamos este conto coa música e o noso proxecto de plurinfantil “Music around the world”. Decoramos “big monsters” con diferentes tipos de liñas. Cadaquén escolleu libremente que monstruo decorar según o que sentimento que lle transmitía a música escoitada no momento.

Álbum: ENGLISH -> The colour monster