Menú comedor abril

Menú comedor febreiro

Adxuntamos o menú para o mes de febreiro

Menú comedor xaneiro

Menú comedor outubro

No arquivo adxunto poderán consultar o menú do mes de outubro.

Menú comedor setembro

NO arquivo adxunto está dispoñible o menú do mes de setembro.

Comedor

Informamos de que atendendo ao publicado no Protocolo de adaptación ao contexto da COVID19 nos centros de ensino non universitario de Galicia para o curso 2020-2021, problablemente o número de prazas de comedor se verá reducido. Para elaborar unha listaxe de admitidos/as acorde co número de prazas reais de uso do comedor as familias disporán dos días 29, 30 e 31 de xullo en horario de 9:30 a 13:00 para entregar a seguinte documentación:

Menú comedor marzo

Menú comedor febreiro

Menú comedor xaneiro

Menús comedor marzo

Menús comedor febreiro

Menú comedor xaneiro 2019

Menú comedor outubro 2018

Menú Comedor Setembro

Menú comedor abril 2018

Menú comedor febreiro 2018

Menú comedor decembro 2017

Menú comedor setembro 2017

Adxúntase os menús para o mes de setembro.

Menú comedor xuño 2017

Menú comedor outubro 2016

Comedor

Nos arquivos adxuntos, poderán consultar o listado de admitidos e de lista de espera do comedor escolar. Tamén dispoñen da Instrución 2/2015, da secretaría xeral técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenació Universitaria, do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión indirecta no curso escolar 2015-2016.

Comedor Escolar

Na reunión da ANPA celebrada o martes 17 de marzo acordouse que a xestión do comedor escolar pasará a ser da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria.

Enquisa Servizo de Madrugadores

No seguinte enlace pódese cubrir unha enquisa que está realizando a ANPA, acerca da implementación no centro dun servizo de madrugadores.

Contrato catering comedor

Achégase contrato entre a ANPA e a empresa Culinaria(responsable do catering da escola)

Comedor Escolar

Listado de usuarios de comedor para o vindeiro curso, elaborado pola ANPA do centro.

CRITERIOS DE ADMISIÓN DO COMEDOR DA EEI DOS ÁNXELES