MATRÍCULA ESCOLAR CURSO 2020-2021

O prazo para formalizar a matrícula escolar para o vindeiro curso 2020-2021 do NOVO ALUMNADO, estará aberto do 1 ao 10 de xullo, en horario de 9:30 a 13:00, de luns a venres.

Para formalizar a matrícula será necesario entregar os seguintes impresos cubertos e asinados, que poderán recollelos no centro ou descargalos dende aquí, ademais da seguinte documentación

• 1 fotografía do neno/a tamaño DNI.
  • Fotocopia do calendario de vacinas.
  • Certificado médico en caso de alerxias ou de necesitar dieta especial no comedor escolar.
  • Sentenza xudicial de separación ou divorcio ou, de ser o caso, convenio regulador onde conste a atribución da custodia do /a menor.
  • Impreso de matrícula.
  • Autorización saída e datos médicos.
  • Autorización uso da imaxe.
  • Enquisa idioma infantil.
  • Se solicita comedor escolar: autobaremación, ficha de datos de ususario e documentación de xustificación de incompatibilidade horaria.

No arquivo información matrícula atopará máis información sobre este proceso.

Na entrada anterior da páxina poderá consultar a información sobre comedor escolar.

AdxuntoTamaño
impreso matricula.pdf158.7 KB