CPI do Toural

Secundaria

ERRO NO ISBN DO LIBRO E CADERNILLO DE FRANCÉS DE 1º DA ESO PARA O CURSO 2017-2018

DETECTADO UN ERRO NOS ISBN DO LIBRO E CADERNILLO DE FRANCÉS DE 1º DA ESO QUE APARECEN NA LISTA DE LIBROS PARA O CURSO 2017-2018, FACILITAMOS OS ISBN CORRECTOS:

LIBRO:

MERCI!. MÉTHODE DE FRANÇAIS 1. CD AUDIOS.

ISBN: 978-84-698-2847-2

CADERNILLO:

MERÇI 1 CAHIER D´ACTIVITÉS

LIBROS DE TEXTO PRIMARIA E ESO CURSO 17-18

Relación de libros de texto de Primaria e ESO para o vindeiro curso 2017-18.

Fin de curso no Toural

Como outros anos, celebramos a finalización do curso cunha carreira solidaria.

CONECTA CULTURA

Este é vídeo é o produto final do Plan Proxecta " Conecta Cultura ".

É un mosaico colectivo realizado por toda a comunidade educativa do CPI do Toural . Con agradecemento especial a Gerardo Rodríguez Ramos por propoñer e dirixir este proxecto, a Francisco Lozano Acuña pola súa axuda técnica e dispoñibilidade, á Fabrica de Sargadelos pola doazón das pezas da súa porcelana, a empresa Pumar pola doazón de azulexos para obter as teselas, a Asociación Diversidades que desenvolveu con nós o o Plan Proxecta " Conceta Cultura ", en especial a Hafdallah Menni El-Ouali e a Antía Barros Díez.

VISITA DE IAGO LÓPEZ

Para o alumnado de Infantil e 1º e 2º de Primaria, estivo no centro o escritor e contacontos Iago López para falar do seu libro "O cociñeiro Martiño", foi moi interesante e divertida.

Ramón Caride no Toural

O alumnado de Primaria de 3º,4º,5º e 6º estiveron traballando cos libros de Ramón Caride, "As aventuras de Xan Farrapeiro" e "Ameaza na Antártida".  No mes de maio recibiron a visita do escritor.

VISITA DO ALUMNADO DO CRA

O martes 22 de maio visitáronnos os alumnos e alumnas do CRA que van vir ao noso centro o vindeiro curso.

Aquí tendes un video dalgunha das cousas que viron.

PRAZOS PARA O PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 2017/2018

Prazos de admisión do novo alumnado para o vindeiro curso 2017 - 2018.

LISTAXE DEFINITIVO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2017/18

Listaxe definitiva do alumnado admitido para o vindeiro curso.