CPI do Toural

EXPOSICIÓN MICOLÓXICA

EXPOSICIÓN DE COGOMELOS DE VILABOA" NO CPI

Durante toda esta semana tivemos exposta na entrada do noso cole unha mostra de cogomelos que algunhas/algúns alumnas/os de secundaria recollimos polos montes do noso concello. Canta diversidade ...!!

E tamén aprendimos que os fungos teñen diferentes formas coloreando debuxos de cogomelos!

NOVAS

O MAGOSTO

Hoxe temos o magosto

Libros de texto Primaria e ESO curso 2019-20

Relación de libros de texto de Primaria e ESO para o vindeiro curso 2019-20.

Prazo formalización matrícula ESO curso 2019-2020

O prazo de formalización de matrícula na ESO para o curso 2019-2020 é do 25 de xuño ata o 10 de xullo de 2019.

No caso do alumnado que teña algunha materia da ESO pendente para a convocatoria extraordinaria de setembro, deberá formalizar a matrícula no mes de setembro (dende a entrega de notas ata o 10 de setembro).

Documentación xeral necesaria:

1º ESO:

- 1 fotografía

- Fotocopia da tarxeta sanitaria

Prazo formalización matrícula novo alumnado de Educación Infantil e Primaria Curso 2019-2020

O prazo para formalizar a matrícula para o novo alumnado de Educación Infantil e Primaria do curso 2019/2020 vai dende o xoves 20 de xuño ata o 30 de xuño de 2019.

A documentación que deberán achegar é:

- Fotocopia do libro de familia

- Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a

- 2 fotos

- Volante de empadroamento

A documentación xa achegada no momento da reserva non hai que voltar a traela.

O impreso de matrícula (Anexo III-1)  atópase no seguinte enlace: Premer aquí

FEIRA DO LIBRO 2019 (en construcción)

Aquí tendes fotos da Feira do libro que se realizou este curso.

Houbo a presentación da revista escolar "Outros falares", se premedes sobre ela accederedes á edición dixital da mesma.

PARTICIPAMOS NO CORRELINGUA EN PONTEVEDRA

O pasado 16 de maio participamos na actividade de Correlingua 2019 en Pontevedra xunto con outros centros da contorna. Para ver máis fotos, premede aquí.

Facemos grafiti con DepoRúarte

O alumnado de 6º de Primaria e 1º de ESO realizaron coa colaboración do grafitero Ras e, patrocinado pola Deputación de Pontevedra, un grafiti á entrada do pavillón do centro.

Este grafiti foi inaugurado pola presidenta da Deputación o luns 6 de maio.

Preparando o grafiti from cpidotoural on Vimeo.

Convocatoria extraordinaria maio materias pendentes

Aquí tendes o calendario das probas extraordinarias para pendentes durante o mes de maio en PDF para descargar.

PRAZO ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 2019 2020

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

NOVO ALUMNADO

CURSO 2019/2020

O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES PARA O NOVO ALUMNADO É DO VENRES 1 DE MARZO ATA O MÉRCORES 20 DE MARZO DE 2019.