CPI do Toural

LIBROS DE TEXTO PRIMARIA E ESO CURSO 17-18

Relación de libros de texto de Primaria e ESO para o vindeiro curso 2017-18.

CONECTA CULTURA

Este é vídeo é o produto final do Plan Proxecta " Conecta Cultura ".

É un mosaico colectivo realizado por toda a comunidade educativa do CPI do Toural . Con agradecemento especial a Gerardo Rodríguez Ramos por propoñer e dirixir este proxecto, a Francisco Lozano Acuña pola súa axuda técnica e dispoñibilidade, á Fabrica de Sargadelos pola doazón das pezas da súa porcelana, a empresa Pumar pola doazón de azulexos para obter as teselas, a Asociación Diversidades que desenvolveu con nós o o Plan Proxecta " Conceta Cultura ", en especial a Hafdallah Menni El-Ouali e a Antía Barros Díez.

VISITA DE IAGO LÓPEZ

Para o alumnado de Infantil e 1º e 2º de Primaria, estivo no centro o escritor e contacontos Iago López para falar do seu libro "O cociñeiro Martiño", foi moi interesante e divertida.

VISITA DO ALUMNADO DO CRA

O martes 22 de maio visitáronnos os alumnos e alumnas do CRA que van vir ao noso centro o vindeiro curso.

Aquí tendes un video dalgunha das cousas que viron.

PRAZOS PARA O PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 2017/2018

Prazos de admisión do novo alumnado para o vindeiro curso 2017 - 2018.

LISTAXE DEFINITIVO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2017/18

Listaxe definitiva do alumnado admitido para o vindeiro curso.

VISITA MONTSE FAJARDO

Montse Fajardo, autora de Un cesto de mazás.  Deu hoxe unha charla "Represaliadas" Falounos das mulleres que sufriron a represión do golpe de estado de 1936