Apertura prazo admisión novo alumnado curso 2021-2022

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

NOVO ALUMNADO

CURSO 2021/2022

O PRAZO DE PRESENTACIÓN TELÉMATICA E PRESENCIAL DE SOLICITUDES PARA O NOVO ALUMNADO COMEZA O LUNS 1 DE MARZO E REMATA O LUNS 22 DE MARZO DE 2021.

Día de Rosalía; 24 de febreiro

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega, agradece a participación do alumnado de Infantil, Primaria e Secundaria nas actividades de recitado e ilustración de diversos poemas de Rosalía na conmemoración do seu día.

Día de Rosalía

Dende o alumnado de secundaria realizoue a ilustración e recitado do poema A xustiza pola man de Rosalía de Castro.

Conmemoración polo Día Internacional da non violencia

Rosa Parks no día internacional da non violencia

O CPI do Toural, dende o equipo de actividades complementarias, conmemorou o día internacional da non violencia homenaxeando á gran Rosa Parks.

Premede no vídeo para saber por que foi tan importante e como o alumnado do Toural a traballou.

Vacantes curso 2021-2022

Proceso de admisión de alumnado

de nova incorporación

Oferta de vacantes curso 2021/2022

Listaxe definitiva de alumnado admitido procedente de centros adscritos para o curso 2021-2022

Todo o alumnado que solicitou reserva de praza dende o CRA de Vilaboa, e dende o CEP Plurilingüe de Riomaior foi admitido.

Os prazos para formalizar a matrícula para o curso 2021-2022 son:

PRIMARIA: Do 20 de xuño ata ó 30 de xuño de 2021

ESO: Do 25 de xuño ata ó 10 de xullo de 2021

Na web publicarase a documentación necesaria para formalizar dita matrícula.

Lembramos que o servizo de comedor está xestionado pola ANPA do CPI do Toural e o alumnado interesado deberá formalizar a petición de dito servizo.

Esopías

Dende a equipa de Normalización lingüística, deixovós os ficheiros para todas e todos que queirades participar no concurso de esopías.

CELEBRANDO O 25 DE NOVEMBRO

NORABOA SANAA

A vosa excompañeira Sanaa Aboufaris Ouahlim foi unha das persoas galardonadas cun dos premios extraordinarios de Educación Secundaria Obrigatoria  ao rendemento académico do curso 2019/2020.

Noraboa Sanaa !!!

Noticia aparecida no xornal (preme sobre o enlace para ler)

"El país" o domingo 29 de novembro

Axudas máscaras alumnado

Publicada a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E).

NOTA: O alumnado beneficiario do vale do material escolar no curso 2020/2021 xa ten concedida esta axuda de xeito automático e non ten que facer ningunha solicitude.

Si ten que presentar solicitude: O alumnado de Primaria ou ESO que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

• Alumnado matriculado en educación especial.

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%

A forma de presentación da solicitude será unicamente de forma presencial na Secretaría do centro.

Prazo:  Do 16 ao 27 de novembro de 2020 (ambos inclusive).

Achegamos a orde do DOG e os anexos da solicitude.

CELEBRAMOS O MAGOSTO

CONCURSO DE MICRORRELATOS

Convócase o II concurso de microrrelatos de outono.

LISTAS DEFINITIVAS DA ESO FONDO LIBROS E VALES MATERIAL DO ALUMNADO MATRICULADO EN SETEMBRO

Xa se poden consultar no taboleiro interior do centro ou a través da aplicación FONDOLIBROS coa chave 365 , as listaxes definitivas de concesión de VALES DE MATERIAL e/ou LIBROS DE TEXTO, para o curso 2020-21 do alumnado da ESO que formalizou a matrícula no mes de setembro.

Os VALES DE MATERIAL: Recolleránse na Secretaría pola persoa solicitante da axuda, en horario de atención ao público de 9 a 13:45 horas (no caso de non poder vir a persoa solicitante, achegamos no arquivo adxunto unha autorización).

Os LIBROS DE TEXTO: Se lle entregarán a cada alumno/a na clase.

NOVAS PARA AS FAMILIAS NO INICIO DO CURSO 2020/2021

Libros de texto Primaria e ESO curso 2020-21

Relación de libros de texto de Primaria e ESO para o vindeiro curso 2020-21.

Nota: Listaxe actualizada, xa que en 3º ESO e 4º ESO non haberá libro de Matemáticas.

Axudas Libros de Texto para o curso 2020-2021

CONTRATOS PROGRAMA

.

Plan de consumo da froita