CPI do Toural

Secundaria

LISTAS DEFINITIVAS DA ESO FONDO LIBROS E VALES MATERIAL DO ALUMNADO MATRICULADO EN SETEMBRO

Xa se poden consultar no taboleiro interior do centro ou a través da aplicación FONDOLIBROS coa chave 365 , as listaxes definitivas de concesión de VALES DE MATERIAL e/ou LIBROS DE TEXTO, para o curso 2020-21 do alumnado da ESO que formalizou a matrícula no mes de setembro.

Os VALES DE MATERIAL: Recolleránse na Secretaría pola persoa solicitante da axuda, en horario de atención ao público de 9 a 13:45 horas (no caso de non poder vir a persoa solicitante, achegamos no arquivo adxunto unha autorización).

Os LIBROS DE TEXTO: Se lle entregarán a cada alumno/a na clase.

Libros de texto Primaria e ESO curso 2020-21

Relación de libros de texto de Primaria e ESO para o vindeiro curso 2020-21.

Nota: Listaxe actualizada, xa que en 3º ESO e 4º ESO non haberá libro de Matemáticas.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2020/2021

Todo o alumnado que fixo a solicitude de admisión para o vindeiro curso 2020-2021 foi admitido.

Poden consultar a listaxe no taboleiro interno do CPI do Toural ou a través da aplicación admisiónalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre, premendo neste enlace  (Solicitudes>As Miñas Solicitudes  e vendo o estado da solicitude a través do menú Solicitudes>Admisión>Recuperar).

Vilaboa, 16 de xuño de 2020.

PROXECTO DONAS DE SÍ

"Cando a miúdo pensamos no papel que ocupou a figura feminina dentro do mundo da arte este queda restrinxido a aspectos moi pasivos: musas, modelos… O certo é que ao longo da historia moitas mulleres desenvolveron importantes actividades dentro das artes plásticas pero desafortunadamente estas quedaron relegadas en prol dos grandes artistas masculinos. Dende este proxecto queremos visibilizar e poñer en valor o papel da muller no mundo da arte contemporánea."

PUBLICADAS AS ADAPTACIÓNS DAS PROGRAMACIÓNS DIDÁCTICAS DO CURSO 2019/20

Publicadas as adaptacións das programacións didácticas do curso 2019/20.

Educación Infantil: Premer neste enlace

Educación Primaria: Premer neste enlace

ESO: Premer neste enlace

REAPERTURA PRAZO ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 2020-2021

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN

NOVO ALUMNADO

CURSO 2020/2021

Restablecemento do procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2020/2021

TV NO CONFINAMENTO

Idade  Luns   Martes   Mércores  Xoves   Venres   Emisión
 6-8 anos  Matemáticas   Ciencias  Sociais

8- 10 anos  Matemáticas   Ciencias  Sociais

10 - 12 anos  Matemáticas   Ciencias Sociais

12 - 14 anos  Matemáticas   Ciencias Sociais

La 2 de TVE

DÍA MUNDIAL DA POESÍA

21 de marzo " Día da poesía"

Hoxe buscade un libro de poesía ou un poema.

Disfutade da súa lectura.

EU QUEDO NA CASA

Debido á situación actual, comunicarémonos a través do espazo abalar e da aula virtualPARA ACCEDER PREMER NA PARTE SUPERIOR DEREITA DA PÁXINA WEB XUSTO ENRIBA DOS LOGOTIPOS.

VACANTES 2020-21

Proceso de admisión de Alumnado de nova incorporación

OFERTA DE VACANTES CURSO 2020/21

Listaxe definitiva de alumnado admitido procedente de centros adscritos para o curso 2020-2021

Os prazos para formalizar a matrícula para o curso 2020-2021 son:

PRIMARIA: Do 20 de xuño ata ó 30 de xuño de 2020

ESO: Do 25 de xuño ata ó 10 de xullo de 2020

Na web publicarase a documentación necesaria para formalizar dita matrícula.

Lembramos que o servizo de comedor está xestionado pola ANPA do CPI do Toural e o alumnado interesado deberá formalizar a petición de dito servizo.

Relatos de outono

No mes de novembro celebrouse, no CPI DO TOURAL, un certame de Microrrelatos de Outono dirixido a rapazas e rapaces desde 3º de Primaria ata 4º da ESO,co propósito de fomentar a creatividade e estimular o uso da lingua galega na actividade literaria do alumnado.

Os nosos rapaces e rapazas mostraron unha grande imaxinación na elaboración dos seus textos.

ESCAPE ROOM EN FRANCÉS

O alumnado de francés do Toural pasouno en grande resolvendo enigmas relacionados coa temática do Samaín. Ao final, descifraron o código e conseguiron salvar o cole. Félicitations!

"UNHA MÚSICA, UN CONTO.."

PREME NA IMAXE