CPI do Toural

Secundaria: 17 de setembro ás 8:40

BO CURSO!!!

Libros de texto Primaria e ESO curso 2018-19

Relación de libros de texto de Primaria e ESO para o vindeiro curso 2018-19.

Prazo formalización matrícula ESO curso 2018-2019

O prazo de formalización de matrícula na ESO para o curso 2018-2019 é do 25 de xuño ata o 10 de xullo de 2018.

No caso do alumnado que teña algunha materia da ESO pendente para a convocatoria extraordinaria de setembro, deberá formalizar a matrícula no mes de setembro (dende a entrega de notas ata o 10 de setembro).

Documentación xeral necesaria:

1º ESO:

- 1 fotografía

- Fotocopia da tarxeta sanitaria

Prazo formalización matrícula novo alumnado de Educación Infantil e Primaria Curso 2018-2019

O prazo para formalizar a matrícula para o novo alumnado de Educación Infantil e Primaria do curso 2018/2019 vai dende o mércores 20 de xuño ata o 30 de xuño de 2018.

A documentación que deberán achegar é:

- Fotocopia do libro de familia

- Fotocopia da tarxeta sanitaria do alumno/a

- 2 fotos

- Volante de empadroamento

A documentación xa achegada no momento da reserva non hai que voltar a traela.

O impreso de matrícula (Anexo III-1)  atópase no seguinte enlace: Premer aquí

NOVAS DA SEMANA

Luns 18 : Charla do científico ÁNGEL CARRACEDO

Piragüismo 4º E.P.

Mércores 20: Piragüismo 5º e 6º E.P.

FESTA DAS CULTURAS

Xoves 21 : CARREIRA SOLIDARIA

Resumo actividades día das letras galegas 2018

Velaquí temos o vídeo preparado sobre as actividades levadas a cabo durante o 15 de maio ata o 28 polos distintos cursos de E.P e Infantil. Entre todos aprendemos información variada sobre María Victoria Moreno homenaxeada este ano no día das letras galegas.

ROTEIRO 1º E 2º

Para ver as fotos do roteiro que fixeron 1º e 2º de Primaria por Pontevedra pinchade AQUÍ

LETRAS GALEGAS 2018

POESÍA A RITMO DE MARÍA VICTORIA MORENO ...

ler máis

Os Maios

Os nenos e nenas de Figueirido cantaron o Maio e trouxeron este tan feituco feito por eles.

Museo de Pontevedra 3º e 4º E.P.

O 25 de abril,  fomos 3º e 4º de primaria de visita ao museo de Pontevedra. Como estamos facendo un proxecto sobre pintoras galegas, visitamos a zona que ten que ver con elas facendo unha actividade na que fomos verdadeiros detectives!

Vídeo do apadriñamento lector!!

Aquí temos o vídeo da actividade lectora realizada o pasado luns 23 de abril co alumnado de infantil e primaria. Caanto lemooos!

Actividades de formación en linguas estranxeiras alumnado 2018

Listaxes provisionais correspondentes ao disposto no artigo 16.3 da Orde do 22 de xaneiro de 2018 pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2018, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.(DOG do 7/02/2018)

Marta Cabaleiro

O alumnado de infantil e primaria estamos facendo un proxecto en plástica de pintoras galegas. Coñecemos a súa vida e obra, eleximos un cadro por ciclos e facemolo na aula.Traballamos con Mª Antonia Dans, Carmela Taboada, Marta Cabaleiro e agora empezamos Maruxa Mallo. O día 11 de abril visitounos Marta Cabaleiro, facendo un taller co alumnado no cal pintaron un cadro conxuntamente co seu estilo, o puntillismo.

María Canosa

O venres 20 de abril a escritora María Canosa visitou o noso cole para falarnos dos seus libros: "O día que choveu do revés", lérono os de 1º e 2º de primaria, "Rubicundo" os de 3º e 4º e "Muriel" os de 5º e 6º de primaria. Ademais veu os nosos traballos e firmou un por un. Gustounos moito a súa visita!

Excursión 4º

O alumnado de 3º e 4º de Primaria foi ao teatro Afundacion ver un escpectáculo de música tradicional titulado "Na percura do tesouro", organizado  polos  gaiteiros de Xistra. Gustoulles moito e despois fomos ao parque merendar.