Listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido procedente de centros non adscritos para o curso 2024-2025

Xa están publicadas as listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso 2024/2025

Poden consultar as listaxes no taboleiro interno do CPI do Toural ou a través da aplicación admisiónalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital da Fábrica Nacional da Moneda e Timbre, premendo neste enlace

Non houbo ningunha modificación con respecto as listaxes provisionais.

Os prazos para formalizar a matrícula para o curso 2023-2024 son:

INFANTIL e PRIMARIA: Do 20 de xuño ata ó 30 de xuño de 2024

ESO: Do 23 de xuño ata ó 7 de xullo de 2024

Na web publicarase a documentación necesaria para formalizar dita matrícula.

Lembramos que o servizo de comedor está xestionado pola ANPA do CPI do Toural e o alumnado interesado deberá formalizar a petición de dito servizo.

Nota: Previamente ao prazo de matrícula se suelen convocar as axudas de material escolar e fondo de libros para o alumnado que vaia cursar Primaria ou ESO, xeralmente dende finais de maio ata o final do presente curso académico (21 de xuño de 2024). Estas axudas se solicitan telematicamente ou presencialmente no CPI do Toural. Calquera novidade publicarase nesta web.

Vilaboa, 15 maio 2024