Erasmus+

Erasmus+ é un  programa da UE nos ámbitos da educación, a formación, a xuventude e o  deporte para o período 2014-2020.

Ao noso centro concedéronlle este ano un programa de mobilidade ERASMUS+ KA 229 ( Asociacións intercambio escolar ) para alumnado e profesorado a desenvolver durante os curso 2019-2020 e 2020-2021.

Estes programas teñen como obxectivo:

A MOBILIDAD DAS PERSOAS, esta  acción clave apoia a mobilidade do alumnado e do profesorado.

A COOPERACIÓN PARA A INNOVACIÓN E O INTERCAMBIO DE BOAS PRÁCTICAS ENTRE O PROFESORADO DE DIFERENTES PAISES DA UNIÓN EUROPEA.

Neste curso 2019-2020, están previstas as seguintes  actuacións:

1.       O 4, 5 e 6 de novembro de 2019,  tres profesoras do noso centro participaron nas xornadas de traballo que se celebraron en ÜNYE, Turquía, xunto co profesorado dos centros participantes no proxecto: centros educativos de Turquía, Lituania, Romanía e República Checa.

2.       Mobilidade do alumnado: o Noso alumnado viaxará a Turquía no vindeiro mes de marzo de 2020, onde presentarán os proxectos que están a desenvolver, acompañados de profesorado do centro.

3.       Mobilidade do alumnado: O noso alumnado viaxará a Romanía no vindeiro mes de maio de 2020, acompañado de dous profesores/as do centro.

No vindeiro curso 2020-2021 se levarán a cabo as seguintes mobilidades:

1.       No mes de outubro de 2020, un grupo de alumnado acompañado de profesorado do centro, viaxará a Lituania.

2.       No mes de marzo de 2021, un grupo de alumnado acompañado de profesorado, viaxará á República Checa.

3.       No mes de maio de 2021,  o CPI do Toural será centro anfitrión, polo que recibiremos a visita de profesorado e alumnado dos centros dos catro países participantes: Turquía, Romanía, Lituania e República Checa.

Movilidades Erasmus+ Ka101

Escuola Popolare Tor San Lorenzo (@scuolapop):

1º Día

2º Día

3º Día

4º Día

O patio da Escuola Pop

DIFUSIÓN ERASMUS+ (1).pdf7.9 MB
In te gra ti n g C re a ti v i ty a n d In n o v a ti o n i n to T e a c h i n g.pdf5.74 MB