Taboleiro

ADMISIÓN ALUMNADO 2024-2025

Prazo presentación da documentación: do 1 ao 20 de marzo.

Presentar unhúnica solicitude (ANEXO IIED550B) de admisión no centro elexido como primeiro lugar de preferencia, que virá asinada polos dous proxenitores (agás nos casos de violencia de xénero ou perda da patria potestade).

DOCUMENTACIÓN:

• Documento quacredite idade do alumno/a: DNI ou Libro de Familia.

• Convenio reguladoou resolución xudicial de divorcio ou separacn.

• Copia do DNI do pai e da nai do alumno (no caso de non autorizar a consulta dos datos de identidade á Consellería de Educacn).

Poderán recoller o formularioAnexoII (modelo ED550B) gratuitamente no centro educativo.

Descargando o arquivo adxunto.

Descargando a solicitude da Sede Electrónica da Xunta de Galicia, na dirección http://www.xunta.es/portada, e da páxina web da Consellería de cultura, Educación, Universidades e FPna dirección: https://www.edu.xunta.gal/portal/familiasealumnado/escolarizacióneadmision e entregándoo no centro solicitado en primeiro  lugar.

Entregándoa a través da sede electrónica da xunta de Galicia a través da aplicación web "admisionalumnado" http://edu.xunta.gal/admisionalumnado

LEXISLACIÓN:

DECRETO13/2022do 3 de febreiro,polo quse regulaa admisión de alumnaden centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primariade educación secundariobrigatoria

ORDE do 21 de outubro de 2022 polque se desenvolve Decreto13/2022,do de febreiroe se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil,

CALENDARIO ESCOLAR 2023/2024

Calendario escolar 2022/2023 | EEI do Con

EN ARQUIVO ADXUNTO TEDES O CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2023/2024.

LISTAXE MATERIAL CURSO 2023-2024

Material Escolar y Libros Primaria 22-23 - Colexio Divina Pastora -Ourense

EN ARQUIVO ADXUNTO ESTÁ O LISTADO DE MATERIAL PARA O CURSO 2023-2024 PRIMARIA

Novas sobre o pago do comedor escolar

Este curso 2023-24 haberá cambios no pago do comedor escolar no noso centro.

Faga click neste VÍDEO para informarse.

LISTADO DEFINITIVO FONDO LIBROS ESO

Imágenes de Libro - Descarga gratuita en Freepik

EN ARQUIVO ADXUNTO TEDES O LISTADO DEFINITIVO FONDO LIBROS ESO.

COMEDOR ESCOLAR 2023-2024

Comedor Escolar | CEIP PLURILINGÜE A LAXE

ABERTO O PRAZO PARA FACER A SOLICITUDE DE COMEDOR ESCOLAR PARA O VINDEIRO CURSO 2023-2024 (ata o 28 de xullo de 2023). En arquivo adxunto tedes a vosa disposición os impresos.

TAMÉN ESTÁ ABERTO O PRAZO PARA ANOTARSE COMO COLABORADOR/A DE COMEDOR PARA O VINDEIRO CURSO (ata o 1 de setembro 2023).

LISTADO DEFINITIVO FONDO LIBROS PRIMARIA

Imágenes de Libro - Descarga gratuita en Freepik

EN ARQUIVO ADXUNTO TEDES O LISTADO DEFINITIVO DE FONDO LIBROS DE PRIMARIA.

LISTADO PROVISIONAL FONDO LIBROS ESO

Los Mejores 10 Libros Infantiles para tus Hijos - Nelson Portugal

EN ARQUIVO ADXUNTO ESTÁN OS LISTADOS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS PROVISIONAIS DO FONDO LIBROS ESO. PARA POSIBLES RECLAMACIÓNS TEDES ATA O VENRES 7.

LISTADO PROVISIONAL FONDO LIBROS PRIMARIA

Imágenes de Libros - Descarga gratuita en Freepik

EN ARQUIVO ADXUNTO ESTÁ O LISTADO PROVISIONAL DE FONDO LIBROS PARA O ALUMNADO DE PRIMARIA CURSO 2023-2024. PARA POSIBLES RECLAMACIÓNS TEDES ATA O VINDEIRO MÉRCORES (5 DE XULLO).

O LISTADO DA ESO NON ESTÁ DISPOÑIBLE MENTRAS NON TERMINE O PERÍODO DE MATRÍCULA. IREMOS INFORMANDO

LIBROS DE TEXTO 2023-2024

LIBROS DE TEXTO – IES Gregorio Prieto

ADXUNTAMOS LISTADO LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2023-2024.