AMPA

NOVAS ANPA

A ANPA do CPI Luís Díaz Moreno de Baralla convoca aos pais/nais de alumnado do centro a unha reunión o vindeiro mércores día 7 de outubro de 2020 as 20:00 horas no pavillón de Baralla para tratar temas de importancia con respecto ao horario do centro e outros asuntos de interese común.

En arquivo adxunto achégase a carta completa para que a poidan ler.

NOTA URXENTE ANPA

Aviso importante para socios y comerciantes

A ANPA do CPI Luís Díaz Moreno de Baralla e os/as representantes de pais/nais no Consello Escolar COMUNICAN:

Tras os resultados obtidos onte na votación das familias sobre a intención para cambiar a xornada actual a xornada continua, convócase aos pais/nais do alumnado a unha REUNIÓN hoxe día 14 de outubro as 20.00 horas no centro sociocultural de Baralla para poñerse de acordo na maneira de manifestarse e movilizarse para facer presión ante a Administración.

Prégase respeten todas as medidas de hixiene e seguridade COVID-19

RESULTADOS DA VOTACIÓN

TOTAL CENSO CPI : 106 FAMILIAS

84 familias participaron na votación

78 FAMILIAS A FAVOR

5 FAMILIAS EN CONTRA

1 BRANCO

INFORMACIÓN IMPORTANTE CAMBIO DE XORNADA

EN ARQUIVOS ADXUNTOS ACHÉGANSE OS DOCUMENTOS RELATIVOS Á XORNADA DE VOTACIÓN QUE ORGANIZA A ANPA XUNTO COS REPRESENTANTES/AS DE PAIS/NAI DO CPI LUIS DÍAZ MORENO, RESPECTO DO CAMBIO DE XORNADA.

TAMÉN SE AXUNTA O HORARIO QUE SE VOTOU NO SEU MOMENTO POLO CLAUSTRO DE PROFESORADO E CONSELLO ESCOLAR POR SE ALGUÉN TIVESE ALGUNHA DÚBIDA DE CÓMO SERÍA.

AXÚNTASE UN TERCEIRO DOCUMENTO QUE  OS/AS REPRESENTANTES DE PAIS/NAIS E ANPA REMITIRON A INSPECCIÓN EDUCATIVA, XEFATURA TERRITORIAL E TRANPORTES.

Información curso 2020-21

En arquivo adxunto queda información das actividades extraescolares curso 2020-21