Entrega de ORLAS ao alumnado de 4º de ESO

NORABOA AO ALUMNADO QUE REMATA A ESO

ANAIR, ALEJANDRO, PAULA, LUCÍA, LARA, EUGENIA, ÁLVARO E MARCOS

Dombate

O xoves as nenas e nenos de 3º a 6º visitaron o Dolmen de Dombate.

Marcelle

O pasado xoves as nenas e nenos de 1º e 2º viaxaron a Lugo ao zoo de Marcelle.

Excursión 6º a Seoane do Courel

A semana pasada, o alumnado de sexto curso foi de excursión a Seoane do Courel, onde desfrutaron de rutas xeniais, e dunha paisaxe espectacular. Tamén fixeron unha parada no máxico pobo das formiguiñas de San Clodio.

Para ver as fotos, premede na imaxe.

Matriarcas 2018

As nenas de 4ºB de primaria no ano 2018 decidiron homenaxear a importancia do Matriarcado en Galicia...

UN SEGREDO NO BOSQUE

Este curso o alumnado de infantil, 1º,2º,3º e 4º de primaria, traballou no Plan Proxecta:

"Nós tamén creamos"

Resultado deste traballo, presentámosvos a curta: Un segredo do bosque.

(PREME na imaxe para ver a curta)

<--!break-->

Cabo da Area en Italia

O alumnado de 4º de ESO disfrutou,e moito, do 14 ao 18 de maio da súa viaxe final de etapa que esta vez tivo como destino Italia. Catro días intensos en Roma onde visitaron todos os lugares históricos de interés (Basílica de S. Pedro, Capela Sistina e Museos Vaticanos, Coliseo, Foro Romano e Palatino, Panteón, etc), disfrutaron das prazas e as súas fontes (Piazza Navona, Praza de España, Fontana de Trevi, Piazza del Popolo...), pasearon polas distintas zonas (Trastévere, Praza da República, Quirinal...).

NÚMERO PREMIADO CESTA 6º PRIMARIA

Apareceu a rifa premiada do Cofre do Tesouro.

Xa temos gañadores! Noraboa!