Contacontos "Relatos en clave de FA"

O pasado venres os nenos e nenas de Infantil e Primeiro Ciclo tiveron a sorte de ver un contacontos musical chamado "Relatos en clave de Fa".

Caroline's visit

Hoxe os nenos e nenas de Primeiro e Cuarto, tiveron a sorte de coñecer a Caroline. Grazas á Teacher Belén, Caroline viunos visitar para falarnos un pouco do seu país, Finlandia: as súas costumes, o clima, a música, etc.

Obradoiros de Halloween!

Onte, xoves 19 de outubro, as nenas e nenos de Primeiro A e B xuntámonos no corredor a facer uns obradoiros de Halloween. Coa axuda das nosas profes, a Teacher, e a nosa auxiliar de conversa Caroline, pintamos calaveiras, fixemos arañas, ollos e morcegos. O próximo xoves continuaremos para poder decorar o noso túnel do medo.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS e LISTAXE DE LIBROS PARA O CURSO 2017/18

LISTADO DE LIBROS DE TODAS AS ETAPAS

CURSO 2017/18

Xornadas clubs de lectura. Santiago 17 de Xuño 2017

O sábado 17 de xuño de 2017 celebróuse no Pazo de Congresos de Santiago a X Xornada dos clubs de Lectura ás que asistirón as alumnas Uxía Toja, Daniela Bolón e Yésica Veloso acompañadas pola profesora Mª Luz Noya. Premendo na imaxe inferior se accede ás fotos do evento na que se pode ver, entre outras cousas, ás alumnas coa escritora Ledicia Costas e a Mª Luz con Ana Rodríguez, profesora de lengua castellana y literatura que impartíu clases no noso centro.

Daniela, Jessi e Uxía con Ledicia Costas

Novas sobre o uso do móbil no centro

NA REUNIÓN DO CONSELLO ESCOLAR CELEBRADA O

MÉRCORES 26 DE ABRIL DE 2017 DECICÍUSE POÑER

EN PRÁCTICA A PROHIBICIÓN DO MÓBIL NO CENTRO

SEGUNDO INDICA A VIXENTE NORMATIVA DE

CONVIVENCIA E O NOSO PLAN DE CONVIVENCIA.

(SÓ SE CONTEMPLA NO SUPOSTO INDICADO NO PLAN

DE CONVIVENCIA)

NOVOS BLOGUES

Este curso contamos con dous novos blogues no cole:

O blogue da aula de inglés (By the beach we learn)

O blogue da aula de 5º de primaria

PINCHA NAS IMAXES para acceder os blogues!