FAMILIAS, TEMOS INTRUSOS NO COLE...

Estimadas familias:

Temos aviso de que nos visitan uns pequenos intrusos no cole, recomendamos que revisedes as cabezas das nenas e nenos.

Un saúdo e moitas grazas.

ACTIVIDADE 5ºA e 5ºB

O pasado martes 16 de outubro as alumnas e alumnos de 5ºA e 5ºB realizaron unha actividade na aula de lectura de primaria na que realizaron un obradoiro de deseño de bolsas e mochilas lectoras.

Podedes ver como realizaron a actividade premendo na imaxe.

ANDAINA SOLIDARIA CONTRA A LEUCEMIA INFANTIL

O vindeiro venres 26 de outubro (11.40 - 12.50) terá lugar no centro unha andaina solidaria en colaboración coa asociación Unoentrecienmil.

A andaina realizarase polo paseo de Laxe, a saída e chegada será nas inmediacións do cole (portalón pequeno). As distancias estarán previamente señalizadas para cada idade.

OBXECTOS ESQUECIDOS

Estimadas familias:

Ao longo do curso pasado houbo nenas e nenos que foron esquecendo diversidade de obxectos no cole. Adxuntamos unha foto por si vos resulta familiar algunha prenda.

Podedes pasar polo centro a recollela.

Grazas.

Un saúdo.

Premio á mellor curtametraxe 2018 no FICBUEU

O pasado sábado 15 de setembro recibimos o premio á mellor curtametraxe de educación especial, infantil e primaria no FICBUEU polo traballo realizado o curso pasado co conto "O segredo do bosque", no que participaron as alumnas e alumnos de infantil, 1º, 2º, 3º e 4º de primaria.

Recolleron o premio os seguintes mestres: Berta Suárez, Fernando Pose e Laura Romero.

FESTIVAL FIN DE CURSO 2017-2018

A continuación deixámosvos o vídeo do festival de Fin de Curso 2017-2018.

Entrega de ORLAS ao alumnado de 4º de ESO

NORABOA AO ALUMNADO QUE REMATA A ESO