FONDO SOLIDARIO DE LIBROS e LISTAXE DE LIBROS PARA O CURSO 2017/18

CURSO 2017/18

Datas dos exámenes de setembro 2017

PREMER NA IMAXE PARA AGRANDAR

Actividades fin de curso en secundaria

Festival fin de curso

Andaina a Camelle e visita ao museo de Man

CONCURSO PÚBLICO PARA A ADXUDICACIÓN DA CAFETERÍA DO CPI PLURILINGÜE CABO DA AREA

CONCURSO PÚBLICO PARA A ADXUDICACIÓN

DA CAFETERÍA DO CPI PLURILINGÜE CABO DA AREA

premer na imaxe para acceder

ás bases do concurso

ANDAINA FIN DE CURSO

Hoxe fomos de andaina dende Mórdomo ata a praia de Soesto!

Pinchado na imaxe veredes todas as fotos

AXUDA AOS ANIMAIS

O alumnado de educación infantil xunto cos seus mestres fixeron un mercado para recadar fondos para a Asociación Anajata en defensa dos animais. Noraboa pola iniciativa!

Xornadas clubs de lectura. Santiago 17 de Xuño 2017

O sábado 17 de xuño de 2017 celebróuse no Pazo de Congresos de Santiago a X Xornada dos clubs de Lectura ás que asistirón as alumnas Uxía Toja, Daniela Bolón e Yésica Veloso acompañadas pola profesora Mª Luz Noya. Premendo na imaxe inferior se accede ás fotos do evento na que se pode ver, entre outras cousas, ás alumnas ca escritora Ledicia Costas e a Mª Luz con Ana Rodríguez, profesora de lengua castellana y literatura que impartíu no noso centro.

Novas sobre o uso do móbil no centro

NA REUNIÓN DO CONSELLO ESCOLAR CELEBRADA O

MÉRCORES 26 DE ABRIL DE 2017 DECICÍUSE POÑER

EN PRÁCTICA A PROHIBICIÓN DO MÓBIL NO CENTRO

SEGUNDO INDICA A VIXENTE NORMATIVA DE

CONVIVENCIA E O NOSO PLAN DE CONVIVENCIA.

(SÓ SE CONTEMPLA NO SUPOSTO INDICADO NO PLAN

DE CONVIVENCIA)

Acto final do proxecto 'O MUNDO QUE QUEREMOS'

E o día chegou, hoxe rematamos o noso proxecto de todo o curso en Secundaria, proxecto no que reflexionamos e traballamos sobre os 18 obxectivos de desenvolvemento sostible a conseguir no 2030 para lograr ter un mundo máis igualitario, máis solidario, máis repectuoso coas persoas e co propio planeta. Todo un curso no que tivemos diversas actividades promovidas dende distintas ONG e complementadas con tarefas nas clases e a celebración da Semana Cultural, tamén dedicada a SOLIDARIEDADE.

Hoxe achegámonos á nosa vila para transmitir esas ideas e amosar os nosos traballos. No mercadillo, repartíronse folletos explicativos de todo o traballo realizado, expuxéronse as fotografías reivindicativas e escoitose o programa de radio cun berro claro 'Este é o mundo que queremos' xusto e igualitario, sin guerras nen loitas, sin fame ou pobreza, sin explotacións, cunha sanidade e educación digna, sin discriminacións de xénero ou por otras condicións, nun planeta coidado e respectado.

Se clicas na foto de arriba, podedes ver as FOTOS DE TODAS AS ACTIVIDADES.

Grazas aos que nos escoitaron e participaron, entre todos esperamos conseguir ese novo mundo.

ENLACES AO RESTO DE MATERIAIS DE "O MUNDO QUE QUEREMOS"

O PROGRAMA DE RADIO   FOTOGRAFÍAS DO PROXECTO