DÍA DO LIBRO 2018

Con motivo da celebración do Día do libro, os nenos e nenas dende Infantil ata Secundaria, xuntáronse no patio para facer un apadriñamento lector. Os/as maiores elexiron un conto para lerlle aos máis cativos/as.

Ademais dende o Concello procedeuse á entrega do premio á nena máis lectora a unha das nosas alumnas: Ainara Rodríguez Blanco.

Clicando aquí tedes o enlace ás fotos.

Visita e taller no Museo de Belas Artes (A Coruña) - Secundaria

MUSEO DE BELAS ARTES (Venres 13 de abril)

O alumnado de secundaria desprazouse ao MUSEO DE BELAS ARTES  da Coruña para desenvolver actividades complementarias (visita + taller) relacionadas coas artes:

"As mulleres no Museo" (1º  e 2º ES)

"Os gravados de Goya" (3º e 4º ESO)

Premendo na imaxe se pode acceder ás fotografías das actividades.

DONATIVO GREENPEACE

Grazas aos vosos donativos para a campaña "Salvemos el Ártico" de Greenpeace, hoxe fixemos un ingreso na conta da ONG de 66,70€.

A IV SEMANA CULTURAL EN IMAXES

AQUÍ ESTÁN OS ENLACES AS IMAXES DA SEMANA CULTURAL POR ACTIVIDADE E ETAPA

PLAN PROXECTA "PAISA XE E MEDIOAMBIENTE" RUTAS EN WIKILOLOC - ED. FÍSICA - 3º E 4º ESO

Xa están dispoñibles as Rutas dende (ou ata) o CPI Plurilingüe Cabo da Area.
Aquí tedes o enlace á páxina de wikiloc onde atoparedes todas as rutas feitas polos alumnos de 3º e 4º da ESO dentro da materia de Educación Física para o Plan Proxecta deste curso 2017/18 "Paisaxe e Medioambiente".  Preme na imaxe superior.

4ª SEMANA CULTURAL - MARZO 2018

PREME NO CARTAZ PARA ACCEDER Á INFORMACIÓN

8 de Marzo

O venres día 9 de Marzo, as nenas e nenos de Infantil e Primaria reuníronse para celebrar xuntas/os o Día Internacional da Muller. Para isto, prepararon uns pequenos escritos, nos que tiveron que investigar sobre a vida dunha muller da súa contorna, que para elas e eles fose importante, por algún motivo. Sen dúbida, non tiveron que afondar moito, para atopar historias tan interesantes como as que podedes ver no vídeo seguinte.

8 de Marzo

Para conmemorar o Día Internacional da Muller, dende o noso cole elaboramos este vídeo coa colaboración das nosas mulleres, que somos moitas!!

Recordade que se as mulleres paramos, o mundo PARA....somos a metade!!

8 de marzo Día da Muller

Os nenos e nenas de primeiro B elaboramos un vídeo para conmemorar o Día da Muller.

Proceso de ADMISIÓN DE ALUMNADO

CPI Plurilingüe CABO DA AREA

INFORMA:

Segundo a Orde 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado de Educación Infantil, Primaria e Secundaria.

O prazo de presentación de solicitudes de admisión de alumnado para o curso 2018 - 2019 abranguerá do 1 ao 20 de marzo, ambos os dous inclusive.

Será preciso presentaE a seguinte documentación:

• Solicitude de ingreso que será única e terá carácter vinculante.

• 2 Fotos tamaño carnet

• Fotocopia do libro de familia (folla do neno/a e do matrimonio)

• Autorización dos proxenitores para a admisión do alumno.

• Fotocopia da tarxeta sanitaria (pai, nai, e do neno/a).

• Fotocopia do DNI (pai, nai e do neno/a)

• Fotocopia de Título Oficial de Familia numerosa.

• Certificado médico

• Certificado minusvalía

• Familia monoparental acreditar con:

• Certificado de convivencia

• Resolución xudicial de separación, divorcio ou medidas partena-filiais ou convenio regulador.

• Impreso de transporte

• Certificado do padrón municipal

• Copia da renta, no caso de que solicite o servizo de comedor

• Certificación académica en caso de estar matriculado en cursos anteriores.

Toda a documentación que se presente deberá ser orixinal ou copia cotexada.

NOTA: Tódolos impresos serán proporcionados na secretaría do centro no seguinte horario:

Mañás: de 9:30 a 13:30

Laxe, a 26 de febrero de 2018