Skip to Content

Un ano máis temos aquí o noso FURACÁN INFORMATIVO con todas as novas do curso, esperamos que vos guste!



Avisos importantes

Información sobre o final do curso 2019/2020

Instruccións para a solicitude do fondo solidario de libros e axudas

Instruccións para a RECOLLIDA de material e ENTREGA de libros da biblioteca e al bolsas feministas  PRIMARIA

Instruccións para a RECOLLIDA de material e ENTREGA de libros da biblioteca SECUNDARIA


Renóvase o  prazo de presentación de solicitudes de admisión !!!

Para novos/as alumnos/as no centro que non fixeran reserva de plaza.

A admisión será do 11 ao 18 de maio, ambos os dous días incluídos (para acceder a toda a información premer aqui)

HORARIO DE 10 a 13 horas

As persoas que acudan ao centro, para entregar a documentación, deberán pedir cita e  cumplir as normas dictadas polo  Ministerio  de  Sanidade ( mascarillas, luvas e distancia entre as persoas)

Habilitarase na entrada unhas mesas para a recepción de documentación.

Chamar ou mandar whatsApp o número 620718041 para pedir cita

 


 

Lembra que os materiais aquí indicados  son  para o traballo persoal e serán nalgúns casos correxidas polos profesores/as cando llas mandedes de volta, noutros autocorrexidas con solucionarios ou ben correxidas cando se reinicien as clases. Non son avaliables.

A comunicación entre alumnado e profesorado para resolver posibles dúbidas realizarase por correo electrónico, teléfono, abalar, class dojo, snappet, whatsapp, telegram,.... Consulta as direccións  pinchando aquí.

Preme no nivel educativo correspondente para buscar o teu grupo:

          Educación Infantil 

          Educación Primaria 

          Educación Secundaria 

         Departamento de orientación

O alumnado que ten  adaptación curricular recibe a comunicación persoalizada (correo electrónico, teléfono ou whatsapp) coas tarefas correspondentes ás materias adaptadas


Estimadas familias: 

Seguindo as indicacións das autoridades educativas, o noso centro facilitará ás familias as cualificacións do alumnado correspondentes á Segunda Avaliación. As cualificacións corresponden á avaliación dos contidos impartidos ata o 13 de marzo, data na que se suspenderon as clases.

O venres día 3 abril a partir das 10:00  estarán publicadas en Abalar como se tiña previsto antes da suspensión das clases

As familias que desexen que se lles envíe o boletín terán que enviar un correo electrónico ao correo   cpi.cabo.area@edu.xunta.es  indicando:

Nome do pai/nai/titor/a legal do alumno/a co seu DNI

Nome do alumno/a e curso

No Asunto: Solicitude do Boletín de Notas da 2º Avaliación

E seralle enviado na maior brevidade posible, non antes do venres que é cando se fan públicas as notas.

Ánimo e forza. 

Saúdos


 

Intruccións do CPI Plurilingüe Cabo da Area para poder solicitalas neste enlace



by Dr. Radut