O mércores 21 de Xuño o centro CPIP Cabo de Area coa chegada do fin do curso 22/23 celebrou dous eventos, o 50 aniversario do centro e a gradación de 4º de ESO.

Co 50 aniversario celebrouse un carreira conmemorativa, na cal se correu cunha camiseta deseñada para este día e que se regalou a todas/os as/os participantes. Ademais, ao finalizar a carreira deuse unha mazá, unha barriña enerxética e auga.

Tamén durante a gradación emitiuse un vídeo para a celebración do 50 aniversario. Este foi creado pola profesora de 3º de Primaria, Mariña Lema, cantado polo seu alumnado, maquetado polo profesor Sergio Pereira, e coa colaboración de toda a comunidade educativa. (Facendo clic na imaxe podedes acceder ao vídeo)

Tedes tamén o vídeo subido a YOUTUBE na seguinte ligazon: https://youtu.be/aheuODGQhMc

Desde o CPIP Cabo dá Area queremos dar as GRAZAS a todas as persoas que fixeron posible estes dous eventos: familias, alumnado, profesorado e persoal non docente.

Tamén desexamos todo o mellor a todo o alumnado de 4º da ESO nesta nova etapa que comezan.

As nenas e nenos máis pequenos de Primaria amosan o seu compromiso na loita contra a violencia de xénero cantando.

No documento adxunto pódese consultar a organización do fin de curso 2020-21 en secundaria.

O venres 21 de maio visitounos o profesor emérito Juan Manuel Vidal Romaní, da Universidade da Coruña, para ofrecer unha conferencia en primeiro da ESO sobre a xeoloxía da cortorna do centro, así como unha visita á praia de Laxe.

SON ALGO MÁIS QUE PEDRAS

Dende o CPIP Cabo da area de Laxe, e en relación ao proxecta que se traballa no centro, elaboramos uns carteis a favor de coidar e preservar o entorno  dos Penedos de Traba e Pasarela.

Dicir que non estamos en contra da enerxía eólica, pero si da colocación de aeroxeradores preto dun espazo xeomorfolóxico único declarado pola Xunta Paisaxe Protexida e dunha zona de especial importancia para as aves como é a lagoa de Traba.

Cremos que os Penedos e a súa contorna é un dos espazos próximos que ofrece un gran patrimonio natural e paisaxístico ( penedos, lagoa, praia, vistas...) para desfrute e proveito por parte da nosa rapazada tanto das xeracións actuais como das futuras.