DEPARTAMENTO DE EDUCACIÓN FÍSICA

Alejandra Mª Pérez Caaveiro
                                                                                       PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO

Educación Física na rúa

Alumnado do noso centro, acompañado polo profesorado de educación física e algúns titores, participou na conmemoración do 25 de abril + EF! , Día da Educación Física na Rúa.

A intención da xornada era dar visibilidade á materia de educación física. Esta actividade permitíramos concienciar a toda a comunidade educativa da necesidade de incrementar o número de horas semanais de educación física no ensino obrigatorio como medida para evitar o sedentarismo e mellorar a saúde do alumnado. Na Praza da Constitución de 12:30 a 13:30 realizaron xogos, bailes e actividades que  pretendían ser unha pequena mostra dos contidos impartidos en nesta área. Agradecer ao Concello que colaborou con nos prestándonos a megafonía.

Premede nas imaxes ou visitade o blogue de Educación Física para ver unhas fotos da xornada.

RCP na aula

Este martes 18 de abril profesorado e familias compartiron unha xornada de formación en primeiros auxilios no noso colexio. Velaquí vos deixamos unhas fotos da xornada organizada polo departamento de Educación Física e un enlace ao blogue deste departamento onde podedes consultar máis actividades que estamos a facer no centro.

Programa de RCP na aula

O alumnado de secundaria do CPI Aurelio Marcelino Rey García estivo aprendendo nas sesións de educación física os protocolos de actuación da cadena de supervivencia dentro do programa de RCP na aula.
Neste video explicannos a súa experiencia cos contidos de soporte vital básico e como foron capaces de trasmitir os seus coñecementos ao alumnado de 5º e 6º de primaria.