Benvida. Bienvenida

Edificación e obra civil

Transporte a mantemento de vehículos

Sauda do Director do CIFP Someso.

Versión en castellano.                                      English version

Someso, primer centro preparado ante emergencias cardíacas

NOVO: O CIFP SOMESO, primeiro centro de formación da cidade preparado ante emerxencias cardíacas.  (leer mais)

Resultado de imagen de acreditacion de competencias xunta

Publicación de los listados definitivos. Se publican los  listados por unidad de competencia. ( leer más.......)

Listado definitivo de personas admitidas

Listado de personas excluidas por no cumplir los requisitos de la convocatoria.

CIFP Someso-CFP Zanardelli (Brescia, Italia)

Dende o  31/01/18 al 03/03/18 recibiremos a visita dun grupo de 10 alumnas do sector da Imaxe Persoal do CFP Zanardelli (Brescia, Italia) con motivo da realización de unhas prácticas profesionales en empresas de  Peiteado e Estética , que colaboran co CIFP Someso e dentro do programa Erasmus+ do noso Centro.

Curriculum vitae para alumn@s y exalumn@s del CIFP SOMESO

O CIFP SOMESO obtén o 1º premio no concurso Eduemprende Idea 2017 na modalidade A ( Ciclo superior) co proxecto EFICONTER cunha dotación de 3000 euros.

Os alumnos premiados foron Juan Bautista Gracia Villalva, Alberto Ortiz Abad e Joshua Axel Pysar. Foron tutelados pola profesora de FOL e coordinadora de emprendemento do CIFP Someso María del Carmen López Viña.

LISTADO ADMITIDOS FP BÁSICA (todolos cursos)

Normas de organización e funcionamento do CIFP SOMESO

Accede ó documento NOF onde se recollen as normas, organizacion, funcionamento e convivencia dos CIFP.E de interese para alumnos, pais, profesores e demais comunidade educativa.

acceso directo ao documento

Calendario escolar 2017-18

PROGRAMACIÓN DE CURSOS DE FORMACIÓN OCUPACIONAL 2018 PARA DESEMPLEADOS IMPARTIDOS NO CIFP SOMESO en concierto con la Consellería de Economía e Industria.

NUEVO:  La programación prevista PARA 2018 es:

Pintura de vehículos 518 horas . Desarrollándose

Aplicación de barnices y lacas en elementos de carpintería y muebles 228 horas Inicio mayo 2018

Las personas interesadas deben figurar como demandantes de esta formación en sus oficinas de empleo.

NOVO: enlace para coordinadores do CIFP SOMESO

Resultado de imagen de Building and civil work

EDIFICACIÓN E OBRA CIVIL:

Accede aos contidos desta Familia profesional

Bioconstrución Someso. ACCEDE Ó NOSO PORTAL

SPAINSKILLS 2017 PEITEADO
Noraboa ao equipo de IMAXE PERSOAL do CIFP SOMESO que particióu no Campionato SPAINSKILLS 17 celebrado en Madrid. O traballo realizado por LUCÍA LÓPEZ BUJEIRO e a súa titora Beatriz García Veiga, foi impresionante, como podedes comprobar nas fotografías. Moitas grazas. Sentímonos orgullosos do voso traballo.

Ver fotos

Últimas actividades departamento de orientación:-FESTIVAL DE ENTROIDO 2017.
-VISITA DEL CENTRO CEIP CELSO EMILIO FERREIRO DE CERCEDA.

ANTENA XUVENIL

Espazo de información coordinado polo Departamento de Orientación