Benvida. Bienvenida

Edificación e obra civil

Transporte a mantemento de vehículos

Sauda do Director do CIFP Someso.

Versión en castellano.                                      English version

INICIO CURSO

Xornada de presentacion e inicio curso

LISTADO ADMITIDOS FP BÁSICA (todolos cursos)

Normas de organización e funcionamento do CIFP SOMESO

Accede ó documento NOF onde se recollen as normas, organizacion, funcionamento e convivencia dos CIFP.E de interese para alumnos, pais, profesores e demais comunidade educativa.

acceso directo ao documento

Calendario escolar 2017-18

Oferta de Formación profesional Dual do CIFP SOMESO:

Ciclo Superior de Estética integral e benestar.

!!! Aberto prazo de matricula para DUAL!!!

Convenio firmado con Arlea Hotels S.L.U

Duración 2 cursos: Primeiro ano 6 meses no CIFP SOMESO e 6 meses en instalacións de Arlea Hotels. As prácticas en Arlea Hotels están remuneradas así como os gastos de estancia e desprazamento (segundo curso de xeito similar)

Convenio de colaboración

CURSOS DE FORMACIÓN OCUPACIONAL 2017 PARA DESEMPREGADOS IMPARTIDOS NO CIFP SOMESO en concerto coa Consellería de Traballo.

NOVO:  A programación prevista de cursos é:

Embellecemento e decoración de superficies de vehículos 558 horas . Inicio 25 septiembre 2017

Servizos estéticos de hixiene, depilación e maquillaxe 658 horas Inicio 02 outubro 2017

Soldadura oxigas e MIG/MAG 678 horas Inicio 18 septiembre 2017

As persoas interesadas deben figurar como demandantes desta formación nas súas oficinas de emprego.

NOVO: enlace para coordinadores do CIFP SOMESO

Resultado de imagen de Building and civil work

EDIFICACIÓN E OBRA CIVIL:

PERIÓDO DE MATRÍCULA. PRAZAS DISPOÑIBLES

Accede aos contidos desta Familia profesional

Bioconstrución Someso. ACCEDE Ó NOSO PORTAL

SPAINSKILLS 2017 PEITEADO
Noraboa ao equipo de IMAXE PERSOAL do CIFP SOMESO que particióu no Campionato SPAINSKILLS 17 celebrado en Madrid. O traballo realizado por LUCÍA LÓPEZ BUJEIRO e a súa titora Beatriz García Veiga, foi impresionante, como podedes comprobar nas fotografías. Moitas grazas. Sentímonos orgullosos do voso traballo.

Ver fotos

Últimas actividades departamento de orientación:-FESTIVAL DE ENTROIDO 2017.
-VISITA DEL CENTRO CEIP CELSO EMILIO FERREIRO DE CERCEDA.

Curriculum vitae para alumn@s y exalumn@s del CIFP SOMESO

ANTENA XUVENIL

Espazo de información coordinado polo Departamento de Orientación

Anuario 2016-17 Anuario 2015-16

Anuario 2013-14

Anuario 2012-13 Anuario 2011-12
     Magosto
Anuario 2010-11 50 Aniversario

Actividades do centro

Resultado de imagen de skills 2016 galicia  Resultado de imagen de desfile despunte 2016   Resultado de imagen de stop accidentes
Skills 2016 Desfile despunte 2016   Stop accidentes   Video 50 aniversario

O Conselleiro de Educación inaugura o Viveiro de Empresas

Fotos do viveiro

Si tés unha idea empresarial ou queres montar a túa propia empresa no CIFP Someso, contas con magnificas instalacións e asesoramento.

A través deste viveiro, por un período de dous anos os alumnos do centro poderán desenvolver –totalmente de balde- o seu proxecto de empresa, contando en todo momento co asesoramento de profesorado e doutros emprendedores. O viveiro pode ser utilizado tanto polo alumnado do propio centro como por titulados en outros centros educativos que remataran os seus estudos en ensinanzas postobrigatorias nos últimos 4 anos.

Para máis información contacta co Centro. 981282200 ou por correo electrónico cif.someso@edu.xunta.es

VALIDACIONS ENTRE MODULOS PROFESIONAIS (NOVEDAD)
Guía do alumnado curso 2017-18

O CIFP SOMESO recoñecido coa Certificación de Calidade ISO 9001

O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria recoñeceu a labor dos 17 centros que integran a Rede de CIFP, leer mais

Visita do Presidente da Xunta de Galicia ó CIFP Someso no seu 50 aniversario
Resultado de imagen de skills 2016 galicia

MEDALLA OURO SKILL PEITEADO  GALICIASKILLS 2016.
LUCÍA LÓPEZ BUJEIRO gañóu a medalla de Ouro no Campionato GALICIASKILLS 2016, que se celebróu en Silleda representando o CIFP SOMESO no SKILL de Peiteado, baixo a Titoría de Beatriz García Veiga, profesora do departamento de Imaxe Persoal.

Accede á galería

Galeria de imaxes en flickr

Galeria de imaxes

Carnavales 2017. Accede as fotos

IMG_7837_result.jpg

ALUMNOS/AS DE IMAXE PERSOAL  NO DESFILE DESPUNTE 2016
Os alumnos e alumnas de IMAXE PERSOAL do CIFP SOMESO participaron no desfile realizando as maquillaxes e os peiteados que se luciron neste evento,que se realizóu na Cidade da Cultura de Santiago de Compostela o 04 de Novembro 2016, organizado e coordinado pola Escola de Arte e Superior de Artes e Oficios Mestre Mateo.
Foi un día de intenso traballo, pero o resultado vale a pena.

Accede á galería

AVISO PARA ALUMNOS/AS: Certificado de prevención de riscos laborais

Aula virtual para alumnos do CIFP Someso

É unha plataforma de apoio ó profesor/a e o alumno/a que facilita o desenrolo das novas programacións e posibilita realización de exames, cuestionarios, foros, exe-learning, chats, apuntes, calendarios de aula, cualificacións, etc.

Recurso disponible para tódolos docentes do centro. Require coñecementos básicos de Moodle. Poñerse en contacto co administrador

Accede as ofertas de emprego por familias profesionais.empregocifpsomeso@gmail.com