Benvida. Bienvenida

Edificación e obra civil

Transporte a mantemento de vehículos

Sauda do Director do CIFP Someso.

Versión en castellano.                                      English version

NOVO: CURSOS DE FORMACIÓN OCUPACIONAL 2017 PARA DESEMPREGADOS IMPARTIDOS NO CIFP SOMESO en concerto coa Consellería de Traballo. Os cursos son:

PINTURA DE VEHÍCULOS  518 horas inicio 13 de marzo 2017

SERVIZOS AUXILIARES DE PERRUQUERÍA 348 HORAS inicio 13 de marzo 2017

SOLDADURA CON ELECTRODO REVESTIDO E TIG 758 horas inicio 2 de marzo 2017

FÁBRICAS DE ALBANELERÍA  508 horas inicio pendiente

INSTALACIÓN DE MOBLES 628 horas inicio pendiente

Estos cursos están asociados a certificados de profesionalidade de nivel 2 e inclúen prácticas en empresa.

As personas interesadas deben dirixirse a súa oficina de emprego e demandar calquera desta formación para poder entrar no proceso de selección

Acreditación de competencias

Acreditación de competencias profesionais. Accede ó portal do CIFP Someso

NUEVO: Publicación de los listados de personas aptas y de personas que tienen que corregir su documentación.

ACLARACIÓN: El hecho de aparecer en el listado de personas que tienen que enmendar la documentación no significa que la persona esté excluida. Sólo significa que tiene algún documento no aportado o incompleto y tiene un periodo de tiempo para corregirlo. Para poder corregirlo debe entrar en su solicitud, en el campo observaciones ver la causa de enmienda y hacer una reclamación en la app, imprimirla y presentarla o enviarla por correo certificado al CIFP SOMESO junto con la documentación corregida. Se contestará por la propia app.

No se admitirá documentación nueva que el solicitante no haya cargado en su solicitud. El período es para subsanar la ya presentada o introducida en la app que no pudo presentarse.

Listado de personas aptas

Listado personas que deben corregir su documentación

Listado mayores de 25 años que no pueden acreditar su experiencia

Curriculum vitae para alumn@s y exalumn@s del CIFP SOMESO

ANTENA XUVENIL

Espazo de información coordinado polo Departamento de Orientación

Resultado de imagen de skills 2016 galicia

MEDALLA OURO SKILL PEITEADO  GALICIASKILLS 2016.
LUCÍA LÓPEZ BUJEIRO gañóu a medalla de Ouro no Campionato GALICIASKILLS 2016, que se celebróu en Silleda representando o CIFP SOMESO no SKILL de Peiteado, baixo a Titoría de Beatriz García Veiga, profesora do departamento de Imaxe Persoal.

Accede á galería

IMG_7837_result.jpg

ALUMNOS/AS DE IMAXE PERSOAL  NO DESFILE DESPUNTE 2016
Os alumnos e alumnas de IMAXE PERSOAL do CIFP SOMESO participaron no desfile realizando as maquillaxes e os peiteados que se luciron neste evento,que se realizóu na Cidade da Cultura de Santiago de Compostela o 04 de Novembro 2016, organizado e coordinado pola Escola de Arte e Superior de Artes e Oficios Mestre Mateo.
Foi un día de intenso traballo, pero o resultado vale a pena.

Accede á galería

Calendario escolar 2016-17

Anuario 2015-16 Anuario 2013-14

Anuario 2012-13

Anuario 2011-12 Anuario 2010-11
 Magosto   Resultado de imagen de skills 2016 galicia
50 Aniversario  Historia

Actividades do centro

Video 50 aniversario Skills 2016
Resultado de imagen de desfile despunte 2016  Resultado de imagen de stop accidentes
Desfile despunte 2016  Stop accidentes

Xornadas portas abertas proxectos de innovación

Bioconstrución Someso. ACCEDE Ó NOSO PORTAL

O Conselleiro de Educación inaugura o Viveiro de Empresas

Fotos do viveiro

Si tés unha idea empresarial ou queres montar a túa propia empresa no CIFP Someso, contas con magnificas instalacións e asesoramento.

A través deste viveiro, por un período de dous anos os alumnos do centro poderán desenvolver –totalmente de balde- o seu proxecto de empresa, contando en todo momento co asesoramento de profesorado e doutros emprendedores. O viveiro pode ser utilizado tanto polo alumnado do propio centro como por titulados en outros centros educativos que remataran os seus estudos en ensinanzas postobrigatorias nos últimos 4 anos.

Para máis información contacta co Centro. 981282200 ou por correo electrónico cif.someso@edu.xunta.es

Concurso proxecto A Coruña Emprende 2015

Concurso proxecto "A Coruña Emprende 2016"

VALIDACIONS ENTRE MODULOS PROFESIONAIS (NOVEDAD)
Guía do alumnado curso 2016-17
AVISO PARA ALUMNOS/AS: Certificado de prevención de riscos laborais

O CIFP SOMESO recoñecido coa Certificación de Calidade ISO 9001

O conselleiro de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria recoñeceu a labor dos 17 centros que integran a Rede de CIFP, leer mais

Visita do Presidente da Xunta de Galicia ó CIFP Someso no seu 50 aniversario

Galeria de imaxes en flickr

Galeria de imaxes

Aula virtual para alumnos do CIFP Someso

É unha plataforma de apoio ó profesor/a e o alumno/a que facilita o desenrolo das novas programacións e posibilita realización de exames, cuestionarios, foros, exe-learning, chats, apuntes, calendarios de aula, cualificacións, etc.

Recurso disponible para tódolos docentes do centro. Require coñecementos básicos de Moodle. Poñerse en contacto co administrador

Accede as ofertas de emprego por familias profesionais.empregocifpsomeso@gmail.com

Convocatoria bolsas FEUGA para os titulados en Formación Profesional.

Se eres recién titulado do sistema educativo de Galicia grazas a estas bolsas podes realizar practicas formativas en empresas mediante o programa de Becas de Formación Profesional (PBFP) de xeito que se facilite o teu acceso ó mercado laboral. Prema no enlace superior para acceder as bases.