Benvida. Bienvenida

Edificación e obra civil

Transporte a mantemento de vehículos

Sauda do Director do CIFP Someso.

Versión en castellano.                                      English version

Resultado de imagen de acreditacion de competencias xunta

NUEVO: Publicación de los listados de revisión de documentación. Se publicarán 2 listados: personas aptas para baremar y personas que tienen que corregir su documentación ( leer más.......)

Solicitantes con documentación apta para ser baremada

Solicitantes que precisan emendar a súa documentación

Solicitantes maiores de 25 anos que non xustifican a documentación

CIFP Someso-CFP Zanardelli (Brescia, Italia)

Dende o  31/01/18 al 03/03/18 recibiremos a visita dun grupo de 10 alumnas do sector da Imaxe Persoal do CFP Zanardelli (Brescia, Italia) con motivo da realización de unhas prácticas profesionales en empresas de  Peiteado e Estética , que colaboran co CIFP Someso e dentro do programa Erasmus+ do noso Centro.

Curriculum vitae para alumn@s y exalumn@s del CIFP SOMESO

O CIFP SOMESO obtén o 1º premio no concurso Eduemprende Idea 2017 na modalidade A ( Ciclo superior) co proxecto EFICONTER cunha dotación de 3000 euros.

Os alumnos premiados foron Juan Bautista Gracia Villalva, Alberto Ortiz Abad e Joshua Axel Pysar. Foron tutelados pola profesora de FOL e coordinadora de emprendemento do CIFP Someso María del Carmen López Viña.

LISTADO ADMITIDOS FP BÁSICA (todolos cursos)

Normas de organización e funcionamento do CIFP SOMESO

Accede ó documento NOF onde se recollen as normas, organizacion, funcionamento e convivencia dos CIFP.E de interese para alumnos, pais, profesores e demais comunidade educativa.

acceso directo ao documento

Calendario escolar 2017-18

PROGRAMACIÓN DE CURSOS DE FORMACIÓN OCUPACIONAL 2018 PARA DESEMPLEADOS IMPARTIDOS NO CIFP SOMESO en concierto con la Consellería de Economía e Industria.

NUEVO:  La programación prevista PARA 2018 es:

Pintura de vehículos 518 horas . Inicio ...... 2018

Aplicación de barnices y lacas en elementos de carpintería y muebles 228 horas Inicio .....2018

Las personas interesadas deben figurar como demandantes de esta formación en sus oficinas de empleo.

NOVO: enlace para coordinadores do CIFP SOMESO

Resultado de imagen de Building and civil work

EDIFICACIÓN E OBRA CIVIL:

Accede aos contidos desta Familia profesional

Bioconstrución Someso. ACCEDE Ó NOSO PORTAL

SPAINSKILLS 2017 PEITEADO
Noraboa ao equipo de IMAXE PERSOAL do CIFP SOMESO que particióu no Campionato SPAINSKILLS 17 celebrado en Madrid. O traballo realizado por LUCÍA LÓPEZ BUJEIRO e a súa titora Beatriz García Veiga, foi impresionante, como podedes comprobar nas fotografías. Moitas grazas. Sentímonos orgullosos do voso traballo.

Ver fotos

Últimas actividades departamento de orientación:-FESTIVAL DE ENTROIDO 2017.
-VISITA DEL CENTRO CEIP CELSO EMILIO FERREIRO DE CERCEDA.

ANTENA XUVENIL

Espazo de información coordinado polo Departamento de Orientación