Paz

DÍA DA PAZ, 2017

06/02/2017 18:49

Para celebrar o Día da Paz, cada alumnado decorou un corazón para facer un gran mural coa totalidade destes. O propio día tivo lugar unha xuntanza onde o alumnado veu unha Prezi sobre a vida e pensamento de Gandhi, unha explicación sobre o problema do albinismo en África e unha exposición sobre o TEI a cargo do alumnado de 3º e 5º, participante en dito programa.

DÍA DA PAZ 2011

O alumnado fixo pombas con mensaxes pacifistas e paxaros de papel. Colgáronse nunha árbore e do teito. Dende a Biblioteca fixeron unha exposición de libros con temática pacifista. Na aula de inglés fixeron unha pomba coas plumas con forma de mans, que incluían mensaxes.

DÍA DA PAZ 2011

O alumnado veu un video sobre a historia de Sadako e as 1000 grúas. Despois cantaron a canción Más allá, de Gloria Stefan en karaoke.