Letras Galegas

ASÍ DESFRUTAMOS A IV ROMARÍA!!!

Se fas click na imaxe poderás ver o que desfrutamos dun día de Romaría na escola!!!

IV ROMARÍA DAS LETRAS GALEGAS

O MÉRCORES 18 DE MAIO DE 2022 , teremos na escola o celebración da IV ROMARIA das LETRAS GALEGAS.
Poderemos disfrutar de Obadoiros (Cociñando empanadillas para a Romaría, elaboración de colgantes de madeira, e baile galego). Teremos a actuación de PETER PUNK (https://charlatana.org/performer/peter-punk/) e disfrutaremos tamén coa realización de xogos populares, sen perdernos a merenda típica dunha romaría con rosquillas e .......

III ROMARÍA DAS LETRAS GALEGAS

18/05/2021 19:13
PREPARAD@S, LIST@S.... XAA!!!!
Chegou a data para celebrar unha das festas máis bonitas da escola, pena que non poderá ser exactamente igual que os dous anos anteriores, pero temos moitas actividades preparadas que nos fará pasar un anaco agradable!!!
O XOVES 20 DE MAIO , primeiro inauguraremos o mural de XELA ARIAS do noso patio, despois estarán con nós OS MONIFATES, teremos diferentes obradoiros, xogos populares e a actuación das pandereteiras do cole!!!
A DISFRÚTALO!!!!

TRÍPTICO DE VALENTÍN PAZ ANDRADE

00/00/
Array

Elaborouse un tríptico para coñecer a vida e obra de Valentín Paz Andrade. Repártese entre o alumnado.

MURAL LETRAS GALEGAS 2010 - UXÍO NOVONEYRA

00/00/
Array

Con motivo das Letras Galegas 2010 e, como en anos anteriores, pintouse un mural no exterior do centro coa caricatura de Uxío Novoneyra e un fragmento dun poema seu. O alumnado leu poemas seus, unha pequena biografía e un resumo da súa obra.

INAUGURACIÓN DO MURAL UXÍO