PODE, PERO NON QUERE!!

05/01/2019 11:52

Nesta sesión partiremos da reflexión da frase ben repetida “PODE, PERO NON QUERE”, para achegarnos ás pistas que nos permitirán entender porqué “Pode , pero non quere”. Que fai que non queira?, que podemos facer para que de verdade queira?, como podemos axudarlle?.....

POR ISO INVITAMOS AS FAMILIAS DA VOSA ESCOLA TAMÉN, PORQUE ENTENDEMOS QUE É UNHA FORMACIÓN DE CALIDADE QUE DEBEMOS COMPARTIR, na idea de que a aprendizaxe debe ser COMPARTIDA!!!!!

UN COMPORTAMENTO, UNHA ACCIÓN

05/01/2019 11:41

ANPA CADRECHE, e o CEP Pilar Maestú Sierra , estamos encantados de invitarvos a charla que terá lugar no noso centro, o próximo MÉRCORES, DÍA 09 DE XANEIRO DE 2019, en horario de 16:00 a 19:00 horas.

Roberto Aguado ten unha ampla formación en diferentes campos relacionados co ámbito educativo, e nomeadamente coa atención ás dificultades do noso alumnado, cunha forte influencia da Intelixencia emocional. Nesta sesión tratará de explicarnos cales son as plataformas de acción que se suceden, previas a un determinado comportamento, e como podemos axudar a xestionar isto para mellorar ese comportamento. Ensinaramos como se traballamos dende C.A.S.A, as situacións melloran, e como podemos facelo para que isto sexa así.

Ten escrito libros como:

“Es emocionante saber emocionarse”

“La emoción decide y la razón justifica”

“SOS…. Tengo miedo a tener miedo”

E a colaboración no libro para familias e profesorado: “ Educación emocional y apego”

Sen dúbida, consideramos que grazas aos esforzos de ANPA CADRECHE, podemos contar cun grande profesional que pode aportarnos axudas interesantes para o día a día na xestión das nosas aulas, cada vez sen dúbida máis complexas.

PORQUE PENSAMOS QUE É UNHA OPORTUNIDADE ÚNICA, CONVIDÁMOSVOS A PARTICIPAR CON NÓS DESTA TARDE CON ROBERTO AGUADO!!!

LIBROS DE TEXTO 18-19

25/07/2018 22:20

1º CURSO

2º CURSO

Lingua Galega. “Aprender é crecer”. Edit. Anaya

Inglés. “All about us 1”. Edit. Oxford (so class book)

Relixión. “Aprender é crecer” (galego). Edit. Anaya

Valores. “Valores Sociais e Cívicos” (galego). Edit. SM. Proxecto Celme

Lingua Galega. “Aprender é crecer”. Edit. Anaya

Inglés. “All about us 2”. Edit. Oxford (so class book)

Relixión. “Aprender é crecer” (galego). Edit. Anaya

Valores. “Valores Sociais e Cívicos” (galego). Edit. SM. Proxecto Celme

4º CURSO

Natureza. “Aprender é crecer” Ed it. Anaya

Sociais. “Aprender é crecer” Ed it. Anaya

Inglés. “All about us 3”. Edit. Oxford (so activity book)

Natureza. “Aprender é crecer” Ed it. Anaya

Sociais. “Aprender é crecer” Ed it. Anaya

Inglés. “Big surprise! 4”. Edit. Oxford (so activity book)

5º CURSO

6º CURSO

Natureza. “Aprender é crecer”. Edit. Anaya

Ciencias Sociais. “Aprender é crecer”. Edit. Anaya

Inglés. “Big Surprise! 5”. Edit. Oxford (so activity book)

Música. Xograr século XXI (sen casete). Edit. Galinova

Natureza. “Aprender é crecer”. Edit. Anaya

Ciencias Sociais. “Aprender é crecer”. Edit. Anaya

Inglés. “Big Surprise 6!”. Edit. Oxford (so activity book)

Música. Xograr século XXI (sen casete). Edit. Galinova

FONDOLIBROS-ADXUDICACIÓN DEFINITIVA DOS LIBROS DE TEXTO 18-19

25/07/2018 22:13

*As listaxes do Fondo de Libros de préstamo que lle corresponden aoalumnado de3º a 6º están expostas na porta de entrada da escola.

* As que corresponden aos vales para os cursos de 1º e 2º tamén están expostas coa diferenza de que non figuran os nomes senón unha referencia coas 4 últimas cifras e a letra do carné de identidade da persoa que figura como solicitante, a nai ou o pai. O motivo non é outro mais que a normativa de protección de datos

* Este mesmo sistema emprégase nas listaxes das axudas para material, que tamén están expostas e corresponden a todos os cursos de 1º a 6º.

Tanto os libros como os vales poden recollerse dende o dia 27 de agosto en horario de 10:30 a 13:30. Se alguén non pode nestas horas, chamade ao centro e miramos como facer.

RESUMO V SEMANA DA ORIENTACIÓN

20/05/2018 10:52

Un ano máis, e xa van cinco, celebramos a Semana da Orientación,  e na que un ano máis tamén desenvolvemos actividades diferentes para sensibilizar e concienciar de que aínda sendo diferentes temos algo de especial cada un de nós, dende o respecto e a atención individual.

Grazas un ano máis a toda a comunidade educativa por participar, e un grazas especial a cada un dos mestres e mestras,  así como pais  e nais, que colaboraron activamente no desenvolvemento dos obradoiros.

Deixamos aquí un vídeo-resumo das actividades que realizamos.

V SEMANA DA ORIENTACIÓN

SE PINCHAS NA IMAXE PODES VER AS ACTIVIDADES QUE IMOS DESENVOLVER.

LISTA DE ADMITIDOS 2018-2019

VII CERTAME LITERARIO "ESTHER DOURADO"

Un ano máis, e este sería o sétimo, convocamos o CERTAME LITERARIO "ESTHER DOURADO". Aproveitaremos o acto de celebración deste certame, para facer unha homenaxe especial ao mestre Carlos Mosteiro.

Podedes consultar as BASES pulsando AQUÍ

BENVIDAS E BENVIDOS!

MEDALLISTA NO IV MEMORIAL "VICENTE FERNÁNDEZ"

23/01/2019 20:44

O alumnado do centro participou no mes de decembro, en Ribeira, no IV Memorial Vicente Fernández de campo a través. Nel, Alexandre Redondo Boo acadou unha medalla. NORABOA a todo o alumnado participante!!!