Iniciar sesión: Acceso

ENCONTROS CON... SUSO CUBEIRO

25/05/2012 17:00
Etc/GMT

O pasado venres tivemos o pracer de contar co xenial ilustrador Suso Cubeiro. Explicounos como fai el as ilustración, ensinounos unha mostra da súa arte e mesmo nos agasallou cunha ilustración. MOITAS GRAZAS!

ENCONTRO CON GLORIA SÁNCHEZ

Array

O alumnado do centro leu libros seus. Trala lectura realizáronse traballos plásticos e murais. Tamén se fixo unha exposición da súa obra e un mural coa biografía e bibliografía. O xoves 2 de xuño recibimos a súa visita. Tivo dúas charlas, onde fascinou ao alumnado coas historias de cando ela era pequena. Tralas charlas, asinou exemplares dos seus libros. Para rematar a xornada, destapou a placa que dá o seu nome a un andel da biblioteca. GRAZAS, GLORIA!

ANDEL NEIRA CRUZ

Array

Despois das charlas co alumnado, para rematar, Neira Cruz descrubiu a placa que daba nome ao seu andel. Dixo que nos axudará a enchelo enviándonos as novas obras que vaia publicando. Todo un detalle!

NEIRA CRUZ ANTE O SEU ANDEL

VISITA DE XOSÉ A. NEIRA CRUZ

Array

O día 20 de maio visitounos Xosé A. Neira Cruz. Previamente o alumnado do centro lera obras súas. As charlas co autor foron do máis entretidas. O alumnado desfrutou (ao igual que o profesorado) dun fermoso día.

MURAL NEIRA CRUZ

Array

Fíxose un gran mural sobre unha obra de Neira Cruz (A memoria da árbores) para preparar a visita do autor ao noso centro. O alumnado de tódolos ciclos participou na súa confección. Aquí podedes ver algunhas imaxes, incluso unha co autor diante del.

II PREMIO BOAS PRÁCTICAS INCLUSIVAS 2019

Punto Laranxa contra o acoso escolar

VOLTA AO COLE "UNO ENTRE CIEN MIL"

DIXITAGAL- REDE GALEGA DE EDUCACIÓN DIXITAL

PLAMBE

DEA- ANPA

Temos o privilexio de contar na escola co Desfribilador , e coa formación para poder usalo. Todo isto grazas a COLABORACIÓN DA ANPA.

ACT. EXTRAESCOLARES

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

« Maio 2024 »
LunMarMérXovVenSábDom