Iniciar sesión: Acceso

ENCONTROS CON... SUSO CUBEIRO

25/05/2012 17:00
Etc/GMT

O pasado venres tivemos o pracer de contar co xenial ilustrador Suso Cubeiro. Explicounos como fai el as ilustración, ensinounos unha mostra da súa arte e mesmo nos agasallou cunha ilustración. MOITAS GRAZAS!

ENCONTRO CON GLORIA SÁNCHEZ

O alumnado do centro leu libros seus. Trala lectura realizáronse traballos plásticos e murais. Tamén se fixo unha exposición da súa obra e un mural coa biografía e bibliografía. O xoves 2 de xuño recibimos a súa visita. Tivo dúas charlas, onde fascinou ao alumnado coas historias de cando ela era pequena. Tralas charlas, asinou exemplares dos seus libros. Para rematar a xornada, destapou a placa que dá o seu nome a un andel da biblioteca. GRAZAS, GLORIA!

ANDEL NEIRA CRUZ

Despois das charlas co alumnado, para rematar, Neira Cruz descrubiu a placa que daba nome ao seu andel. Dixo que nos axudará a enchelo enviándonos as novas obras que vaia publicando. Todo un detalle!

NEIRA CRUZ ANTE O SEU ANDEL

VISITA DE XOSÉ A. NEIRA CRUZ

O día 20 de maio visitounos Xosé A. Neira Cruz. Previamente o alumnado do centro lera obras súas. As charlas co autor foron do máis entretidas. O alumnado desfrutou (ao igual que o profesorado) dun fermoso día.

MURAL NEIRA CRUZ

Fíxose un gran mural sobre unha obra de Neira Cruz (A memoria da árbores) para preparar a visita do autor ao noso centro. O alumnado de tódolos ciclos participou na súa confección. Aquí podedes ver algunhas imaxes, incluso unha co autor diante del.

PLAMBE

EQUIPO DINAMIZACIÓN L. GALEGA

A. Extraescolares

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

« Decembro 2020 »
LunMarMérXovVenSábDom