Animación Lectora

ENTROIDO 2017

26/02/2017 13:24

O alumnado do centro disfrazouse este curso de personaxes de cómics, seguindo o Proxecto da Biblioteca. O centro encheuse de superheroes, Sacarinos, Picapedras...

SESIÓN DE CONTACONTOS

O alumnado do 1º ciclo asistiu a unha sesión de contacontos organizada na Biblioteca. A sesión levouse a cabo grazas á colaboración dunha editorial. O alumnado agradeceu a visita.

APRENDEMOS CON LECTURIÑAS

A Biblioteca, xunto co ENDL, fixo unha presentación de edificios singulares do noso Concello. Nela Lecturiñas explica ao alumnado algo da súa historia, sempre de xeito moi sixelo.

ÍMOLO PASAR DE MEDO

O día 23 de outubro presentamos a campaña que se vai a realizar durante o presente curso escolar:Ímolo pasar de medo!. A mascota da Biblioteca, Lecturiñas, está a se converter nun vampiro. Que medo!